Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAM.272.1.21.2021 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 ( utrzymanie chodników przy drogach powiatowych Powiatu Brzeskiego)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzeg-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeg-powiat.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAM.272.1.21.2021 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 ( utrzymanie chodników przy drogach powiatowych Powiatu Brzeskiego)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4f03867-6e2b-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przeprowadzono dwa postępowania, które zostały unieważnione. W związku z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych należało zapewnić usługę zimowego utrzymania dróg do czasu rozstrzygnięcia kolejnego postępowania. Dnia 6.12. 2021 r. podpisano umowę w wyniku przeprowadzenia zamówienia z wolnej ręki, która nie obejmuje pełnego zakresu przedmiotu zamówienia ujętego w zamówieniu w trybie podstawowym , bowiem w zakres przedmiotu umowy nie wchodzi utrzymanie chodników przy drogach powiatowych. Mając na uwadze fakt, iż w obowiązku Zamawiającego jest zapewnienie usługi zimowego utrzymania dróg oraz chodników i biorąc pod uwagę panujące niekorzystne warunki atmosferyczne, wystąpiła przesłanka o której mowa w art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp uzasadniająca zastosowanie zamówienia z wolnej ręki. Wystąpiła sytuacja wyjątkowa, zakresem zimowego utrzymania muszą być również objęte chodniki przy drogach powiatowych, bowiem nieodśnieżone stwarzają realne zagrożenie utraty zdrowia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM.272.1.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie chodników w sezonie zimowym 2021/2022 przy drogach powiatowych Powiatu Brzeskiego.
Usługi zimowego utrzymania chodników przy drogach powiatowych będą polegać na:
1) zwalczaniu śliskości zimowej i odśnieżaniu chodników oraz dojść do przejść dla pieszych,
2) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu z obsługą przewidzianego do zimowego utrzymania chodników,
3) utrzymaniu sprzętu w ciągłej sprawności przez okres świadczenia usługi, a w przypadku ewentualnych awarii – naprawy na własny koszt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58816,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Higieny Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470500583
7.3.3) Ulica: Saperska 1
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HIGIENY KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HIGIENY KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58816,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Pielęgnacja oraz wycinka drzew i zakrzaczeń na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r."
- "Przebudowa drogi powiatowej 1193 O ul. Wrocławskiej w m. Brzeg - etap II"
- Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego na rzecz pacjentów Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Pakiet 1 - Transport "S".
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.