eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegZAM.272.1.21.2021 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 ( utrzymanie chodników przy drogach powiatowych Powiatu Brzeskiego)



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAM.272.1.21.2021 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 ( utrzymanie chodników przy drogach powiatowych Powiatu Brzeskiego)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412444

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 20

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzeg-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeg-powiat.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAM.272.1.21.2021 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 ( utrzymanie chodników przy drogach powiatowych Powiatu Brzeskiego)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4f03867-6e2b-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przeprowadzono dwa postępowania, które zostały unieważnione. W związku z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych należało zapewnić usługę zimowego utrzymania dróg do czasu rozstrzygnięcia kolejnego postępowania. Dnia 6.12. 2021 r. podpisano umowę w wyniku przeprowadzenia zamówienia z wolnej ręki, która nie obejmuje pełnego zakresu przedmiotu zamówienia ujętego w zamówieniu w trybie podstawowym , bowiem w zakres przedmiotu umowy nie wchodzi utrzymanie chodników przy drogach powiatowych. Mając na uwadze fakt, iż w obowiązku Zamawiającego jest zapewnienie usługi zimowego utrzymania dróg oraz chodników i biorąc pod uwagę panujące niekorzystne warunki atmosferyczne, wystąpiła przesłanka o której mowa w art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp uzasadniająca zastosowanie zamówienia z wolnej ręki. Wystąpiła sytuacja wyjątkowa, zakresem zimowego utrzymania muszą być również objęte chodniki przy drogach powiatowych, bowiem nieodśnieżone stwarzają realne zagrożenie utraty zdrowia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAM.272.1.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie chodników w sezonie zimowym 2021/2022 przy drogach powiatowych Powiatu Brzeskiego.
Usługi zimowego utrzymania chodników przy drogach powiatowych będą polegać na:
1) zwalczaniu śliskości zimowej i odśnieżaniu chodników oraz dojść do przejść dla pieszych,
2) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu z obsługą przewidzianego do zimowego utrzymania chodników,
3) utrzymaniu sprzętu w ciągłej sprawności przez okres świadczenia usługi, a w przypadku ewentualnych awarii – naprawy na własny koszt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58816,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Higieny Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470500583

7.3.3) Ulica: Saperska 1

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58816,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

zakończenie: do czasu wyłonienia Wykonawcy w trybie podstawowym, jednak nie później niż do 31.03.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.