Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00455316/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00462267/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
- 2023/BZP 00029061/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Sztuki w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więckowskiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-734
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@msl.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/msl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2399d6cf-6b30-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028519/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kampania informacyjno-promocyjna „Cyfrowe udostępnianie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi" - Outdoor
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215184,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie kampanii reklamowej - outdoor projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi. Część III”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Wszystkie działania w kampanii muszą zostać przeprowadzone zgodnie z:
1) Wytycznymi zawartymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020.
2) Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020.
3) Strategią komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zaprojektowanie i wyprodukowanie plakatów reklamowych:
a) Liczba projektów plakatów: co najmniej 4
b) Zamawiający do kampanii reklamowej może wybrać więcej niż 1 z przedstawionych projektów
c) Rozmiar plakatów: 1,2 x 1,8 m (standardowy rozmiar dla reklam citylight)
d) Projekty i treści należy przekazać Zamawiającemu do akceptacji (do 1 marca 2023r.)
e) Termin wykonania: do 3 kwietnia 2023 r.
2) Ekspozycja plakatów na podświetlanych nośnikach typu citylight:
a) Celem kampanii będzie zwrócenie uwagi podróżujących komunikacją miejską na ofertę udostępnionych cyfrowo zasobów Muzeum Sztuki
b) Miejsca przeprowadzenia kampanii reklamowej: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław
c) Lokalizacja: centra miast i główne punkty przesiadkowe tj.
• Warszawa : w promieniu do 4 km od Obelisk, al. Jerozolimskie 46, oraz tereny dworca Zachodniego, dworca Wschodniego, Lotniska im. Fryderyka Chopina, Centrum Handlowego Arkadia, Centrum Handlowego Galeria Mokotów
• Kraków - w promieniu do 4 km od Rynek Główny 1/3,
• Łódź – w promieniu do 4 km od ul. Piotrkowska 63,
• Wrocław - w promieniu do 4 od km Sukiennice 14/15,
d) Liczba nośników: 70 w Warszawie i 51 w pozostałych miastach tj. 17 w Krakowie, 17 w Łodzi, 17 we Wrocławiu.
e) Czas ekspozycji plakatów: 30 dni (zrealizowany w terminie od 1 kwietnia 2023 r. do 30 czerwca 2023 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79341100-7 - Doradcze usługi reklamowe
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&more Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 851-31-51-613
7.3.3) Ulica: ul. Madalińskiego 8/215, 70-101
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-03 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 3
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu: CardioSense, w podziale na zadania (części).
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Świadczenie usług poligraficznych dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy
- Zakup nagród, druk dyplomów, konfekcjonowanie i wysyłka nagród dla laureatów IV Ogólnopolskiej Olimpiady Antysmogowej
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027.
więcej: Doradcze usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.