eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów"Dostawa żywności do budynku CRSiZ ZAZ "Słoneczne Wzgórze" w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A" w podziale na części"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa żywności do budynku CRSiZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A” w podziale na części"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sanguszków 28A

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6880051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.hulska@zaz.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaz.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa żywności do budynku CRSiZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A” w podziale na części"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dce8baa-5ccd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej ZAZ Słoneczne Wzgórze” nr RPMP.09.01.02-12-0314/17-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314184/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 580000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Dostawa artykułów spożywczych do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15800000-6
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. (art. Spożywcze)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, maksymalnie po upływie max. 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dostawa soków i napojów do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15982000-5
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 4 do SIWZ- formularz cenowy. (soki i napoje)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
-Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia witryny chłodniczej o pojemności …….., w której zamawiający będzie przechowywał towar
-Wykonawca zobowiązuje się do kontroli technicznej udostępnionego sprzętu
-Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15982000-5 - Napoje orzeźwiające

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Dostawa kawy i herbaty do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15860000-4
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz załącznik nr 6 do SIWZ- formularz cenowy. (kawa herbata)
-Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Za zebrane punkty, za składane zamówienia Wykonawca naliczy Zamawiającemu punkty, które ten będzie mógł wykorzystać zamawiając darmową zastawę – sztuki uzależnione od zebranych punktów.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Dostawa wędlin i mięsa do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15131110-9
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ- formularz cenowy. (wędliny i mięso)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 7:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131110-9 - Mięso na wędliny

4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Dostawa produktów mleczarskich do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15500000-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ oraz załącznik nr 10 do SIWZ- formularz cenowy. (produkty mleczarskie)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – Dostawa pieczywa do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15810000-9
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ oraz załącznik nr 12 do SIWZ- formularz cenowy. ( pieczywo)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru codziennie, w godzinach 6:00-7:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – Dostawa ryb do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV:15221000-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ oraz załącznik nr 14 do SIWZ- formularz cenowy. ( ryby)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII – Dostawa jajek do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 03142500-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ oraz załącznik nr 16 do SIWZ- formularz cenowy. ( jaja)
-Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, maksymalnie po upływie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
-Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX – Dostawa warzyw i owoców do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15300000-1
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ oraz załącznik nr 18 do SIWZ- formularz cenowy. ( warzywa i owoce)
-Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
-Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X – Dostawa ciast do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 15812000-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ oraz załącznik nr 20 do SIWZ- formularz cenowy. ( ciasta)
-Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
-Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
-ciasta, ciasteczka powinny być wykonane z produktów najwyższej jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XI – Dostawa wody do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie
CPV: 159810000
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ oraz załącznik nr 22 do SIWZ- formularz cenowy. ( woda)
-Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
-Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A oraz wymianę pustych pojemników z wodą na pełne oraz zaopatrzenie w kubki jednorazowe,
-Wykonawca udostępni 6 nowych dystrybutorów do wody, które powinny być wyposażone w mechanizm umożliwiający przymocowanie kubeczków jednorazowych oraz zapewni ich techniczną kontrolę w okresie trwania umowy
-dostawa odbywać się będzie według potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym złożeniu zamówienia.
-Dystrybutory powinny posiadać przyłącz do sieci, który umożliwi korzystanie zarówno z gorącej jak i zimnej wody.
-Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276928,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276928,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276928,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Transportowa "Przemko" Zbigniew Korus, ul. Braci Saków 70A, 33-100 Tarnów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730010481

7.3.3) Ulica: ul. Braci Saków 70A,

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276928,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133723,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133723,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133723,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, 32-700 Bochnia, ul. Wygoda 147

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752

7.3.3) Ulica: Wygoda 147

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133723,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28016,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47567,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28016,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Krystyna Sp. J. 33-100 Tarnów ul. Kalinowa 43

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731009876

7.3.3) Ulica: ul. Kalinowa 43

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28016,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135715,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135715,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135715,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas, L. i W. Lampart Sp. J., 38-400 Krosno, ul. Mięsowicza 2a

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798

7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2a

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135715,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7717,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAJCO Mariusz Tarczyński, ul. Pana Tadeusza 6B, 30-727 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762322231

7.3.3) Ulica: ul. Pana Tadeusza 6B

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-727

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77860,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77860,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77860,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZZ S.J. 33-300 Nowy Sącz, ul. Kiliańskiego 58

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085

7.3.3) Ulica: ul. Kiliańskiego 58

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77860,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najkorzystniejsza oferta została złożona na kwotę: 55.130,00zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację tej części zamówienia.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8665,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8665,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDEN SPRINGS Sp. Z O.O. 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Perla 10

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770666541

7.3.3) Ulica: Perla 10

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza,

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8665,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.