Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314184/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa żywności do budynku CRSiZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A” w podziale na części"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sanguszków 28A
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6880051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.hulska@zaz.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaz.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa żywności do budynku CRSiZ ZAZ „Słoneczne Wzgórze” w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A” w podziale na części"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dce8baa-5ccd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej ZAZ Słoneczne Wzgórze” nr RPMP.09.01.02-12-0314/17-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314184/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 580000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa artykułów spożywczych do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w TarnowieCPV: 15800000-6
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. (art. Spożywcze)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, maksymalnie po upływie max. 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa soków i napojów do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w TarnowieCPV: 15982000-5
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 4 do SIWZ- formularz cenowy. (soki i napoje)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
-Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia witryny chłodniczej o pojemności …….., w której zamawiający będzie przechowywał towar
-Wykonawca zobowiązuje się do kontroli technicznej udostępnionego sprzętu
-Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dostawa kawy i herbaty do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w TarnowieCPV: 15860000-4
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz załącznik nr 6 do SIWZ- formularz cenowy. (kawa herbata)
-Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Za zebrane punkty, za składane zamówienia Wykonawca naliczy Zamawiającemu punkty, które ten będzie mógł wykorzystać zamawiając darmową zastawę – sztuki uzależnione od zebranych punktów.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Dostawa wędlin i mięsa do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w TarnowieCPV: 15131110-9
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ- formularz cenowy. (wędliny i mięso)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 7:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131110-9 - Mięso na wędliny
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Dostawa produktów mleczarskich do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w TarnowieCPV: 15500000-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ oraz załącznik nr 10 do SIWZ- formularz cenowy. (produkty mleczarskie)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Dostawa pieczywa do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w TarnowieCPV: 15810000-9
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ oraz załącznik nr 12 do SIWZ- formularz cenowy. ( pieczywo)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru codziennie, w godzinach 6:00-7:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII – Dostawa ryb do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w TarnowieCPV:15221000-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ oraz załącznik nr 14 do SIWZ- formularz cenowy. ( ryby)
- Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
- Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII – Dostawa jajek do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w TarnowieCPV: 03142500-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ oraz załącznik nr 16 do SIWZ- formularz cenowy. ( jaja)
-Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, maksymalnie po upływie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
-Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX – Dostawa warzyw i owoców do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w TarnowieCPV: 15300000-1
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ oraz załącznik nr 18 do SIWZ- formularz cenowy. ( warzywa i owoce)
-Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
-Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X – Dostawa ciast do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w TarnowieCPV: 15812000-3
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ oraz załącznik nr 20 do SIWZ- formularz cenowy. ( ciasta)
-Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
-Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
-ciasta, ciasteczka powinny być wykonane z produktów najwyższej jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XI – Dostawa wody do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w TarnowieCPV: 159810000
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ oraz załącznik nr 22 do SIWZ- formularz cenowy. ( woda)
-Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru min. 3 razy w tygodniu, w godzinach 8:00-14:00, po upływie maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce.
-Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia towaru bezpośrednio do budynku przy ul. Sanguszków 28A oraz wymianę pustych pojemników z wodą na pełne oraz zaopatrzenie w kubki jednorazowe,
-Wykonawca udostępni 6 nowych dystrybutorów do wody, które powinny być wyposażone w mechanizm umożliwiający przymocowanie kubeczków jednorazowych oraz zapewni ich techniczną kontrolę w okresie trwania umowy
-dostawa odbywać się będzie według potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym złożeniu zamówienia.
-Dystrybutory powinny posiadać przyłącz do sieci, który umożliwi korzystanie zarówno z gorącej jak i zimnej wody.
-Każdorazowo produkt winien być oryginalnie zapakowany, nie posiadać znaków użytkowania oraz uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276928,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276928,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276928,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Transportowa "Przemko" Zbigniew Korus, ul. Braci Saków 70A, 33-100 Tarnów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730010481
7.3.3) Ulica: ul. Braci Saków 70A,
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276928,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133723,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133723,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133723,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, 32-700 Bochnia, ul. Wygoda 147
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.3) Ulica: Wygoda 147
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133723,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28016,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47567,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28016,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Krystyna Sp. J. 33-100 Tarnów ul. Kalinowa 43
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731009876
7.3.3) Ulica: ul. Kalinowa 43
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28016,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135715,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135715,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135715,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas, L. i W. Lampart Sp. J., 38-400 Krosno, ul. Mięsowicza 2a
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798
7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2a
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Transportowa "PRZEMKO" Korus Zbigniew
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Transportowa "PRZEMKO" Korus Zbigniew
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135715,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7717,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAJCO Mariusz Tarczyński, ul. Pana Tadeusza 6B, 30-727 Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762322231
7.3.3) Ulica: ul. Pana Tadeusza 6B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-727
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77860,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77860,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77860,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZZ S.J. 33-300 Nowy Sącz, ul. Kiliańskiego 58
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.3) Ulica: ul. Kiliańskiego 58
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA "KRYSTYNA" M.A.PARTYKA & J.A.PATRIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA "KRYSTYNA" M.A.PARTYKA & J.A.PATRIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77860,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta została złożona na kwotę: 55.130,00zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację tej części zamówienia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8665,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8665,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDEN SPRINGS Sp. Z O.O. 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Perla 10
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770666541
7.3.3) Ulica: Perla 10
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza,
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8665,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.