Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495557/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00512092/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00523504/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Energooszczędne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Przesmyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZESMYKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 13
1.5.2.) Miejscowość: Przesmyki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-109
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przesmyki.pl, zp@przesmyki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przesmyki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ba017de-f286-414c-b9c9-f17b5a75c9b41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Energooszczędne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Przesmyki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ba017de-f286-414c-b9c9-f17b5a75c9b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029488/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Energooszczędne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Przesmyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Energooszczędne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Przesmyki” W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do modernizacji infrastruktury oświetleniowej we wszystkich 23 (dwudziestu trzech) sołectwach na terenie Gminy Przesmyki poprzez dostawę wraz z wymianą i montażem 473 (czterystu siedemdziesięciu trzech) opraw nieenergooszczędnych na nowe energooszczędne typu LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- Demontowane w trakcie modernizacji oprawy oświetleniowe, Wykonawca jest zobowiązany utylizować. Część likwidowanych w wyniku modernizacji urządzeń będących w dobrym stanie technicznym powinna zostać przekazana Gminie. Wyboru będzie dokonywał przedstawiciel Gminy Przesmyki / Inspektor nadzoru w trakcie prac. modernizacyjnych. Wybrane urządzenia należy dostarczyć do siedziby Gminy Przesmyki. Całkowity koszt demontażu urządzeń oświetleniowych, transportu i utylizacji ponosi Wykonawca. Przekazanie pozostawionych z wyboru opraw sporządzić na protokole zdawczo- odbiorczym. Również dla opraw podlegających utylizacji przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenie przekazania do utylizacji;
- Instalację dostarczonych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach zgodnie z przedmiotowym Opisem przedmiotu zamówienia, w liczbie 473 szt.;
- Zamontowane oprawy muszą posiadać indywidualne zabezpieczenia nadprądowe w postaci bezpiecznika z wkładką topikową Bi-Wts typu: IZK, BZO;
- Modernizację urządzeń oświetlenia drogowego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami (PN-EN 13201), wymogami oraz zasadami wiedzy technicznej. Należy stosować standardy i wytyczne budowy systemów elektroenergetycznych w PGE Dystrybucja S.A (WBSE), dostępne na stronie internetowej. Montaż opraw powinien być wykonany w sposób bezpieczny dla życia i zdrowia pracowników eksploatujących urządzenia i nie zagrażający osobom trzecim. Za wszelkie wynikłe z tego tytułu roszczenia odpowiedzialność będzie ponosił Wykonawca;
- Podczas montażu opraw, jeśli światło punktu świetlnego jest ograniczone przez gałęzie drzew, należy usunąć przeszkodę przez przycięcie;
-Jeżeli zasilanie nowej oprawy oświetleniowej LED będzie wymagało wymiany przewodu w istniejącym wysięgniku Wykonawca winien wykonać to nowym przewodem YDY 3x o przekroju min. 2,5 mm2. Przewód YDY w miejscach narażonych na promieniowanie UV zabezpieczyć peszlem odpornym na UV;
-Po przebudowie oświetlenia należy wyraźnie oznakować urządzenia będące na majątku Gminy tzn. wysięgniki należy oznaczyć paskiem koloru żółtego, Każdą zamontowaną nową oprawę oświetlenia LED oznaczyć żółtą tabliczką z czarnym opisem „WO” w taki sposób aby oznaczenie było trwałe, czytelne i widoczne dla każdego stojącego na jezdni drogi pod oprawą;
- Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciw porażeniowej;
-Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli-
- Wykonanie w obecności inspektora nadzoru pomiarów mocy zainstalowanej oraz cos φ dla wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia LED celem przedłożenia Zamawiającemu;
- Sprawdzenie ciągłości żył kabli zasilających;
- Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem, jeśli są wymagane;
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla opraw podlegających wymianie;
- Wyłączenia zasilania dla Odbiorców indywidualnych w związku z prowadzonymi pracami powinny być ograniczone do minimum określonego przez RE Siedlce, a dopuszczenia do prac związane będą z opłatami zgodnie z taryfą PGE Dystrybucja. Dodatkowym sugerowanym przez PGE Dystrybucja S.A.;
- upoważnieniem będą samo dopuszczenia do prac na liniach niskich napięć;
- Zakończenie procesu modernizacji oświetlenia drogowego Wykonawca winien zgłosić do odbioru technicznego w RE Siedlce przedkładając egzemplarz dokumentacji powykonawczej zawierającej protokoły pomiarów, atesty użytych materiałów oraz część graficzną z planem powykonawczym na podkładzie mapowym i schematem zabudowanych urządzeń;
- Wykonawca uzgodni z PGE Dystrybucja S.A. INSTRUKCJĘ WSPÓŁPRACY pomiędzy: PGE - Gminą - Wykonawcą konserwacji oświetlenia (opraw) ze strony Gminy;
- Odbiór techniczny zmodernizowanych urządzeń przez Wykonawcę zostanie przeprowadzony przez przedstawicieli Rejonu Energetycznego Siedlce i Inspektora nadzoru Inwestora;
- Wykonawca po montażu nowych opraw LED wykona pomiary mocy biernej certyfikowanym analizatorem parametrów sieci. Jeżeli pomiary wykażą, że oprawy generują moc bierną pojemnościową, to należy ją skompensować, aby zamawiający nie ponosił dodatkowych kosztów. Pomiary należy wykonać przy znamionowej mocy opraw jak i przy redukcji mocy do poziomu 50%. W przypadku braku miejsca w istniejących szafach sterowania, Wykonawca na własny koszt wykona dodatkową obudowę.
Realizacja zamówienia wiąże si z przyjęcia przez Wykonawce na siebie obowiązków wytwór-cy odpadów i prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 zm.), a w szczególności przekazania od-padu do uprawnionego odbiorcy, prowadzenie kart ewidencji odpadu oraz dostarczenie ich kopii do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 824100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „EL-M” Marcin Mróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231570977
7.3.3) Ulica: Leśna 3
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 824100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.