Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00516321/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi koordynacji szkoleń przez okres 15 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOR MODLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142241908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Wiktora Thommee 1B
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-102
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tormodlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tormodlin.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tormodlin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka kapitałowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi koordynacji szkoleń przez okres 15 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79fee15c-c359-4206-b1a3-fb709aece00c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koordynacji szkoleń prowadzonych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr 3 i 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe
79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 Ustawy.Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”. W niniejszym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert wpłynęła tylko jedna oferta – oferta złożona przez Rafała Fedorczyka, prowadzącego działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod firmą Rafał Fedorczyk, ze stałym miejscem wykonywania działalności pod adresem: Twarogi 74, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie. Oferta ta została jednak odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 w zw. z art. 266 Ustawy, ze względu na niewyrażenie przez Wykonawcę zgody na wybór jego oferty w przedmiotowym postępowaniu po upływie terminu związania ofertą. W braku zatem innych ofert w postępowaniu, konieczne było unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o podstawę prawną wskazaną powyżej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-172/2025: Budowa zewnętrznych instalacji odbiorczych c.o. wraz z węzłami przyłączeniowymi oraz remontem pomieszczenia węzła W1 i W2 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
- SVA/4620-184/2025 Budowa kotłowni olejowej w budynku nr 3 na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo.
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/4620-176/2025: Docieplenie dachu oraz maszynowni budynku nr 99, 103 i 131 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110
- SVA/4620-170/2025 Remont kotłowni wraz z budową magazynu oleju w bud. 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Olszewnica.
- SVA/4620-137/2025: Opracowanie map do celów projektowych kompleksów wojskowych w m. Glewice, Drawno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.