eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawy wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin ,,Swoboda''



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawy wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin ,,Swoboda’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO POZNAŃ CENTRUM WSPIERANIA RODZIN "SWOBODA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632365100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Swoboda 59

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-389

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cwr-poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cwr-poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/686722

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wsparcie rodziny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawy wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin ,,Swoboda’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09c39f4b-603d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041498/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 dostawa wyposażenia procedura z podziałem na części częściowa część 1 - dostawa i montaż mebli część 2- dostawa sprzętu i wyposażenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432686/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW-SAZ.4440.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – dostawa mebli
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż mebli .
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia zawarto w załączniku 2A i 3 A do wzoru umowy.
Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia dla obu części zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 148485,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2 – dostawy sprzętu i wyposażenia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż sprzętu oraz wyposażenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia zawarto w załączniku 2B i 3 B do wzoru umowy.
Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia dla obu części zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 154176,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wybrany Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca w części 1 i 2 postępowania nie podpisał umowy powołując się na zbyt krótki termin realizacji. Zamawiający nie przystąpił do ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, gdyż w przypadku pozostałych ofert termin związania minął. Dodatkowo upłynął wyznaczony termin wykonania zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150660,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236664,30 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wybrany Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca w części 1 i 2 postępowania nie podpisał umowy powołując się na zbyt krótki termin realizacji. Zamawiający nie przystąpił do ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, gdyż w przypadku pozostałych ofert termin związania minął. Dodatkowo upłynął wyznaczony termin wykonania zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125418,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329825,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.