Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482861/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa paliwa drzewnego - pelletu w ilości 20 ton do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Helu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W HELU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191330999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna1
1.5.2.) Miejscowość: Hel
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-150
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsohel.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsohel.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednorazowa dostawa paliwa drzewnego - pelletu w ilości 20 ton do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Helu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66a510ec-7648-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00387370/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do ZSO w Helu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482861
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/PZP/ZSO/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 56910,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa paliwa drzewnego – pelletu
w opakowaniach jednorazowych (workach) o wadze 15 kilogramów, transportowanych
na paletach o wadze całkowitej nieprzekraczającej 1.080 kilogramów każda, wraz
z załadunkiem, transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
dla potrzeb grzewczych Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Helu w ilości szacunkowej wynoszącej 20 ton (słownie: dwadzieścia ton).
2. Poprzez dostawę jednorazową Zamawiający rozumie dostawę całości przedmiotu zamówienia z użyciem dowolnej liczby pojazdów przystosowanych do przewozu materiałów składowanych na paletach, w czasie nie dłuższym niż 24 godziny – licząc od pierwszej do ostatniej dostawy.
3. Termin realizacji zamówienia: 7 dni od daty zawarcia umowy.
4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 09111400-4 paliwa drzewne.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i rozładunku paliwa drzewnego – pelletu drzewnego, na własny koszt i ryzyko zgodnie z zasadami bhp i p.poż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu – na terenie Gminy Miejskiej Hel.
6. Dostawa zostanie realizowana w dni robocze uzgodnione z Zamawiającym, w godzinach
6:00 – 14:00.
7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
9. Wraz dostawą pelletu Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający wagę dostarczonego pelletu oraz raport z badań laboratoryjnych próbki pelletu (badania datowane najwyżej na 3 miesiące przed datą planowanej dostawy pelletu).
10. Wykonawca zapewnia, iż dostarczony pellet będzie należytej jakości i będzie posiadał certyfikat DIN plus lub EN plus A1. Certyfikat DIN PLUS, EN plus A1 (Ø 6 mm (+/- 0,5 mm) musi być wystawiony dla Wykonawcy, który składa ofertę. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normach jakościowych, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca opróżni na własny koszt magazyn z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający odpowiednie parametry określone
w normach jakościowych zgodnie z przyznanym certyfikatem pelletu DIN plus lub EN plus A1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOL-ANN A. T. M. Stelmaszykowie Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841946044
7.3.3) Ulica: Witkowska 82A
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BOL - ANN" A. T. M. STELMASZYKOWIE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"BOL - ANN" A. T. M. STELMASZYKOWIE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.