Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00609456/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
1.3.) Oddział zamawiającego: cosopozakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bronisława Czecha
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zakopane@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/65/zakopane
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6cdb0fd-12ca-4bbc-81f2-5136e2c069861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Centralny Ośrodek Sportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6cdb0fd-12ca-4bbc-81f2-5136e2c06986
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239980/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zimowe utrzymanie skoczni i tras biegowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 360000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 24.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 34.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 44.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 54.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 64.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany jako najkorzystniejszy w częściqch 1, 2, 3, 5 i 6 Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania. W dniu 11.12.2024 r. Zamawiający rozstrzygnął postępowanie dla części nr 1, 2, 3, 5 i 6, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 17.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy. Zamawiający w dniu 27.12.2024 r. wezwał Wykonawcę ponownie do zawarcia umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na dzień 30.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy, co skutkuje uznaniem, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany jako najkorzystniejszy w częściqch 1, 2, 3, 5 i 6 Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania. W dniu 11.12.2024 r. Zamawiający rozstrzygnął postępowanie dla części nr 1, 2, 3, 5 i 6, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 17.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy. Zamawiający w dniu 27.12.2024 r. wezwał Wykonawcę ponownie do zawarcia umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na dzień 30.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy, co skutkuje uznaniem, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany jako najkorzystniejszy w częściqch 1, 2, 3, 5 i 6 Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania. W dniu 11.12.2024 r. Zamawiający rozstrzygnął postępowanie dla części nr 1, 2, 3, 5 i 6, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 17.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy. Zamawiający w dniu 27.12.2024 r. wezwał Wykonawcę ponownie do zawarcia umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na dzień 30.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy, co skutkuje uznaniem, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tracktech sp. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352861561
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany jako najkorzystniejszy w częściqch 1, 2, 3, 5 i 6 Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania. W dniu 11.12.2024 r. Zamawiający rozstrzygnął postępowanie dla części nr 1, 2, 3, 5 i 6, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 17.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy. Zamawiający w dniu 27.12.2024 r. wezwał Wykonawcę ponownie do zawarcia umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na dzień 30.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy, co skutkuje uznaniem, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany jako najkorzystniejszy w częściqch 1, 2, 3, 5 i 6 Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania. W dniu 11.12.2024 r. Zamawiający rozstrzygnął postępowanie dla części nr 1, 2, 3, 5 i 6, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 17.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy. Zamawiający w dniu 27.12.2024 r. wezwał Wykonawcę ponownie do zawarcia umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na dzień 30.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy, co skutkuje uznaniem, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o pomieszczenie kuchni wyposażonej w urządzenia i sprzęt wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
- Opracowanie Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu dla Wspólnoty Leśnej Uprawnionych 8 Wsi w Witowie
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.