eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem

1.3.) Oddział zamawiającego: cosopozakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bronisława Czecha

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zakopane@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/65/zakopane

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6cdb0fd-12ca-4bbc-81f2-5136e2c06986

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Centralny Ośrodek Sportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6cdb0fd-12ca-4bbc-81f2-5136e2c06986

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239980/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zimowe utrzymanie skoczni i tras biegowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609456

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany jako najkorzystniejszy w częściqch 1, 2, 3, 5 i 6 Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania. W dniu 11.12.2024 r. Zamawiający rozstrzygnął postępowanie dla części nr 1, 2, 3, 5 i 6, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 17.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy. Zamawiający w dniu 27.12.2024 r. wezwał Wykonawcę ponownie do zawarcia umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na dzień 30.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy, co skutkuje uznaniem, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany jako najkorzystniejszy w częściqch 1, 2, 3, 5 i 6 Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania. W dniu 11.12.2024 r. Zamawiający rozstrzygnął postępowanie dla części nr 1, 2, 3, 5 i 6, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 17.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy. Zamawiający w dniu 27.12.2024 r. wezwał Wykonawcę ponownie do zawarcia umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na dzień 30.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy, co skutkuje uznaniem, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany jako najkorzystniejszy w częściqch 1, 2, 3, 5 i 6 Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania. W dniu 11.12.2024 r. Zamawiający rozstrzygnął postępowanie dla części nr 1, 2, 3, 5 i 6, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 17.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy. Zamawiający w dniu 27.12.2024 r. wezwał Wykonawcę ponownie do zawarcia umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na dzień 30.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy, co skutkuje uznaniem, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tracktech sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352861561

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany jako najkorzystniejszy w częściqch 1, 2, 3, 5 i 6 Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania. W dniu 11.12.2024 r. Zamawiający rozstrzygnął postępowanie dla części nr 1, 2, 3, 5 i 6, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 17.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy. Zamawiający w dniu 27.12.2024 r. wezwał Wykonawcę ponownie do zawarcia umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na dzień 30.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy, co skutkuje uznaniem, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany jako najkorzystniejszy w częściqch 1, 2, 3, 5 i 6 Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego postanowiono o unieważnieniu postępowania. W dniu 11.12.2024 r. Zamawiający rozstrzygnął postępowanie dla części nr 1, 2, 3, 5 i 6, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 17.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy. Zamawiający w dniu 27.12.2024 r. wezwał Wykonawcę ponownie do zawarcia umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na dzień 30.12.2024 r. We wskazanym terminie Wykonawca nie zawarł umowy, co skutkuje uznaniem, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.