Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424347/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP.120.2022 Usługi kominiarskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska.policja.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.120.2022 Usługi kominiarskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50a0a6d2-5c2e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa przeglądu i czyszczenia przewodów kominowych, wentylacytjnych oraz spalinowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424347/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.120.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132486,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Świadczenie usług kominiarskich dla KWP,KMP Kraków:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich związanych z okresową kontrolą stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach zajmowanych przez jednostki Policji na terenie województwa małopolskiego w zakresie:
a) okresowej kontroli stanu technicznego sprawności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (według wymagań art. 62 ustawy Prawo budowlane), wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów i nakazów do usunięcia nieprawidłowości w lokalach;
b) czyszczenia (oczyszczania) przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
c) dodatkowej kontroli stanu technicznego i czyszczenia przewodów spalinowych i wentylacyjnych w budynkach o powierzchni dachu przekraczającym 2000m² oznaczonych dwoma gwiazdkami (**) w załączniku nr 2 do SWZ;
d) dodatkowego czyszczenia przewodów spalinowych w jednostkach oznaczonych gwiazdką (*) w załączniku nr 2 do SWZ;
e) dodatkowej kontroli stanu technicznego i czyszczenia przewodów kominowych (wentylacyjnych i dymowych) w lokalizacji PP Zawoja 1572 – pierwsza kontrola i czyszczenie w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, kolejne w maju, sierpniu i listopadzie 2023r. i 2024r. oraz w maju, sierpniu 2025r.
2. Do zakresu kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych wchodzi także:
a) wydawanie opinii dotyczących:
a) ustalenia przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych;
b) szczelności przewodu kominowego ze wskazaniem miejsca nieszczelności;
c) przełączeń paleniskowych, spalinowych i wentylacyjnych do innych przewodów ze wskazaniem przewodu, do którego winny być przełączone;
d) potwierdzenia prawidłowości podłączeń urządzeń do przewodów, dokonanych po wydanej przez inny zakład opinii bez względu na ilość podłączeń.
3. Przez czyszczenie (oczyszczanie) przewodu kominowego rozumie się oczyszczenie przewodu na całej długości użytkowej wraz z głowicami i nasadami oraz wybranie zanieczyszczeń i sadzy z wyczystki ich wyniesienie wraz z utylizacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 60616,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Świadczenie usług kominiarskich dla KPP Zakopane, KPP Wieliczka, KPP Nowy Targ, KMP Nowy Sącz, KPP Myślenice, KPP Limanowa, KPP Gorlice.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich związanych z okresową kontrolą stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach zajmowanych przez jednostki Policji na terenie województwa małopolskiego w zakresie:
a) okresowej kontroli stanu technicznego sprawności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (według wymagań art. 62 ustawy Prawo budowlane), wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów i nakazów do usunięcia nieprawidłowości w lokalach;
b) czyszczenia (oczyszczania) przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
c) dodatkowej kontroli stanu technicznego i czyszczenia przewodów spalinowych i wentylacyjnych w budynkach o powierzchni dachu przekraczającym 2000m² oznaczonych dwoma gwiazdkami (**) w załączniku nr 2 do SWZ;
d) dodatkowego czyszczenia przewodów spalinowych w jednostkach oznaczonych gwiazdką (*) w załączniku nr 2 do SWZ;
e) dodatkowej kontroli stanu technicznego i czyszczenia przewodów kominowych (wentylacyjnych i dymowych) w lokalizacji PP Zawoja 1572 – pierwsza kontrola i czyszczenie w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, kolejne w maju, sierpniu i listopadzie 2023r. i 2024r. oraz w maju, sierpniu 2025r.
2. Do zakresu kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych wchodzi także:
a) wydawanie opinii dotyczących:
a) ustalenia przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych;
b) szczelności przewodu kominowego ze wskazaniem miejsca nieszczelności;
c) przełączeń paleniskowych, spalinowych i wentylacyjnych do innych przewodów ze wskazaniem przewodu, do którego winny być przełączone;
d) potwierdzenia prawidłowości podłączeń urządzeń do przewodów, dokonanych po wydanej przez inny zakład opinii bez względu na ilość podłączeń.
3. Przez czyszczenie (oczyszczanie) przewodu kominowego rozumie się oczyszczenie przewodu na całej długości użytkowej wraz z głowicami i nasadami oraz wybranie zanieczyszczeń i sadzy z wyczystki ich wyniesienie wraz z utylizacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 38219,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Świadczenie usług kominiarskich dla KPP Chrzanów, KPP Kraków , KPP Miechów, KPP Olkusz, KPP Oświęcim, KPP Wadowice, KPP Sucha Beskidzka.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich związanych z okresową kontrolą stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach zajmowanych przez jednostki Policji na terenie województwa małopolskiego w zakresie:
a) okresowej kontroli stanu technicznego sprawności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (według wymagań art. 62 ustawy Prawo budowlane), wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów i nakazów do usunięcia nieprawidłowości w lokalach;
b) czyszczenia (oczyszczania) przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
c) dodatkowej kontroli stanu technicznego i czyszczenia przewodów spalinowych i wentylacyjnych w budynkach o powierzchni dachu przekraczającym 2000m² oznaczonych dwoma gwiazdkami (**) w załączniku nr 2 do SWZ;
d) dodatkowego czyszczenia przewodów spalinowych w jednostkach oznaczonych gwiazdką (*) w załączniku nr 2 do SWZ;
e) dodatkowej kontroli stanu technicznego i czyszczenia przewodów kominowych (wentylacyjnych i dymowych) w lokalizacji PP Zawoja 1572 – pierwsza kontrola i czyszczenie w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, kolejne w maju, sierpniu i listopadzie 2023r. i 2024r. oraz w maju, sierpniu 2025r.
2. Do zakresu kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych wchodzi także:
a) wydawanie opinii dotyczących:
a) ustalenia przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych;
b) szczelności przewodu kominowego ze wskazaniem miejsca nieszczelności;
c) przełączeń paleniskowych, spalinowych i wentylacyjnych do innych przewodów ze wskazaniem przewodu, do którego winny być przełączone;
d) potwierdzenia prawidłowości podłączeń urządzeń do przewodów, dokonanych po wydanej przez inny zakład opinii bez względu na ilość podłączeń.
3. Przez czyszczenie (oczyszczanie) przewodu kominowego rozumie się oczyszczenie przewodu na całej długości użytkowej wraz z głowicami i nasadami oraz wybranie zanieczyszczeń i sadzy z wyczystki ich wyniesienie wraz z utylizacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 42496,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Świadczenie usług kominiarskich dla KPP Dąbrowa Tarnowska, KMP Tarnów, KPP Brzesko, KPP Bochnia, KPP Proszowice.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich związanych z okresową kontrolą stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach zajmowanych przez jednostki Policji na terenie województwa małopolskiego w zakresie:
a) okresowej kontroli stanu technicznego sprawności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (według wymagań art. 62 ustawy Prawo budowlane), wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów i nakazów do usunięcia nieprawidłowości w lokalach;
b) czyszczenia (oczyszczania) przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
c) dodatkowej kontroli stanu technicznego i czyszczenia przewodów spalinowych i wentylacyjnych w budynkach o powierzchni dachu przekraczającym 2000m² oznaczonych dwoma gwiazdkami (**) w załączniku nr 2 do SWZ;
d) dodatkowego czyszczenia przewodów spalinowych w jednostkach oznaczonych gwiazdką (*) w załączniku nr 2 do SWZ;
e) dodatkowej kontroli stanu technicznego i czyszczenia przewodów kominowych (wentylacyjnych i dymowych) w lokalizacji PP Zawoja 1572 – pierwsza kontrola i czyszczenie w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, kolejne w maju, sierpniu i listopadzie 2023r. i 2024r. oraz w maju, sierpniu 2025r.
2. Do zakresu kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych wchodzi także:
a) wydawanie opinii dotyczących:
a) ustalenia przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych;
b) szczelności przewodu kominowego ze wskazaniem miejsca nieszczelności;
c) przełączeń paleniskowych, spalinowych i wentylacyjnych do innych przewodów ze wskazaniem przewodu, do którego winny być przełączone;
d) potwierdzenia prawidłowości podłączeń urządzeń do przewodów, dokonanych po wydanej przez inny zakład opinii bez względu na ilość podłączeń.
3. Przez czyszczenie (oczyszczanie) przewodu kominowego rozumie się oczyszczenie przewodu na całej długości użytkowej wraz z głowicami i nasadami oraz wybranie zanieczyszczeń i sadzy z wyczystki ich wyniesienie wraz z utylizacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.5.) Wartość części: 21626,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204795,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMNO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382952948
7.3.4) Miejscowość: ul. Piłsudskiego 20, 24-100 Puławy
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141696,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMNO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382952948
7.3.4) Miejscowość: ul. Piłsudskiego 20, 24-100 Puławy
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48666,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48666,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMNO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382952948
7.3.4) Miejscowość: ul. Piłsudskiego 20, 24-100 Puławy
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48666,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105534,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMNO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382952948
7.3.4) Miejscowość: ul. Piłsudskiego 20, 24-100 Puławy
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 65. Krakowskiego Festiwalu Filmowego - hotele trzygwiazdkowe
- (DFP.271.13.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- (DFP.271.9.2025.EM) Dostawa materiałów naczyniowych.
- Dostawa materiałów i akcesoriów oraz drobnych urządzeń technicznych na potrzeby realizacji zajęć edukacyjnych w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon
- 492.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 11 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.