eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewŚwiadczenie usługi ochrony mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/419266

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-112faa6d-9025-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060167/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi ochrony mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535131

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-23/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180920,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie.
2. Ogólne informację:
1) Przedmiot zamówienia dotyczy usługi fizycznej (osobowej), stałej w wyznaczonych dniach i godzinach, bezpośredniej ochronie (dozór) mienia, obiektów, sprzętu i terenu siedziby Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew oraz całodobowy dozór interwencyjny.
2) Zamawiający informuje, że teren podlegający dozorowi jest ogrodzonym, oświetlony oraz wyposażony w monitoring wizyjny,
3) Ochrona fizyczna mienia Zamawiającego odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 7:00 oraz w weekendy (sobota-niedziela) i święta w systemie 24 – godzinnym.
4) Ochrona mienia Zamawiającego odbywać się również będzie w przypadku gdy w okresie od poniedziałku do piątku Zamawiający nie będzie pracował np. odbiór dnia, w tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania ochrony w systemie 24-godzinnym, o dniu wolnym Zamawiający powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem, w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wskazania ceny za dzień ochrony mienia Zamawiającego w przypadku wystąpienia przedmiotowego zdarzeń.
5) Dozór interwencyjny odbywać się będzie całodobowo.
6) Wykonawca musi wyposażyć Zamawiającego w min. 3 szt. pilotów „panic buton”.
7) Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej jednego pracownika ochrony w systemie ciągłym oraz wsparcia grupy interwencyjnej poprzez dojazd na wezwanie w czasie nie dłuższym niż 15 min od chwili otrzymania zgłoszenia.
8) Pracownicy nie musza posiadać licencji, natomiast powinni być umundurowani lub posiadać jednolite ubrania oraz identyfikatory zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
9) Pracownicy muszą być sprawni fizycznie oraz nie mogą posiadać stopnia niepełnosprawności.
10) Wykonawca odpowiada za ustalenie harmonogramu prac poszczególnych pracowników zgodnie z Kodeksem pracy oraz zapewnienie sprawnych zmian pracowników.
11) Nie dopuszcza się pozostawienia obiektu bez ochrony w okresie obowiązywania umowy.
12) Przedmiot zamówienia dotyczy fizycznego zabezpieczania ochranianej siedziby Zamawiającego przed przedostaniem się osób nieupoważnionych;
13) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Rozporządzenia PE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawi swobodnego przepływu takich danych.
14) Wykonawca ma obowiązek przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu regulaminu ochrony obiektu w tym, zadania ogólne pracowników ochrony, zadania pracowników ochrony przy przejęciu służby, szczegółowy zakres obowiązków pracowników na posterunku, naruszenie strefy chronionej przez osoby nieupoważnione, opracowane w uzgodnieniu z Zamawiającym
15) Wykonawcza zapewni osobę nadzorującą prace pracowników ochrony – koordynatora, z którym Zamawiający będzie się kontaktował w celu bieżącego omówienia warunków współpracy, zgłaszania uwag i skarg oraz wszelkich innych spraw, które mogą wynikać w okresie świadczenia przez Wykonawcę usługi.
16) Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności prawa w zakresie ochrony osób i mienia,
17) Zamawiający informuje, że w siedzibie naszej jednostki znajduje się wydzielone pomieszczenie do ochrony wyposażone w telefon stacjonarny.
3. Wymagania Zamawiającego odnoście wykonywania przez Wykonawcę usługi ochrony:
1) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania systematycznego dokonywania obchodów w celu właściwej ochrony mienia przy pomocy systemu Patrol Master polegającym na obsłudze czytników zbliżeniowych w wyznaczonych miejscach przez Zamawiającego ( 6 punktów obchodu). Zamawiający informuje, iż jest w posiadania systemu Patrol Master.
2) Ochrona musi przeciwdziałać przestępstwom przeciwko obiektom, a także przeciwdziałaniu powstałych szkód wynikających ze zdarzeń przestępczych lub wykroczeń, w tym kradzieży i niszczeniu chronionego mienia,
3) Ochrona musi niezwłocznie powiadamiać osoby upoważnione przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób przebywających na chronionym terenie lub zagrożeń chronionego mienia oraz o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na sytuację chronionego mienia, w tym pożar,
4) Ochrona zobowiązana jest do niezwłocznego powiadamiania właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach lub stwierdzonych zamachach na osoby przebywające na chronionym terenie czy na chronionym mieniu, w razie konieczności, bezpośredniej interwencji, w sposób zgodny z prawem, łącznie z zatrzymaniem sprawcy ewentualnego zagrożenia (dla dozorowanego mienia) i przekazaniem go wezwanym funkcjonariuszom Policji,
5) Ochrona zobowiązana jest do ochrony powierzonego mienia, w tym przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, napadem, dewastacją, pożarem i przed zagrożeniem wybuchem,
6) Ochrona zobowiązana jest do udaremnianiu prób dokonywania kradzieży lub dewastacji chronionego mienia,
7) Ochrona zobowiązana jest do monitorowaniu przepływu osób przez chroniony obiekt i teren oraz przeciwdziałaniu przebywania na chronionym terenie osób nieupoważnionych, niedopuszczeniu do wnoszenia na teren ochranianego obiektu materiałów niebezpiecznych,
8) Ochrona zobowiązana jest do podejmowania działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu wraz z użyciem grupy interwencyjnej,
9) Ochrona zobowiązana jest do prawidłowego reagowaniu na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami,
10) Ochrona zobowiązania jest do fizycznego zabezpieczania ochranianej siedziby Zamawiającego przed przedostaniem się osób nieupoważnionych;
11) Ochrona zobowiązana jest do otwierania i zamykania szlabanu oraz bramy;
12) Ochrona zobowiązana jest do przyjęcia na parking depozytowy pojazdów usuniętych z drogi oraz potwierdzenie tego faktu własnoręcznym podpisem w dniach i godzinach pełnienia ochrony zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego Regulaminem Parkingu Depozytowego;
13) Obowiązek monitorowania oraz uzbrajania i rozbrajania istniejących systemów alarmowych;
14) Zarejestrowany sygnał wtargnięcia na ochraniany teren powinien być przesłany do centrali firmy ochroniarskiej i w ślad za tym każdorazowo wymaga się przyjazdu 2 osobowego patrolu interwencyjnego, celem stwierdzenia przyczyny wtargnięcia i podjęcia odpowiednich środków zaradczych. Wykonawca zobowiązany jest dysponować Zespołem Natychmiastowej Reakcji, wyposażonym w środki łączności bezprzewodowej i dysponującym samochodem służbowym;
15) Ochrona zobowiązana jest do palenia w piecu w obiekcie biurowym w okresie jesienno – zimowym.
16) Ochrona zobowiązana jest do wykonywania drobnych prac porządkowych przy obiekcie biurowym tj. grabienie liści, dbanie o czystość na terenie oraz dojściach do obiektu, w przypadku nieobecności sprzątaczki do opróżniania pojemników na śmieci, niszczarek itp. zlokalizowanych w obiekcie biurowym oraz dbania o czystość powierzchni płaskich;
17) Prowadzenie książki sprzętu należącego do Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie;
18) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy.
19) Na zgłoszenie zastrzeżeń ze strony Zamawiającego do należytej pracy pracownika ochrony Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 48h do zmiany swojego pracownika. W stosunku do pracowników ochrony naruszających dyscyplinę służby wnioski służbowe i kary dyscyplinarne stosował będzie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213110,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317205,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213110,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAPID GROUP SECURITY S.C. Robert Hyjek, Beata Jakubowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321993444

7.3.3) Ulica: Dwernickiego 4/4

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213110,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.