Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241278/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Trawniki, Piaski, Rybczewice, 2108L Lublin-Kalinówka i odcinek drogi 12/17 w sezonie zimowym 2021/2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Trawniki, Piaski, Rybczewice, 2108L Lublin-Kalinówka i odcinek drogi 12/17 w sezonie zimowym 2021/2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c49637b4-3264-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003409/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Trawniki, Piaski, Rybczewice, 2108 L Lublin – Kalinówka i odcinek drogi 12/17
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241278/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.272.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Trawniki, Piaski, Rybczewice, 2108L Lublin-Kalinówka i odcinek drogi 12/17 w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości jezdni o nawierzchni bitumicznej. Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie dróg winno odbywać się zgodnie z założonymi przez Zamawiającego standardami Zimowego Utrzymania Dróg. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiającego lokalizacjami oraz standardami zimowego utrzymania dróg Załączniki - wykaz dróg powiatowych objętych ZUD na terenie danej Gminy oraz opis standardów zimowego utrzymania dróg.3.2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części:
Zadanie nr 1 - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Trawniki
w sezonie zimowym 2021/2022. Drogi o nawierzchni bitumicznej - 28km,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 73008 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Trawniki, Piaski, Rybczewice, 2108L Lublin-Kalinówka i odcinek drogi 12/17 w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości jezdni o nawierzchni bitumicznej. Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie dróg winno odbywać się zgodnie z założonymi przez Zamawiającego standardami Zimowego Utrzymania Dróg. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiającego lokalizacjami oraz standardami zimowego utrzymania dróg Załączniki - wykaz dróg powiatowych objętych ZUD na terenie danej Gminy oraz opis standardów zimowego utrzymania dróg.Zadanie nr 2 - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Piaski w sezonie zimowym 2021/2022. Drogi o nawierzchni bitumicznej - 46km,4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 134784 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Trawniki, Piaski, Rybczewice, 2108L Lublin-Kalinówka i odcinek drogi 12/17 w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości jezdni o nawierzchni bitumicznej. Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie dróg winno odbywać się zgodnie z założonymi przez Zamawiającego standardami Zimowego Utrzymania Dróg. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiającego lokalizacjami oraz standardami zimowego utrzymania dróg Załączniki - wykaz dróg powiatowych objętych ZUD na terenie danej Gminy oraz opis standardów zimowego utrzymania dróg.Zadanie nr 3 - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Rybczewicew sezonie zimowym 2021/2022. Drogi o nawierzchni bitumicznej - 31km,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 98841,6 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Trawniki, Piaski, Rybczewice, 2108L Lublin-Kalinówka i odcinek drogi 12/17 w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości jezdni o nawierzchni bitumicznej. Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie dróg winno odbywać się zgodnie z założonymi przez Zamawiającego standardami Zimowego Utrzymania Dróg. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiającego lokalizacjami oraz standardami zimowego utrzymania dróg Załączniki - wykaz dróg powiatowych objętych ZUD na terenie danej Gminy oraz opis standardów zimowego utrzymania dróg.Kompleksowe zimowe utrzymanie odcinka drogi powiatowej – dawny przebieg DK 12 od km 616 + 672 do km 618 + 329 o długości 1,656 km oraz odcinka nr 2108L Lublin – Kalinówka o długości 0,99 km w sezonie zimowym 2021/2022.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 71280 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82999 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H.P. MAX MAKSYM ŚWIST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060373154
7.3.4) Miejscowość: TRAWNIKI KOLONIA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82999 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. TOMEX Paweł Tkaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430898896
7.3.4) Miejscowość: BYSTRZEJOWICE DRUGIE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Gwarda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432286364
7.3.4) Miejscowość: ŻEGOTÓW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt. 3, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Zadaniu 4 wpłynęły dwie oferty:
Oferta nr 2 PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE RAFAŁ KRÓL Bystrzejowice Drugie 45, 21-050 Piaski, za kwotę brutto 400 000,00 zł.
Oferta nr 5 Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Andrzej Wróbel Jaszczów 238, 21-020 Milejów, za kwotę brutto 145 620,00 zł
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 3 ustawy Pzp – bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. w Zadaniu 4: 71280,00 zł.
Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym zamawiający unieważnił postępowanie.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Sporządzenie dokum. techn. (projektowo-kosztorysowych) niezbędnych do wykonania robót bud. oraz do przeprowadzenia post. o udzielenie zamówienia publ. na potrzeby planowanych zadań inwestycyjnych
- Zakup wraz z dostawą kruszywa dolomitowego frakcji 4÷32 oraz mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno (workowanej)
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizację wyjazdu i półkolonii
- Dostawa mieszanek kruszywa naturalnego związanego hydraulicznie cementem oraz betonu
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów
- USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW BIURA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Łukowie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.