Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474807/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00490753/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: II Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-361
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48618743000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_poznan2@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=378783861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2035f749-7224-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249709/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zakup kart sportowych na rok 2023.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474807/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 540000.271.6.2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu.
Wymagane cechy usług oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169205,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169205,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169205,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VanityStyle Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010098352
7.3.3) Ulica: Skierniewicka 16/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169205,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dokumentacja - tablice informacji pasażerskiej - Rondo Kaponiera - Dworzec Zachodni - trasa tramwajowa Franowo (skrócona nazwa postępowania)
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- 55292 Jarocin "Modernizacja budynku nr 4-stołówka wojskowa".Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, pozwoleń ,uzgodnień i decyzji administracyjnych.
- Adaptacja pomieszczeń po Banku Krwi dla Apteki - Punktu Wydań Programów Lekowych w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
- Świadczenie usług z zakresu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej, osób towarzyszących oraz dzieci pracowników.
- Zakup karnetów zapewniających dostęp do korzystania z usług basenowych, odnowy biologicznej i rehabilitacji dla uprawnionych mieszkańców Gminy Żukowice.
- Program sportowo-rekreacyjny dla pracowników
- Zakup usługi rekreacyjno-sportowej dla pracowników Oddziału ZUS w Legnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.