Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585245/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa hamulca ciernego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387193275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Krakowska 110/114
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-256
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 797 529 578
1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elwira.grotek@ilot.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ilot.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/2664/dostawa-hamulca-ciernego1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prace naukowe i prace rozwojowe w zakresie lotnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa hamulca ciernego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e777291-1797-48a1-a774-8703c4dfad4c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585245
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZLZ.26.182.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego hamulca ciernego służącego do awaryjnego zatrzymania napędu 6MW o zredukowanym momencie bezwładności 2400 kg m^2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34322000-0 - Hamulce i części hamulców
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.W postępowaniu została złożona jedna oferta i została odrzucona przez Zamawiającego.
Z uwagi na fakt odrzucenia wszystkich ofert złożonych w przedmiotowym postepowaniu, Zamawiający unieważnia postępowanie na postawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa hydroforni w budynku C-D Kancelarii Sejmu
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa infografik dla Najwyższej Izby Kontroli
- termomodernizacja budynków przy ul. Pod Lipą 1,2,4 i 6 w Warszawie
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w 2025 r.
- Usługa wykonania zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji stoisk promocyjnych podczas targów FOODEX JAPAN 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
- Zakup usługi doradztwa podatkowego dla Województwa Mazowieckiego w zakresie podatku akcyzowego oraz podatku od towarów i usług na 10 miesięcy w 2025 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.