Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00656464/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup busa do przewozu osób
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523816005
1.5.8.) Numer faksu: 523816290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dabrowachelminska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl/pn/dabrowachelminska/demand/188530/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup busa do przewozu osób2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2b8fe9a-7090-4ca2-8bbc-03a168de0539
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656464
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 275191,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup busa do przewozu osób”:
1) Dostawa samochodu ciężarowego typu autobus (21 osobowego) z możliwością przystosowania do przewozu osób z niepełnosprawnością, dostosowanego do transportu min. 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (standardami, cechami i wymaganiami technicznymi) określonymi w załączniku nr 5 do SWZ.
2) Opis przedmiotu zamówienia oraz uwarunkowania dotyczące realizacji określono również w załączniku nr 4 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy
3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu używanego samochodu
osobowego o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału wraz z wyposażeniem, zwanym dalej
„samochodem” lub „pojazdem” zgodnie ze SWZ, załącznikami do niej, oraz umową.
4) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne (o ile nie określono tego inaczej), a ich spełnienie jest obligatoryjne.
5) Dostępność dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania z dostosowaniem samochodu do potrzeb wszystkich użytkowników w szczególności osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXIMA ANNA KOWALCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591278529
7.3.3) Ulica: Podosina 2d
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do MZK w Gorlicach w formie leasingu operacyjnego (na 3 lata) z opcją wykupu dwóch używanych autobusów do zbiorowego transportu publicznego
- Dostawa jednego fabrycznie nowego pojazdu do przewozu 18 osób i dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup trzech używanych autobusów przeznaczonych do przewozu dzieci do szkół na terenie gminy Wilków.
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.