Ogłoszenie z dnia 2025-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00547583/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z ładowarką EV typu Wallbox lub równoważną, polegającej na rozbudowie istniejącej dachowej instalacji PV o mocy 149kW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: EKOENERGIA SILESIA SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Oddział zamawiającego: Ekoenergia Silesia S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242859870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeliwna 38
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-599
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ekoenergiasilesia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekoenergiasilesia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ekoenergiasilesia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z ładowarką EV typu Wallbox lub równoważną, polegającej na rozbudowie istniejącej dachowej instalacji PV o mocy 149kW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc52e310-7a08-4f22-af6e-cca6427fc264
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR/5-TP/2-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 340000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z ładowarką EV typu Wallbox lub równoważną, polegająca na rozbudowie istniejącej dachowej instalacji PV o mocy 149kW
Niniejsze zamówienie obejmuje poniższe elementy:
a) 132 Moduły monokrystaliczne, o mocy nie mniejszej niż 530Wp
Długość modułu nie może przekraczać 2300mm;
b) Inwertery;
c) Podkonstrukcję;
d) Ładowarka pojazdów elektrycznych typu Wallbox lub równoważną;
e) Okablowanie DC;
f) Instalacje aparatury kontrolno-pomiarowej. Zgłoszenie do OSD;
g) System monitorowania pracy instalacji.
2. Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie wszystkich formalności w tym złożenie wniosków związanych ze zgłoszeniem i uruchomieniem instalacji w sieci Tauron tj.: określenie warunków przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędnymi załącznikami oraz wniosku o podpisanie umowy o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędnymi załącznikami oraz monitorowanie przebiegu realizacji zlecenia aż do momentu podpisania umowy użytkownika obiektu z Tauron. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, z uwzględnieniem wytycznych spółki Tauron Dystrybucja S.A. w zakresie przyłączania źródeł wytwórczych do sieci elektroenergetycznej nN/SN. Instalacja powinna być wybudowana zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz spełniać wymogi techniczne i eksploatacyjne zawarte w obowiązujących przepisach prawa i wytycznymi producentów paneli oraz inwerterów. Wykonawca zobowiązany jest:
— do wykonania niezbędnej dokumentacji projektowej i wykonawczej przez osobę̨ uprawnioną, po wcześniejszym uzyskaniu akceptacji wstępnych założeń́ projektowych przez zamawiającego. Przed rozpoczęciem prac, w terminie ustalonym z zamawiającym, wykonać i dostarczyć́ zamawiającemu zdjęcia poszczególnych obiektów lub ich części, gdzie będą̨ wykonywane prace oraz miejsc dojazdu, parkowania, składowania materiałów itp. w obrębie nieruchomości oraz wokół niej,
— do dostarczenia zamawiającemu instrukcji obsługi poszczególnych urządzeń w języku polskim w 2 egzemplarzach,
— do przeprowadzenia szkolenia wskazanego użytkownika z obsługi zamontowanych urządzeń́ oraz dostarczenia oświadczenia o dokonaniu takiego szkolenia podpisanego przez użytkownika,
— do przeprowadzenia rozruchu instalacji,
— do przeprowadzania okresowych przeglądów i konserwacji instalacji odnawialnych źródeł energii i ich poszczególnych elementów zgodnie z zaleceniami producentów,
— do usunięcia wszelkich wad (w tym dokonanie regulacji i innych czynności niezbędnych do należytego funkcjonowania instalacji odnawialnych źródeł energii) wykrytych w ramach przeprowadzonych przeglądów okresowych lub gwarancyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
22473000-6 - Instrukcje techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
(„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę̨, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę̨ do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”), ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422964,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422964,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422964,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS, urządzenia wielofunkcyjnego oraz licencji na potrzeby WORD Katowice
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO PRZY ULICY MICKIEWICZA 9 W KATOWICACH
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa stołów dydaktycznych warsztatowo - elektrotechnicznych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa zestawów cobotów - robotów Mitsubishi lub równoważnych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Produkcja filmów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 2 zestawów wyposażenia do prowadzenia kursu "Nowoczesne zintegrowane systemy fotowoltaiczne" w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
- Utworzenie Gminnego Żłobka w Wilczynie
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Budowa remizy z infrastrukturą towarzyszącą w Zieleniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.