Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286937/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad budową internatu sportowego i rozbudową jadalni w COS-OPO w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
1.3.) Oddział zamawiającego: cosopozakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bronisława Czecha
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zakopane@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/65/zakopane
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cos.pl/65/zakopane1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad budową internatu sportowego i rozbudową jadalni w COS-OPO w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-224f695f-4efb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/Z/XIX/26/11/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór inwestorski zgodnie z swz
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie,gdyż wystąpiła nieusuwalna wada postępowania zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.
Przesłanka wskazana w pkt. 6 przewiduje, że Zamawiający postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu ogłoszenia postępowania występowały częste utrudnienia
techniczne na platformie e-zamówienia oraz w miniPortalu. Obydwa
ogłoszenia miały wyznaczony termin składania ofert na 29.11.2021 r. co zostało
ustalone wadliwie (powinno być: 06.12.2021 r). Do dnia 29.11.2021 r. brak było
technicznych możliwości dokonania wprowadzenia stosownych zmian, stąd
postępowanie należało unieważnić, jako obarczone wadą, uniemożliwiającą
zawarcie ważnej umowy.
Postępowanie należało zatem unieważnić.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR - sprzęt skiturowy
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ul. Wyspiańskiego i ul. Klasztornej w Leżajsku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Hańsk.
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.