Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00412313/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2729W w m. Glinki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/4103341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2729W w m. Glinki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-805f5219-5b91-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412313
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-17-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 114141,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) UWAGA: Zamawiający przekaże następujący materiał brukarski:
1) Krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm w ilości do 285 mb,
2) Obrzeży betonowych o wymiarach 30x8x100 cm w ilości do 250 mb,
3) Kostki brukowej betonowej prostokątnej o gr. 6 cm koloru szarego w ilości do
440 m 2 ,
4) Kostki brukowej betonowej prostokątnej o gr. 8 cm koloru czerwonego w ilości
do 130 m 2 .
2) Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2729W w m. Glinki gm. Karczew na
odcinku od dz. ew. nr 276 obr. Glinki (od istniejącego chodnika) w kierunku drogi krajowej
nr 50 zgodnie z załącznikiem graficznym z materiałów brukarskich przekazanych przez
Zamawiającego
3) Wykonawca zobowiązany jest do zakupu pozostałych materiałów niezbędnych do
wykonania zadania m.in. betonu, kruszywa, studni, wpustów itp.,
4) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót:
a) Wykonanie robot ziemnych polegających na korytowaniu na średniej głębokości 33 cm
mierzonej od górnej nawierzchni chodnika oraz 38 cm mierzonej od górnej nawierzchni
zjazdu, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,
4
b) Ustawienie obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego
C12/15, obrzeże nalży ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony
nawierzchni chodnika
c) Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu
cementowego C12/15, krawężnik należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące
ok. 10 cm od strony nawierzchni jezdni, a krawężnikiem należy dociąć do równej
krawędzi i zaleć masą na bazie bitumu,
d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości
po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika i 20 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu
wtórnego E2 do pierwszego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić
min. 80 MPa,
e) Wykonanie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z betonowej kostki brukowej,
na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 3 cm, nawierzchnie chodnika
należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w stronę
jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem,
f) Wykonanie zjazdów indywidualnych /publicznych o zmiennej szerokości –
nawierzchnia z betonowej kostki na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min.
4 cm z kostki brukowej.
g) Wykonanie odwodnienia tj. wykonanie wpustów ulicznych z osadnikiem fi 800, studni
rewizyjnych betonowych fi 100 wraz z wyprowadzeniem kominów do powierzchni
chodnika oraz zamontowanie włazów żeliwnych Dn400, wykonanie odejść od studni
rewizyjnej z rur drenarskich o fi 400 Sn8 o długości ok. 12 m układanych w otulinie z
kruszywa łamanego 31/63mm owiniętej geowłókniną.
h) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów
infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w planowanej
nawierzchni chodników i zjazdów. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z
gestorem sieci.
5) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi w formie wynagrodzenia obmiarowego.
Wynagrodzenie będzie liczone jako iloczyn podanej w formularzu ofertowym ceny brutto i
faktycznie wykonanych robót. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny brutto za:
1) Ustawienie 1 mb obrzeży betonowych 8X30X100 cm na ławie z oporem z
betonu cementowego C12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejących
obrzeży,
2) Ustawienie 1 mb krawężnika betonowego 15X30X100 cm na ławie z oporem,
3) Wykonanie 1m 2 z kostki nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z
betonowej kostki brukowej, na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości
min. 3 cm wraz z podbudową oraz korytowaniem
4) Wykonanie 1m 2 zjazdów indywidualnych /publicznych o zmiennej szerokości –
nawierzchnia z betonowej kostki na podsypce cementowo – piaskowej o
grubości min. 4 cm z kostki brukowej wraz z podbudową oraz korytowaniem
5) Wykonanie 1 szt. odwodnienia tj. wpustu ulicznego, studni rewizyjnej, rur
drenarskich, kruszywa łamanego rozkładanego w geowłókninie,
6) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania inwentaryzacji powykonawczej,
6) Po przekazaniu terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe
zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem
również w okresie zimowym oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich
degradacją;
7) Wykonawca przed wprowadzeniem organizacji ruchu zobowiązany jest do powiadomienia
o tym fakcie powiatowego inżyniera ruchu,
8) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji
bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany
jest do opracowania, uzyskania stosownego zatwierdzenia oraz wprowadzenia Czasowej
5
Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi
stałą organizację ruchu
9) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów
pochodzących z rozbiórki,
10) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą, w skład
której wchodzić będą między innymi:
− wyniki badań,
− atesty,
− deklaracje zgodności,
− dokumentacja fotograficzna,
− dokumenty wskazane w dokumentacji projektowej jako wymagane do odbioru
robót,
− dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej
(Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
zobowiązany jest do dostarczenia oryginału do Zamawiającego)
− oświadczenie kierowania budowy,
− inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166631,175 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180246,62 PLN
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.