eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień PomorskiPrzygotowanie i zorganizowanie warsztatów w profesjonalnej palarni kawy oraz w kawiarni.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i zorganizowanie warsztatów w profesjonalnej palarni kawy oraz w kawiarni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KAMIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolińska 7B

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mszymanski@powiatkamienski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i zorganizowanie warsztatów w profesjonalnej palarni kawy oraz w kawiarni.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-531f54d6-3bbe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002713/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie kursów zawodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253212/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/1/ RPZP.08.06.00-32-K036/19

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Warsztaty w profesjonalnej palarni kawy posiadającej sieć kawiarni oraz w kawiarni dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie.
a) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie jednodniowego warsztatu w profesjonalnej palarni kawy oraz w kawiarni.
b) Celem warsztatów jest dostarczenie i poszerzenie umiejętności i kwalifikacji związanych z produkcją kawy wysokiej jakości, napojów na bazie kawy tzw. Cold Brew, oraz zdobycie wiedzy i umiejętności związanej z zarządzeniem siecią kawiarni.
c) Program warsztatów:
1) Zwiedzanie zakładu produkcyjnego, z omówieniem czynność związanych z kontraktowaniem i zamawianiem kawy zielonej, oraz logistyką produktów gotowych.
2) Pokaz palenia kawy z prezentacją różnych metod dostarczania ciepła podczas palenia kawy i ich wpływ na smak gotowych produktów.
3) Pakowanie kawy – omówienie rożnych rodzajów opakowań i zasad działania urządzeń do pakowania.
4) Omówienie budowy linii i zasad wiązanych z produkcją cold brew.
5) Zwiedzanie nowoczesnej sieci kawiarni, omówienie procesów związanych z obsługą gości oraz HACCP, omówienie zasad projektowania kawiarni z podziałem na strefę obsługi i strefę konsumpcji.
6) Prezentacja menu i jego omówienie.
7) Prezentacja pt, Jak budować nowoczesną sieć kawiarni i nowoczesny Brend kawowy.
d) Liczba warsztatów: 1
e) Ilość uczestników/uczestniczek warsztatów łącznie: 10 uczniów oraz 1 nauczyciela.
f) Beneficjentem warsztatów są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie - uczestnicy projektu "Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi".
g) Planowany okres realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30 grudnia 2022 roku.
h) Miejsce realizacji: warsztaty wyjazdowe w miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę zgodnym z wymogami Zamawiającego.
i) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę możliwości zwiedzania Palarni kawy wyposażonej w:
1) minimum 3 piece o różnych metodach dostarczania ciepła,
2) maszyny pakujące w tym odważarkę półautomatyczną oraz w pełni automatyczną maszynę pakującą (formującą gotowe opakowania z folii),
3) linię do produkcji Cold Brew z pasteryzatorem przepływowym i automatyczną nalewarką, o wydajności dziennej min 10 000 butelek.
j) Zamawiający wymaga również zapewnienia dostępu do min. 3 lokali z nowoczesnej sieci kawiarni obejmującej min 15 lokali.
UWAGA! Wykonawca wraz z ofertą złoży jako przedmiotowy środek dowodowy listę Palarni kawy – zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt i) oraz listę sieci kawiarni wraz z lokalami, każdej z nich – zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt j).
Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia, na etapie realizacji umowy, warunków lokalowo-gastronomicznych, jak również spełnienia tych warunków w całości co do wymogów stawianych Wykonawcy przez Zamawiającego poprzez ocenę zdjęć wykonanych przez opiekuna uczniów i/lub bezpośrednią kontrolę Zamawiającego (dostępnego na miejscu przez czas trwania warsztatów).
k) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę śniadania oraz obiadu dla każdego uczestnika oraz opiekuna.
l) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę noclegu na dzień przed realizacją warsztatów. Uczestnicy oraz opiekun przyjadą do miejscowości, w której zorganizowane zostaną warsztaty w przeddzień zajęć. Ma to zapewnić komfort związany z pełnym wypoczynkiem przed warsztatami. Zamawiający wymaga, aby uczestnicy zakwaterowani zostali w pokojach dwuosobowych z prywatną łazienką, a opiekun w pokoju jednoosobowym z prywatną łazienką.
m) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę transportu (autokaru) dla uczestników projektu na trasie głównej tj.: budynek szkoły – miejsce warsztatów, miejsce warsztatów - budynek szkoły. Ponadto usługa transportowa musi obejmować: dowóz uczestników do hotelu w przed dzień warsztatów: dowóz uczestników z hotelu do miejsca warsztatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 27235,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Warsztaty w profesjonalnej palarni kawy posiadającej sieć kawiarni oraz w kawiarni dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim.
a) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie jednodniowego warsztatu w profesjonalnej palarni kawy oraz w kawiarni.
b) Celem warsztatów jest dostarczenie i poszerzenie umiejętności i kwalifikacji związanych z produkcją kawy wysokiej jakości, napojów na bazie kawy tzw. Cold Brew, oraz zdobycie wiedzy i umiejętności związanej z zarządzeniem siecią kawiarni.
c) Program warsztatów:
1) Zwiedzanie zakładu produkcyjnego, z omówieniem czynność związanych z kontraktowaniem i zamawianiem kawy zielonej, oraz logistyką produktów gotowych.
2) Pokaz palenia kawy z prezentacją różnych metod dostarczania ciepła podczas palenia kawy i ich wpływ na smak gotowych produktów.
3) Pakowanie kawy – omówienie rożnych rodzajów opakowań i zasad działania urządzeń do pakowania.
4) Omówienie budowy linii i zasad wiązanych z produkcją cold brew.
5) Zwiedzanie nowoczesnej sieci kawiarni, omówienie procesów związanych z obsługą gości oraz HACCP, omówienie zasad projektowania kawiarni z podziałem na strefę obsługi i strefę konsumpcji.
6) prezentacja menu i jego omówienie.
7) Prezentacja pt, Jak budować nowoczesną sieć kawiarni i nowoczesny Brend kawowy.
d) Liczba warsztatów: 1
e) Ilość uczestników/uczestniczek warsztatów łącznie: 20 uczniów oraz 2 nauczycieli.
f) Beneficjentem warsztatów są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim - uczestnicy projektu "Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi".
g) Planowany okres realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30 grudnia 2022 roku.
h) Miejsce realizacji: warsztaty wyjazdowe w miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę zgodnym z wymogami Zamawiającego.
i) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę Możliwości zwiedzania Palarni kawy wyposażonej w:
1) minimum 3 piece o różnych metodach dostarczania ciepła,
2) maszyny pakujące w tym odważarkę półautomatyczną oraz w pełni automatyczną maszynę pakującą (formującą gotowe opakowania z folii),
3) linię do produkcji Cold Brew z pasteryzatorem przepływowym i automatyczną nalewarką, o wydajności dziennej min 10 000 butelek.
j) Zamawiający wymaga również zapewnienia dostępu do min 3 lokali z nowoczesnej sieci kawiarni obejmującej min 15 lokali.
UWAGA! Wykonawca wraz z ofertą złoży jako przedmiotowy środek dowodowy listę Palarni kawy – zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt i) oraz listę sieci kawiarni wraz z lokalami, każdej z nich – zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt j).
Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia, na etapie realizacji umowy, warunków lokalowo-gastronomicznych, jak również spełnienia tych warunków w całości co do wymogów stawianych Wykonawcy przez Zamawiającego poprzez ocenę zdjęć wykonanych przez opiekuna uczniów i/lub bezpośrednią kontrolę Zamawiającego (dostępnego na miejscu przez czas trwania warsztatów).
k) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę śniadania oraz obiadu dla każdego uczestnika oraz opiekuna.
l) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę noclegu na dzień przed realizacją warsztatów. Uczestnicy oraz opiekun przyjadą do miejscowości, w której zorganizowane zostaną warsztaty w przeddzień zajęć. Ma to zapewnić komfort związany z pełnym wypoczynkiem przed warsztatami. Zamawiający wymaga, aby uczestnicy zakwaterowani zostali w pokojach dwuosobowych z prywatną łazienką, a opiekun w pokoju jednoosobowym z prywatną łazienką.
m) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę transportu (autokaru) dla uczestników projektu na trasie głównej tj.: budynek szkoły - miejsce warsztatów, miejsce warsztatów - budynek szkoły. Ponadto usługa transportowa musi obejmować: dowóz uczestników do hotelu w przed dzień warsztatów: dowóz uczestników z hotelu do miejsca warsztatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 58048,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Rusnarczyk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Altercoffee

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022319180

7.3.3) Ulica: Marii Rodziewiczówny 6/16

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-607

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Rusnarczyk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Altercoffee

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022319180

7.3.3) Ulica: Marii Rodziewiczówny 6/16

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-607

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.