Ogłoszenie z dnia 2025-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531047/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ SZATNI SAMOOBSŁUGOWYCH W BUDYNKACH SĄDÓW APELACJI RZESZOWSKIEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83665535-e559-4f17-8833-ec0d4f9006d11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA I MONTAŻ SZATNI SAMOOBSŁUGOWYCH W BUDYNKACH SĄDÓW APELACJI RZESZOWSKIEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83665535-e559-4f17-8833-ec0d4f9006d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247751/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 DOSTAWA I MONTAŻ SZATNI SAMOOBSŁUGOWYCH W BUDYNKACH SĄDÓW APELACJI RZESZOWSKIEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.261.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż szatni samoobsługowej w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r., kompletny, wyposażony w elementy techniczne, potrzebne do montażu i uruchomienia, nieobciążony prawami podmiotów trzecich oraz pochodzący z oficjalnych kanałów sprzedaży w Polsce oraz gotowy do użytkowania bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów. Nadto przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do wykorzystania w obiektach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym w zakresie, a także będzie posiadał stosowne certyfikaty, atesty itp.4.5.3.) Główny kod CPV: 45212230-7 - Instalowanie szatni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 118080 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż szatni samoobsługowej w budynku Sądu Rejonowego w Stalowej Woli. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r., kompletny, wyposażony w elementy techniczne, potrzebne do montażu i uruchomienia, nieobciążony prawami podmiotów trzecich oraz pochodzący z oficjalnych kanałów sprzedaży w Polsce oraz gotowy do użytkowania bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów. Nadto przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do wykorzystania w obiektach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym w zakresie, a także będzie posiadał stosowne certyfikaty, atesty itp.4.5.3.) Główny kod CPV: 45212230-7 - Instalowanie szatni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 71340 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż szatni samoobsługowej w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r., kompletny, wyposażony w elementy techniczne, potrzebne do montażu i uruchomienia, nieobciążony prawami podmiotów trzecich oraz pochodzący z oficjalnych kanałów sprzedaży w Polsce oraz gotowy do użytkowania bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów. Nadto przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do wykorzystania w obiektach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym w zakresie, a także będzie posiadał stosowne certyfikaty, atesty itp.4.5.3.) Główny kod CPV: 45212230-7 - Instalowanie szatni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 34194 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253644,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akcentbud spółka z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930691262
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Grota-Roweckiego 11
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248280,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71340 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akcentbud spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930691262
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Grota-Roweckiego 11
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34194 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135669 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34194 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROPEL Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684264 0269
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 4
7.3.4) Miejscowość: Korczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-420
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34194 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do żłobka "Słoneczny Zakątek" w Mońkach.
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia na zajęcia dodatkowe do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt.:"Akademia dobrej przyszłości - przedszkolak najlepszą inwestycją"
- Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku- etap I
- Przebudowa holu wejściowego z wydzieleniem wiatrołapu oraz pomieszczenia ochrony w budynku Delegatury NIK w Krakowie
więcej: Meble do przechowywania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.