Ogłoszenie z dnia 2025-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Powierzenie wykonania niektórych zadań własnych Gminy Miasto Jordanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Powierzenie wykonania niektórych zadań własnych Gminy Miasto Jordanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-149809ab-7efb-4e6a-9c2b-af4fb6609108
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062199/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Powierzenie wykonania niektórych zadań własnych Gminy Miasto Jordanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wodociągi Jordanowskie sp z o.o.- sp. pr handl - os. prawna, jednym wspólnikiem (100% udziałów) jest
M.Jordanów.Jordanów sprawuje nad w/w kontrolę. Brak udz. kapitału prywatnego.Miasto ma decyd. rolę w zakr. celów
strateg i obszarów działal. Spółki. Miasto nie zostało ogranicz. w wyk. pełnego prawa głosu,nie został umniejszony wpływ na
działal. sp., spełniony warunek z art. 214 ust. 1 pkt. 11 lit. a ust. p.z.p. Spełnia war. z art. 214 ust.1 pkt. 11lit c ustawy
p.z.p. – nie ma bezpośr. udziału kapitału prywatnego. zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 11p.z.p. określonej w jej lit. b - Spółka
zost. Powoł. w celu wyk. zad. własn. Miasta w sferze użyt. Publ.-zaspokojeniu potrzeb zbior. wspólnoty w zakresie gosp.
komunalnej, w tym w zakresie gosp wodnej i ściekowej. Śr.przychód z zadań powierz. przez Gminę za 2021-2023 wynosi
96,59 % przychodu Spółki za 3 lata spełniony został warunek z art. 214 ust. 1 pkt. 11 lit b by ponad 90% działaln. Spółki dot.
wyk. Zad. powierz. przez Zamawiającego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są objęte następujące usługi:
1) Kontrola i obsługa Parkingów Płatnych Niestrzeżonych w Jordanowie w ramach zastępstwa zleconego przez Zamawiającego zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 a do projektowanych postanowień Umowy.
2) Utrzymanie gminnych obiektów użyteczności publicznej, obsługa budynków mienia komunalnego, obsługa kotłowni w okresie grzewczym – bieżące utrzymanie obiektów zlokalizowanych pod adresem , Rynek 2,ul. 3 Maja 2 i 2a, ul. Piłsudskiego 25 , ul. Kopernika 13 w Jordanowie, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 b do projektowanych postanowień Umowy.
3) Utrzymanie gminnych obiektów użyteczności publicznej, obsługa budynków mienia komunalnego, obsługa kotłowni w okresie grzewczym – bieżące utrzymanie obiektów zlokalizowanych pod adresem Rynek 1, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 c do projektowanych postanowień Umowy.
4) Prace związane z utrzymaniem, konserwacją i myciem wiat przystankowych na terenie miasta Jordanowa, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 d do projektowanych postanowień Umowy.
5) Usługi związane z oczyszczaniem terenu miasta, letnim / zimowym dróg, chodników placów alejek parkowych, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 e do projektowanych postanowień Umowy.
6) Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni na terenie Miasta Jordanowa, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 f do projektowanych postanowień Umowy.
7) Utrzymywanie placu zabaw położonego przy ul. Mickiewicza zgodnie z Opisem
Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 g do projektowanych postanowień
Umowy.
8) Kontrola zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 h do projektowanych postanowień Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351000-8 - Usługi zarządzania parkingami
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
98300000-6 - Różne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390695,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Społka Komunalna Wodociągi Jordanowskie Sp zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521721414
7.3.3) Ulica: Nad Skawą 6a
7.3.4) Miejscowość: Jordanów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-240
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WODOCIĄGI JORDANOWSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WODOCIĄGI JORDANOWSKIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390695,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektów zieleni miejskiej: parków, skwerów, rabat, placów oraz letnie utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów na terenie miasta Kowary
- Konserwacja i obsługa serwisowa systemów sygnalizacji pożaru (SSP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemów zapobiegania zadymianiu (SZZ), systemów oddymiania (SO), drzwi i kurtyn p.poż.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka drzew, pielęgnacja terenów zielonych) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Utrzymanie czystości i porządku na płycie Rynku oraz nawierzchni dróg i chodników
- Usługę konserwacji elektrycznej i zabezpieczenia awarii (pogotowia awaryjnego) instalacji elektrycznych w budynkach placówek oświatowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót sanitarnych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych nieruchomości powierzonych w zarząd Miejskiemu Zarządowi Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.