eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałdytyDostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Fachowcy jutra"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie „Fachowcy jutra”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280262964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrocin

1.5.2.) Miejscowość: Małdyty

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 7581715

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsckr.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.zsckr.net/#/offer/d876615e-a8e2-48e8-8796-66d007dad5a1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie „Fachowcy jutra”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b695e457-babe-4e18-b413-6d70f7d72894

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00312766/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie „Fachowcy jutra”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Fachowcy jutra”, którego celem jest podniesienie kwalifikacji/kompetencji 3 (3K/0M) nauczycieli/lek kształcenia zawodowego poprzez udział w specjalistycznych kursach oraz unowocześnienie treści kształcenia i doposażenie bazy dydaktycznej na kierunkach technik żywienia i usług gastronomicznych (343404) i technik architektury krajobrazu (314202), Nr FEWM.06.04-IZ.00-0031/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580027

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.ZP.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 331750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dostawa maszyn i narzędzi budowlanych do realizacji podstawy programowej (praktyczna nauka zawodu) do siedziby Zamawiającego w projekcie „Fachowcy jutra”.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę maszyn i narzędzi budowlanych do Zamawiającego, tj.:
1. Ciągnik ogrodniczy
2. Przyczepka do ciągnika ogrodniczego - mała z wywrotem
3. Taczka spalinowa do ciągnika ogrodniczego
4. Koparka do ciągnika ogrodniczego
5. Wiertnica do ciągnika ogrodniczego
6. Kosiarka bijakowa do traktora do ciągnika ogrodniczego
7. Kosiarka rotacyjna do ciągnika ogrodniczego
8. Betoniarka elektryczna
9. Mieszarka ręczna dwuwrzecionowa
10. Zestaw narzędzi wkrętarka Udarowa, szlifierka kątowa wiertarko wkrętarka
11. Zestaw narzędzi ogrodniczych
12. Zestaw narzędzi ogrodniczych
13. Zestaw narzędzi ogrodowych, 8-częściowy zestaw ze stali nierdzewnej
14. Taczka ogrodowa
15. Wózek Ogrodowy Stalowy wywrotka
16. Taczka budowlana na gabaryty
17. Wertykulator aerator spalinowy
18. Zestaw sekatorów
19. Zestaw narzędzi ogrodowych: Łopatka, łopatka wąska, kultywator, motyczka, widełki.
20. Sekator uniwersalny żyrafa
21. Pas narzędziowy
22. Karczownica samojezdna
23. Zagęszczarka do gruntu

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 8A do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

16000000-5 - Maszyny rolnicze

16810000-6 - Części maszyn rolniczych

43325100-8 - Urządzenia do konserwacji terenu

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 194250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa wyposażenia gastronomicznego do siedziby Zamawiającego w projekcie „Fachowcy jutra”.
Zadanie polega na:
Dostawie wyposażenia gastronomicznego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie.

Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do Zamawiającego, tj.:

1. Gofrownica
2. Naleśnikarka
3. Salamander
4. Toster
5. Taboret elektryczny
6. Blender kuchenny
7. Termos stalowy
8. Nadziewarka do kiełbas
9. Schładzarko- zamrażarko szokowa
10. Pakowarka próżniowa
11. Zestaw do carvingu
12. Urządzenie do hot-dogów
13. Pojemnik transportowy do żywności
14. Nóż cukierniczy do ciast
15. Nóż cukierniczy do biszkoptów
16. Pierścień cukierniczy kucharski
17. Pierścień cukierniczy kucharski
18. Rant cukierniczy regulowany
19. Automatyczny młynek do kawy z wyświetlaczem
20. Zaparzacz przelewowy
21. Patera na owoce
22. Patera do tortu
23. Patera do tortu 4-stopniowa
24. Kosz na owoce
25. Patera z kloszem d 320 mm
26. Zestaw desek HACCP GN 1/1
27. Ostrzałka elektryczna diamentowa do noży
28. Maszynka do ciastek
29. Zestaw do ciastek makaroników
30. Foremka do okrągłych monodeserów
31. Forma do tart
32. Silikonowa forma do monoporcji
33. Urządzenie do donatów
34. Nóż strunowy do cięcia biszkopta
35. Patelnia do naleśników
36. Patelnia do naleśników
37. Wybijak do fusów GN ¼
38. Dzbanek stalowy do spieniania mleka
39. Dyspenser do cynamonu
40. Waza do zupy
41. Półmisek owalny
42. Półmisek owalny
43. Podgrzewacz do czekolady
44. Fontanna czekoladowa
45. Garnek stalowy z pokrywką
46. Garnek stalowy z pokrywką
47. Garnek stalowy z pokrywką
48. Patelnia uchylna elektryczna
49. Komplet końcówek dekoracyjnych
50. Maszynka do ciastek
51. Termos stołowy z pompką
52. Termos stalowy z klapką
53. Maszynka do makaronu elektryczna
54. Granitor
55. Witryna chłodnicza ekspozycyjna
56. Podgrzewacz
57. Podgrzewacz okrągły
58. Półmisek
59. Półmisek
60. Półmisek
61. Zestaw do fondue
62. Wypiekacz do chleba
63. Koszyk na sztućce z polipropylenu
64. Koszyk uniwersalny z polipropylenu
65. Zestaw 5 - elementowy do przypraw
66. Serwetnik ze stali nierdzewnej
67. Skrobak do ryb
68. Szatkownica mandolina stalowa
69. Tarka do przypraw
70. Łyżka miarka zestaw
71. Stojak na frytki czarny z uchwytem
72. Patera tortu/ciasta
73. Zmywarka autodozowanie
74. Płyta Indukcyjna 2-palnikowa wolnostojąca

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 8B do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39221110-1 - Naczynia

39221200-9 - Zastawa stołowa

39221122-8 - Zestawy

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 137500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219001,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219001,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219001,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo Usługowy Agromech Krzysztof Kowalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 741-114-47-09

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 20

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219001,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoneo Oleksiewicz SKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752667756

7.3.3) Ulica: ul. Noskowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.