eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolaDostawa sprzętu animacyjnego i sportowego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli



Ogłoszenie z dnia 2025-01-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu animacyjnego i sportowego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OŚWIATY I WYCHOWANIA W MIEDŹNEJ Z SIEDZIBĄ W WOLI

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001191775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poprzeczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-225

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoiw@miedzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoiw.miedzna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c26e7faf-1111-4c8a-a55c-a935c155a965

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu animacyjnego i sportowego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c26e7faf-1111-4c8a-a55c-a935c155a965

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090232/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu animacyjnego i sportowego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie jest realizowane w ramach projektu Masz tę moc – edukacja włączająca w szkołach Gminy Miedźna współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593104

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOiWM/ZP/02/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Dostawa gier edukacyjnych
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu animacyjnego i sportowego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 7a – 7d do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524900-6 - Zestawy do gier
37524600-3 - Gry pamięciowe
37524500-2 - Gry strategiczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37461200-9 - Gra w piłkarzyki stołowe
37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego
37462000-4 - Gry tarczowe i wyposażenie
37441500-6 – Skakanki
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
37452100-2 – Badminton
37461100-8 - Stół do gry w hokeja na stole lub akcesoria
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z 4 pakietów (części). Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty obejmującej co najmniej 1 pakiet (część). Pakiety muszą być wycenione w całości. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone.
Pakiet nr 1 – Dostawa gier edukacyjnych;
Pakiet nr 2 – Dostawa klocków;
Pakiet nr 3 – Dostawa pomocy dydaktycznych;
Pakiet nr 4 – Dostawa sprzętu sportowego;
6. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest:
a) Pakiet nr 1,3,4 - Liceum Ogólnokształcące im. prof. Zbigniewa Religi w Gilowicach, ul. Korfantego 38, 43-227 Miedźna;
b) Pakiet nr 1,2,3,4 - Szkoła Podstawowa im. St. Hadyny we Frydku, ul. Miodowa 17, 43-227 Miedźna
c) Pakiet nr 1,2,3,4 - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola;
d) Pakiet nr 1,2,3,4 - Zespół Szkolno- Przedszkolny w Miedźnej, ul. Szkolna 24, 43-227 Miedźna;
e) Pakiet nr 1,2,3,4 - Zespół Szkolno- Przedszkolny w Woli, ul. Lipowa 3, 43-225 Wola;
f) Pakiet nr 1,2,4 - Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Górze, ul. Pszczyńska 34, 43-227 Miedźna,
Zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7. Każdorazowo w przypadku podania w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentach zamówienia nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu lub w dokumentach zamówienia występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych.
Użycie w dokumentach zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.

Użycie w dokumentach zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem oraz wniesieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do powszechnego użytku i stosowania.
11. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad sprzętu animacyjnego i sportowego.
12. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37524100-8 - Gry edukacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37524900-6 - Zestawy do gier

37524600-3 - Gry pamięciowe

37524500-2 - Gry strategiczne

4.5.5.) Wartość części: 19530,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Dostawa klocków
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu animacyjnego i sportowego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 7a – 7d do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524900-6 - Zestawy do gier
37524600-3 - Gry pamięciowe
37524500-2 - Gry strategiczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37461200-9 - Gra w piłkarzyki stołowe
37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego
37462000-4 - Gry tarczowe i wyposażenie
37441500-6 – Skakanki
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
37452100-2 – Badminton
37461100-8 - Stół do gry w hokeja na stole lub akcesoria
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z 4 pakietów (części). Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty obejmującej co najmniej 1 pakiet (część). Pakiety muszą być wycenione w całości. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone.
Pakiet nr 1 – Dostawa gier edukacyjnych;
Pakiet nr 2 – Dostawa klocków;
Pakiet nr 3 – Dostawa pomocy dydaktycznych;
Pakiet nr 4 – Dostawa sprzętu sportowego;
6. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest:
a) Pakiet nr 1,3,4 - Liceum Ogólnokształcące im. prof. Zbigniewa Religi w Gilowicach, ul. Korfantego 38, 43-227 Miedźna;
b) Pakiet nr 1,2,3,4 - Szkoła Podstawowa im. St. Hadyny we Frydku, ul. Miodowa 17, 43-227 Miedźna
c) Pakiet nr 1,2,3,4 - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola;
d) Pakiet nr 1,2,3,4 - Zespół Szkolno- Przedszkolny w Miedźnej, ul. Szkolna 24, 43-227 Miedźna;
e) Pakiet nr 1,2,3,4 - Zespół Szkolno- Przedszkolny w Woli, ul. Lipowa 3, 43-225 Wola;
f) Pakiet nr 1,2,4 - Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Górze, ul. Pszczyńska 34, 43-227 Miedźna,
Zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7. Każdorazowo w przypadku podania w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentach zamówienia nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu lub w dokumentach zamówienia występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych.
Użycie w dokumentach zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.

Użycie w dokumentach zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem oraz wniesieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do powszechnego użytku i stosowania.
11. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad sprzętu animacyjnego i sportowego.
12. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 59005,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 – Dostawa pomocy dydaktycznych
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu animacyjnego i sportowego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 7a – 7d do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524900-6 - Zestawy do gier
37524600-3 - Gry pamięciowe
37524500-2 - Gry strategiczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37461200-9 - Gra w piłkarzyki stołowe
37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego
37462000-4 - Gry tarczowe i wyposażenie
37441500-6 – Skakanki
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
37452100-2 – Badminton
37461100-8 - Stół do gry w hokeja na stole lub akcesoria
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z 4 pakietów (części). Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty obejmującej co najmniej 1 pakiet (część). Pakiety muszą być wycenione w całości. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone.
Pakiet nr 1 – Dostawa gier edukacyjnych;
Pakiet nr 2 – Dostawa klocków;
Pakiet nr 3 – Dostawa pomocy dydaktycznych;
Pakiet nr 4 – Dostawa sprzętu sportowego;
6. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest:
a) Pakiet nr 1,3,4 - Liceum Ogólnokształcące im. prof. Zbigniewa Religi w Gilowicach, ul. Korfantego 38, 43-227 Miedźna;
b) Pakiet nr 1,2,3,4 - Szkoła Podstawowa im. St. Hadyny we Frydku, ul. Miodowa 17, 43-227 Miedźna
c) Pakiet nr 1,2,3,4 - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola;
d) Pakiet nr 1,2,3,4 - Zespół Szkolno- Przedszkolny w Miedźnej, ul. Szkolna 24, 43-227 Miedźna;
e) Pakiet nr 1,2,3,4 - Zespół Szkolno- Przedszkolny w Woli, ul. Lipowa 3, 43-225 Wola;
f) Pakiet nr 1,2,4 - Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Górze, ul. Pszczyńska 34, 43-227 Miedźna,
Zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7. Każdorazowo w przypadku podania w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentach zamówienia nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu lub w dokumentach zamówienia występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych.
Użycie w dokumentach zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.

Użycie w dokumentach zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem oraz wniesieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do powszechnego użytku i stosowania.
11. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad sprzętu animacyjnego i sportowego.
12. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 26252,72 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 – Dostawa sprzętu sportowego
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu animacyjnego i sportowego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 7a – 7d do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524900-6 - Zestawy do gier
37524600-3 - Gry pamięciowe
37524500-2 - Gry strategiczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37461200-9 - Gra w piłkarzyki stołowe
37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego
37462000-4 - Gry tarczowe i wyposażenie
37441500-6 – Skakanki
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
37452100-2 – Badminton
37461100-8 - Stół do gry w hokeja na stole lub akcesoria
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z 4 pakietów (części). Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty obejmującej co najmniej 1 pakiet (część). Pakiety muszą być wycenione w całości. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone.
Pakiet nr 1 – Dostawa gier edukacyjnych;
Pakiet nr 2 – Dostawa klocków;
Pakiet nr 3 – Dostawa pomocy dydaktycznych;
Pakiet nr 4 – Dostawa sprzętu sportowego;
6. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest:
a) Pakiet nr 1,3,4 - Liceum Ogólnokształcące im. prof. Zbigniewa Religi w Gilowicach, ul. Korfantego 38, 43-227 Miedźna;
b) Pakiet nr 1,2,3,4 - Szkoła Podstawowa im. St. Hadyny we Frydku, ul. Miodowa 17, 43-227 Miedźna
c) Pakiet nr 1,2,3,4 - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola;
d) Pakiet nr 1,2,3,4 - Zespół Szkolno- Przedszkolny w Miedźnej, ul. Szkolna 24, 43-227 Miedźna;
e) Pakiet nr 1,2,3,4 - Zespół Szkolno- Przedszkolny w Woli, ul. Lipowa 3, 43-225 Wola;
f) Pakiet nr 1,2,4 - Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Górze, ul. Pszczyńska 34, 43-227 Miedźna,
Zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7. Każdorazowo w przypadku podania w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentach zamówienia nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu lub w dokumentach zamówienia występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych.
Użycie w dokumentach zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.

Użycie w dokumentach zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem oraz wniesieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do powszechnego użytku i stosowania.
11. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad sprzętu animacyjnego i sportowego.
12. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37461200-9 - Gra w piłkarzyki stołowe

37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego

37462000-4 - Gry tarczowe i wyposażenie

37441500-6 - Skakanki

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

37452100-2 - Badminton

37461100-8 - Stół do gry w hokeja na stole lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 56554,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Stosownie do art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Art. 263 ustawy Pzp stanowi, że: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Dnia 17 grudnia 2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w pakiecie nr 1 i nr 3, która została złożona przez Wykonawcę - Strefa Kreatywności sp. z o.o., ul. Mickiewicza 44, 37-300 Leżajsk. Wykonawca 18 grudnia 2024r. złożył pismo, w którym uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z art. 263 ustawy Pzp nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych złożonych w niniejszym postępowaniu.
W związku z powyższym, należy stwierdzić, że przedmiotowe postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 255
pkt 7 ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. Zatem, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.


Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.”

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30017,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73246,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49583,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49583,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Stosownie do art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Art. 263 ustawy Pzp stanowi, że: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Dnia 17 grudnia 2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w pakiecie nr 1 i nr 3, która została złożona przez Wykonawcę - Strefa Kreatywności sp. z o.o., ul. Mickiewicza 44, 37-300 Leżajsk. Wykonawca 18 grudnia 2024r. złożył pismo, w którym uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z art. 263 ustawy Pzp nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych złożonych w niniejszym postępowaniu.
W związku z powyższym, należy stwierdzić, że przedmiotowe postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. Zatem, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.”

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne , które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane a możliwość postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu- w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego albo
2) zaproszeniu do negocjacji- w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.

Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 21.11.2024r. na godzinę 13: 00 wpłynęły dwie oferty.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:
56 554,60 zł

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym ulega unieważnieniu na podstawie art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ złożona oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizacje zamówienia do ceny złożonej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.