eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolaDostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli



Ogłoszenie z dnia 2025-01-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OŚWIATY I WYCHOWANIA W MIEDŹNEJ Z SIEDZIBĄ W WOLI

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001191775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poprzeczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-225

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoiw@miedzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoiw.miedzna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2cb6e0b-6b9f-4e89-9a2d-881607535599

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2cb6e0b-6b9f-4e89-9a2d-881607535599

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090232/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie jest realizowane w ramach projektu Masz tę moc – edukacja włączająca w szkołach Gminy Miedźna współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650521

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOiWM/ZP/03/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Dostawa pracowni terminalowej do Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Woli
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 2a – 2b do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania

b) konfiguracja dostarczonych urządzeń.

c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.

d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.

4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.


5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30231320-6 Monitory dotykowe
30231300-0 Monitory ekranowe
30231100-8 - Terminale komputerowe
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z 2 pakietów (części). Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty obejmującej co najmniej 1 pakiet (część). Pakiety muszą być wycenione w całości. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone.
Pakiet nr 1 – Dostawa pracowni terminalowej do Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Woli;
Pakiet nr 2 – Dostawa sprzętu komputerowego do Liceum Ogólnokształcące im. prof. Zbigniewa Religi
w Gilowicach;
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia jednorazowo i w całości do:
Pakiet nr 1- Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Woli, Lipowa 3, 43-225 Wola;
Pakiet nr 2 - Liceum Ogólnokształcące im. prof. Zbigniewa Religi w Gilowicach, ul. Korfantego 38,
43-227 Miedźna
8. Każdorazowo w przypadku podania w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentach zamówienia nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu lub w dokumentach zamówienia występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych.
Użycie w dokumentach zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.

Użycie w dokumentach zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
10. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
11. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231100-8 - Terminale komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 62000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Dostawa sprzętu komputerowego do Liceum Ogólnokształcące im. prof. Zbigniewa Religi w Gilowicach
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 2a – 2b do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania

b) konfiguracja dostarczonych urządzeń.

c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.

d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.

4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 3 do SWZ.


5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30231320-6 Monitory dotykowe
30231300-0 Monitory ekranowe
30231100-8 - Terminale komputerowe
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z 2 pakietów (części). Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty obejmującej co najmniej 1 pakiet (część). Pakiety muszą być wycenione w całości. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone.
Pakiet nr 1 – Dostawa pracowni terminalowej do Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Woli;
Pakiet nr 2 – Dostawa sprzętu komputerowego do Liceum Ogólnokształcące im. prof. Zbigniewa Religi
w Gilowicach;
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia jednorazowo i w całości do:
Pakiet nr 1- Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Woli, Lipowa 3, 43-225 Wola;
Pakiet nr 2 - Liceum Ogólnokształcące im. prof. Zbigniewa Religi w Gilowicach, ul. Korfantego 38,
43-227 Miedźna
8. Każdorazowo w przypadku podania w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentach zamówienia nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu lub w dokumentach zamówienia występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych.
Użycie w dokumentach zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.

Użycie w dokumentach zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
10. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
11. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 16877,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne , które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane a możliwość postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu- w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego albo
2) zaproszeniu do negocjacji- w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 20.12.2024r. na godzinę 13: 00 wpłynęły dwie oferty.
Oferta Wykonawcy Knet Services sp. z o.o., podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy prawo zamówień publicznych.

Oferta Wykonawcy Tronus Polska sp. z o.o. przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.


Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym ulega unieważnieniu na podstawie art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ złożona oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizacje zamówienia do ceny złożonej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne , które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane a możliwość postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu- w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego albo
2) zaproszeniu do negocjacji- w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 20.12.2024r. na godzinę 13: 00 wpłynęły dwie oferty.
Oferta Wykonawcy Knet Services sp. z o.o., podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy prawo zamówień publicznych.

Oferta Wykonawcy Tronus Polska sp. z o.o. przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.


Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym ulega unieważnieniu na podstawie art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ złożona oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizacje zamówienia do ceny złożonej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.