Ogłoszenie z dnia 2022-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00290454/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00293097/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw: oleju napędowego grzewczego oraz węgla kamiennego (miał IIA) do kotłowni własnych dla 15 WOG Szczecin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261 45 23 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.zianowicz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw: oleju napędowego grzewczego oraz węgla kamiennego (miał IIA) do kotłowni własnych dla 15 WOG Szczecin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a6abafb-5118-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290454/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 59-ZP-11-21/163
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 423930,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia, związanego z dostawą paliw: oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla jednostek będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz dostawą węgla kamiennego (miał IIA) do celów grzewczych dla kotłowni w Drawnie na rok 2022 r., znajdują się::1. dla części 1 pn. „Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni własnych dla 15 WOG Szczecin” w załączniku nr 4A, zawierającym: Opis przedmiotu zamówienia, plan dostaw, w załączniku nr 6A do SIWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 59010,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia, związanego z dostawą paliw: oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla jednostek będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz dostawą węgla kamiennego (miał IIA) do celów grzewczych dla kotłowni w Drawnie na rok 2022 r., znajdują się: 2. dla części 2 pn. „Dostawa węgla kamiennego (miał IIA) do celów grzewczych do kotłowni w Drawnie” w załączniku 4B, zawierającym – Opis przedmiotu zamówienia, plan dostaw, w załączniku nr 6B do SIWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3B do SIWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 364920 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74932,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74932,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74932,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Dariusz Bobryk, Dorota Bobryk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552201652
7.3.3) Ulica: Milczańska 31 d
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-107
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74932,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469552,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469552,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469552,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części
- opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa istniejących pomieszczeń na pomieszczenia o funkcji dydaktycznej oraz laboratoryjnej w budynku WEFiZ w Szczecinie"
- Skanowanie laserowe morskiej strefy brzegowej w granicach administracyjnych Urzędu Morskiego w Szczecinie (edycja 2025 r.)
- Remont pokoi biurowych w budynku Wydziału Ekonomicznego przy ul. Żołnierskiej 47 w Szczecinie
- Dostawa opatrunków specjalistycznych
- Dostawa wyposażenia do rehabilitacji pacjentów onkologicznych do Ośrodka Rehabilitacji Onkologicznej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazę Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki
- Cykliczne dostawy workowanego węgla kamiennego sortymentu ekogroszek do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.