Ogłoszenie z dnia 2025-01-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00503490/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja spotkania Grupy Sterującej oraz spotkania dla przedstawicieli instytucji pomocy i integracji społecznej oraz systemu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_torun/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja spotkania Grupy Sterującej oraz spotkania dla przedstawicieli instytucji pomocy i integracji społecznej oraz systemu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a769eae1-9576-4ee1-a6aa-e24b35a3c958
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Kompleksowe zorganizowanie czterech spotkań dla specjalistów wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu Rodzina w Centrum - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie udzielane jest w ramach projektu partnerskiego „Rodzina w centrum Etap I” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Oś Priorytetowa 08 Fundusze Europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie FEKP.08.25 Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.2721.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53669 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe zorganizowanie spotkania Grupy Sterującej projektem pn. „Rodzina w centrum Etap I”:Spotkanie organizowane jest dla grupy ok. 35 osób
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu oraz noclegów dla ww. grupy
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry merytorycznej -jaka zostanie wskazana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy /koszt kadry merytorycznej pokrywa Wykonawca/ Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wynagrodzenie kadry merytorycznej, którą zobowiązany jest zapewnić podczas spotkania. Koszt wynagrodzenia jaki należy założyć w ofercie do 2 000,00 zł,
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonego spotkania Grupy Sterującej
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 25500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe zorganizowanie 2-dniowego spotkania dla przedstawicieli instytucji pomocy i integracji społecznej oraz systemu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej województwa kujawsko-pomorskiego, w tym dla specjalistów ds. wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w projekcie pn. „Rodzina w centrum Etap I”:Spotkanie organizowane dla przedstawicieli instytucji pomocy i integracji społecznej oraz systemu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej województwa kujawsko-pomorskiego, w tym dla specjalistów ds. wsparcia rodziny i pieczy zastępczej województwa kujawsko-pomorskiego w ilości 50 osób,
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu oraz noclegów dla ww. grupy,
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry merytorycznej -jaka zostanie wskazana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy /koszt kadry merytorycznej pokrywa Wykonawca/ Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wynagrodzenie kadry merytorycznej, którą zobowiązany jest zapewnić podczas spotkania. Koszt wynagrodzenia jaki należy założyć w ofercie do 5 000,00 zł,
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonego spotkania
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 44200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 31 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 01.06.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.