eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FromborkBudowa magazynu biomasy i zakup ³adowarki teleskopowej na potrzeby kot³owni miejskiej we Fromborku



Og³oszenie z dnia 2024-01-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa magazynu biomasy i zakup ³adowarki teleskopowej na potrzeby kot³owni miejskiej we Fromborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Frombork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747974

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: M³ynarska 5a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Frombork

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-530

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 244 06 60

1.5.8.) Numer faksu: 55 244 06 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@frombork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.frombork.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa magazynu biomasy i zakup ³adowarki teleskopowej na potrzeby kot³owni miejskiej we Fromborku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eed9796a-aa1c-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00007684

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00003629/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa magazynu biomasy i zakup ³adowarki teleskopowej na potrzeby kot³owni miejskiej we Fromborku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eed9796a-aa1c-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-eed9796a-aa1c-11ee-a06e-7a3efa199397

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, adresem skrzynki ePUAP: /umigfrombor /skrytkaESP oraz poczty elektronicznej e-mail: fundusze@frombork.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu). Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. Komunikacja w postêpowaniu prowadzona przez Platformê e-Zamówienia, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Za datê
przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na e-Zamówienia. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z wymogami Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) – dalej równie¿ jako „RODO”), informujemy Pani±/Pana o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach z zakresu ochrony danych osobowych przys³uguj±cych Pani/Panu na gruncie RODO. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Frombork, ul. M³ynarska 5a, 14-530 Frombork (dalej równie¿ jako „ADO”). 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mo¿liwy za po¶rednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: iod@frombork.pl. 3. ADO przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie zawartej umowy. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: a) wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na ADO; b) realizacji zawartej przez ADO umowy. 5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: a) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa; b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z ADO przetwarzaj± dane osobowe
dla których administratorem danych osobowych jest Gmina Frombork. 6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu, w którym s± przetwarzane, a po jego zrealizowaniu przez czas okre¶lony przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa lub okres wyga¶niêcia roszczeñ zwi±zanych z realizacj± celu przetwarzania danych osobowych. 7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:a) prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania) danych osobowych; c) prawo do ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym); d) prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; e) prawo do przenoszenia danych; f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, g) po spe³nieniu okre¶lonych w RODO przes³anek. 8. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez ADO Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych (Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych). 9. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest niezbêdne do realizacji umowy. 10. Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PF.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegaj±cego na budowie magazynu biomasy i zakupie ³adowarki teleskopowej na potrzeby kot³owni miejskiej we Fromborku. Zamówienie obejmuje:- Budowê/rozbudowê istniej±cego budynku kot³owni miejskiej o magazyn biomasy wraz z infrastruktur± towarzysz±c± (nawierzchnie utwardzone, sk³adowisko popio³u, ogrodzenie terenu, o¶wietlenie terenu, monitoringi, kanalizacja deszczowa) na dzia³ce nr 17/2 obrêb 10 Frombork; - Wymianê integralnego elementu kot³owni – jednej kompletnej linii rozdrabniania s³omy; Dostawa powy¿szego elementu obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i monta¿ kompletnej linii do rozdrabnia s³omy. - Zakup i dostawê ³adowarki teleskopowej do kot³owni miejskiej. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w nastêpuj±cych dokumentach: Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym, koncepcji projektu zagospodarowania terenu oraz koncepcji projektu architektoniczno – budowlanego opracowanych przez jednostkê projektow±: STUDIO KONCEPT Kamil Kryger Us³ugi Projektowe, ul. Marynarska 4, 14-500 Braniewo. Opis przedmiotu zamówienia zawiera pakiet ZA£¡CZNIKA NR 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45262700-8 - Przebudowa budynków

45262522-6 - Roboty murarskie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45452000-0 - Zewnêtrzne czyszczenie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

34144710-8 - £adowarki jezdne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.). Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³ni± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: 1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie. 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci co najmniej 2.500.000,00 z³ lub posiadania polisy ubezpieczeniowej w min. kwocie 2.500.000,00 z³ w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Przy ocenie spe³niania tego warunku udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielko¶ci stanowi±ce o spe³nianiu warunku bêd± zsumowane z dokumentów sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Warto¶ci potwierdzaj±ce spe³nianie warunku podane w dokumentach w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ wystawienia dokumentu, podaj±c datê i kurs. 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) w czasie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci minimum 2 000 000,00 z³ brutto ka¿da, o zbli¿onym charakterze, odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia, tj. polegaj±ce na budowie, przebudowie lub odbudowie budynków przemys³owych lub magazynowych. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskaæ tego dokumentu – inne dokumenty. Za pojedyncz± robotê budowlan± zamawiaj±cy uzna robotê budowlan± realizowan± na rzecz jednego inwestora w ramach jednej umowy. Ocenê Zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie wykazu robót budowlanych wg wzoru stanowi±cego ZA£¡CZNIK NR 4 do SWZ i za³±czeniem dowodów/referencji lub innych dokumentów. b) dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. - osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ, w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia, lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równowa¿ne do wy¿ej wskazanych; - kierownikiem budowy, który musi posiadaæ: -minimum 5-letnie do¶wiadczenie jako kierownik budowy; -wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej; - kierownik robót sanitarnych, który musi posiadaæ: -minimum 3-letnie do¶wiadczenie jako kierownik robót sanitarnych; -wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; - kierownikiem robót elektrycznych, który musi posiadaæ: -minimum 3-letnie do¶wiadczenie jako kierownik robót elektrycznych; -wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych; Ocenê Zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie wykazu osób wg wzoru stanowi±cego ZA£¡CZNIK NR 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie: 2) o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia: a) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; UWAGA: • w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, • w przypadku wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ tak¿e w odniesieniu do tych podmiotów, b) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; UWAGA: • w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, • w przypadku wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ tak¿e w odniesieniu do tych podmiotów, c) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; UWAGA: • w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, • w przypadku wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument nale¿y z³o¿yæ tak¿e w odniesieniu do tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie: 1) o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej: - informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci co najmniej 2.500.000,00 z³, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, - lub posiadana polisa ubezpieczeniowa w min. kwocie 2.500.000,00 z³ w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, obejmuj±ca ca³y przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem op³aty polisy. b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty – wg wzoru stanowi±cego ZA£¡CZNIK NR 4 do SWZ. UWAGA: a) Dokument sk³adany jest na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u okre¶lonego w Rozdz. VIII ppkt 4 lit a) SWZ. b) Rodzaj wykazanych robót nale¿y podaæ z tak± szczegó³owo¶ci±, która umo¿liwi Zamawiaj±cemu sprawdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w Rozdz. VIII ppkt 4 lit a) SWZ. c) Warto¶ci potwierdzaj±ce spe³nianie warunku podane w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ odbioru tych robót, podaj±c datê i kurs. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokumenty sk³ada ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywaæ bêd± spe³nianie warunku okre¶lonego w Rozdz. VIII ppkt 4 lit a) SWZ. - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowi±cego ZA£¡CZNIK NR 5 do SWZ. UWAGA: a) Dokument sk³adany jest na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u okre¶lonego w Rozdz. VIII ppkt 4 lit b) SWZ. b) W wykazie osób nale¿y podaæ informacjê o posiadanych uprawnieniach (rodzaj uprawnieñ, numer uprawnieñ, datê wystawienia) oraz dla kierownika budowy liczbê lat do¶wiadczenia jako kierownik budowy, c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wy¿ej wymieniony dokument Wykonawcy sk³adaj± wspólnie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane przez Wykonawców wraz z ofert±: 1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zawieraj±ce informacje stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Tre¶æ i zakres wymaganego o¶wiadczenia Zamawiaj±cy przekazuje na ZA£¡CZNIKU NR 2 do SWZ. a) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokument ten potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) dokumenty stanowi±ce dowód, w szczególno¶ci zobowi±zanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów. a) Dokumenty maj± okre¶laæ w szczególno¶ci: - zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. b) Zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym ZA£¡CZNIK NR 3 do SWZ. 3) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy) a) Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. b) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty. 4) Wadium - Wniesienie wadium w porêczeniach lub gwarancjach powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcê. - Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy zamawiaj±cego. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert. 5) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 40 000,00 z³ PLN (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100). 2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4.Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku: Braniewsko – Pas³êcki Bank Spó³dzielczy Filia we Fromborku, numer rachunku: 59 8313 0009 0060 0170 2000 0040. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego). 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy: - nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina Frombork, ul. M³ynarska 5a, 14-530 Frombork - okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem, - kwotê gwarancji/porêczenia, - termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia, - zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, w ramach tzw. wspólnej oferty w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, pod warunkiem spe³nienia poni¿szych wymagañ: 1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: − dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia; podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione w rejestrze lub ewidencji Wykonawców; − ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi udzieliæ pe³nomocnictwa w tym samym zakresie; 2) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wspóln± nie mo¿e z³o¿yæ w jednym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrêbnej oferty w³asnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi Wykonawcami; wszystkie oferty z udzia³em tego Wykonawcy zostan± odrzucone; 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; dla Zamawiaj±cego nie s± wi±¿±ce w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne Wykonawcami; Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wykonania Zamówienia w ca³o¶ci od któregokolwiek z Wykonawców, od kilku lub od wszystkich ³±cznie; 4) o¶wiadczenia, formularze, dokumenty sporz±dzone na za³±czonych do SWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy, wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; 5) wszelka korespondencja w sprawie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ na formularzu oferty; 6) je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, 7) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy wymaga, aby wybrany Wykonawca zawar³ umowê na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym ZA£¡CZNIK NR 6 do SWZ. 2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej umowy. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany Umowy, na zasadach wynikaj±cych z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug lub innych podatków/op³at maj±cych wp³yw na koszt realizacji zamówienia; zmiana dotyczyæ bêdzie wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego za okres po wej¶ciu w ¿ycie zmiany; 2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2207); 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 46), - w porównaniu do dnia, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert w postêpowaniu; 5) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu umowy zaproponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e nie wyraziæ zgody na dokonanie zmiany postanowieñ umowy, je¿eli proponowana zmiana mo¿e wp³yn±æ na opó¼nienia wykonania umowy lub obni¿enie jako¶ci wykonania przedmiotu umowy; 6) zaistnienia si³y wy¿szej, przez któr± strony uznaj± zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej strony wiêzi prawnej o charakterze niezale¿nym od stron: a) którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy; b) którego strony nie mog³y unikn±æ, ani któremu strony nie mog³y zapobiec, przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci; 7) zmiany oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i lub/ Wykonawcy; 8) regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 9) zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego, lub gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; 10) rezygnacji Zamawiaj±cego z czê¶ci robót i zwi±zan± z tym zmian± kwoty wynagrodzenia, okre¶lonego w §2 ust.1 umowy; 11) zmiany Podwykonawców robót w przypadku wyst±pienia o zmianê na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy. 4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, nast±pi na przysz³o¶æ. Waloryzacja mo¿e nast±piæ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia podpisania umowy. Warunkiem zmiany wynagrodzenia jest wykazanie przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego, ¿e zmiany, o których mowa w ust. 2 bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê oraz wykazania stopnia w jaki wp³ywaj± na kwotê wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. 5. Wynagrodzenie p³atne Wykonawcy bêdzie korygowane w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z zastrze¿eniem, ¿e Wynagrodzenie Wykonawcy wynikaj±ce z waloryzacji okre¶lonej w § 21 ust. 2 pkt 1-4, nie przekroczy ³±cznej warto¶ci korekt (+/-) 5% warto¶ci wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, bez podatku VAT. 6. Poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów uprawniaj±cy Strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia musi wynosiæ, co najmniej 15% dla danego materia³u lub kosztu w stosunku do cen/kosztów przyjêtych w ofercie Wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-eed9796a-aa1c-11ee-a06e-7a3efa199397

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-06 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-06

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie realizowane bêdzie z udzia³em ¶rodków pochodz±cych z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych.
Zamawiaj±cy zastrzega równie¿ mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania w przypadku, gdy nie otrzyma akceptacji wniosku o korektê zakresu inwestycji.
Umowa z Wykonawc± na realizacjê inwestycji mo¿e byæ zawarta dopiero, gdy Zamawiaj±cy otrzyma promesê inwestycyjn± z Banku Gospodarstwa Krajowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.