Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00007690 z dnia 2021-02-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych miasta Gubina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684558100
1.5.8.) Numer faksu: 684558102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ki@gubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.gubin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych miasta Gubina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0105ff6d-6fc6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002516/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Odbiór i transport odpadów z nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta Gubina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 20.11.2020r. ogłosił przetarg na usługę pn. Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości zamieszkałych i bezobsługowych PSZOK oraz zagospodarowanie odpadów z PSZOK. Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ najkorzystniejsza oferta przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczył na sfinansowanie zadania. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku gdy: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W sytuacji w jakiej znalazł się zamawiający możemy mówić o łącznym wystąpieniu wszystkich wskazanych powyżej obligatoryjnych przesłanek. W związku z koniecznością kontynuacji zadania odbioru odpadów Zamawiający podpisał umowę z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KI.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 233537 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa będzie polegała na: 1) odbiorze i transporcie odpadów niesegregowanych (zmieszanych) od mieszkańców do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych - Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o. o Marszów 50 A, 68-200 Żary - Stacja Przeładunkowa Odpadów ul. Złota 3, 68-300 Lubsko, 2) odbiorze i transporcie odpadów segregowanych od mieszkańców (tworzywa sztuczne, papier, szkło, bioodpady) do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych - Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o. o Marszów 50 A, 68-200 Żary - Stacja Przeładunkowa Odpadów ul. Złota 3, 68-300 Lubsko, 3) odbiorze i transporcie odpadów segregowanych (tworzywa sztuczne, papier, szkło, bioodpady) z bezobsługowych punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych - Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o. o Marszów 50 A, 68-200 Żary - Stacja Przeładunkowa Odpadów ul. Złota 3, 68-300 Lubsko, 4) wyposażeniu we własne pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych wszystkich nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi oraz w worki do gromadzenia odpadów segregowanych (tworzywa sztuczne, papier, szkło, odpady ulegające biodegradacji) nieruchomości zamieszkałych jednorodzinnych i małych wspólnot (do 4 lokali mieszkalnych), 5) odbiorze i transporcie poza harmonogramem dodatkowo odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach zamieszkałych w przewidywanej ilości do 5 Mg w miesiącu (w takim przypadku, na pisemne zawiadomienie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany, w ramach niniejszego zadania, również do podstawienia pojemnika - w terminie do 3 dni roboczych od dnia przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego, umożliwiającego mieszkańcowi pozbycia się ww. odpadów). 6) Dostarczenie właścicielom nieruchomości: - pojemników do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych wykonanych z blachy ocynkowanej lub z tworzywa sztucznego z pokrywami, o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, o konstrukcji umożliwiającej ich opróżnianie grzebieniowym, widłowym lub hakowym mechanizmem załadowczym pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów. Pojemniki powinny być wyposażone w kółka ułatwiające przemieszczanie pojemników. Ilość i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych : 120 l - 2300 szt., 240 l - 750 szt., 1.100 l - 220 szt. Przewiduje się, w ramach umowy zawartej z wykonawcą zwiększenie ilości pojemników o 10%. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany pojemników o pojemności 240 l na pojemniki o pojemności 120 l (za każdy pojemnik 240 l dwa pojemniki 120 l); - dla każdego właściciela nieruchomości - pojemników z pokrywami do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych o pojemności odpowiadającej iloczynowi mieszkańców danej nieruchomości i współczynnika nagromadzenia odpadów określonego w Regulaminie utrzymania czystości (30 l na osobę przy segregowaniu odpadów). Pojemniki powinny być wykonane z blachy ocynkowanej lub z tworzywa sztucznego, wyposażone w zamykane klapy, kółka ułatwiające przemieszczanie pojemników i o konstrukcji umożliwiającej ich opróżnianie grzebieniowym lub widłowym lub hakowym mechanizmem załadowczym pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120653
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120653
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120653
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 926-10-00-423
7.3.3) Ulica: Śląska 36
7.3.4) Miejscowość: Gubin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-620
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120653,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-02-01 do 2021-02-282021-02-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Wynajem 1 samochodu ciężarowego typu śmieciarka przeznaczonego do odbioru i transportu odpadów komunalnych w Gubinie
- Dwukrotny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- ZP/06/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie
- Sukcesywny wywóz nieczystości
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Fajsławice
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.