eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławSporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523555250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75c1f9a9-af2f-4af3-b03e-55951adac1bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.34.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla:
1) część 1 - obszaru położonego w rejonie ulic: Karola Marcinkowskiego, Poprzecznej
i Przypadek (2,3 ha);
2) część 2- obszaru pod projektowaną drogę położoną równolegle do ul. Warsztatowej (1,9 ha);
3) część 3 - obszaru położonego w rejonie ul. Kruczej (7,8 ha);
4) część 4 - obszaru położonego w rejonie ul. Wojska Polskiego i al. Niepodległości oraz projektowanej drogi wzdłuż linii kolejowej Chorzów Batory – Tczew (27,5 ha);
5) część 5 - obszaru położonego w rejonie ulic: Świętokrzyskiej i Studziennej (0,12 ha);
6) część 6 - obszaru położonego w rejonie ul. Okrężek (1,6 ha);
7) część 7 - obszaru położonego w rejonie ul. Szymborskiej 21 (0,0645 ha);
8) część 8 - obszaru położonego w rejonie ul. Unii Europejskiej oraz „rowu marulewskiego” (0,3024 ha);
9) część 9 - obszaru położonego w rejonie ul. Bł. Jerzego Popiełuszki, Chmielnej, Szparagowej oraz Grochowej (15,07 ha);
10) część 10 - obszaru położonego w rejonie ulic Bolesława Chrobrego i Kasztanowej
(0,741 ha);
11) część 11 - obszaru położonego w rejonie ul. Poznańskiej i rzeki Noteć (2,9 ha).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoPlan Jakub Kitajgrodzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528503821

7.3.3) Ulica: ul. Krokusowa

7.3.4) Miejscowość: Prądki

7.3.5) Kod pocztowy: 86-005

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wybrana została oferta złożona przez: EkoPlan Jakub Kitajgrodzki
ul. Krokusowa 13, 86-005 Prądki, z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości:
1. Część 6: 17 600,00 zł;
2. Część 8: 13 300,00 zł;
3. Część 9: 19 200,00 zł;
4. Część 10: 18 450,00 zł.

Łącznie 68 550,00 zł.


Ponadto na część 1 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy ponieważ cena złożonej oferty dodatkowej (14 400,00 zł) w zakresie cz. 1 zamówienia przekracza środki przeznaczone na realizację tej części zamówienia (przeznaczono 9 305,00 zł), a Zamawiający nie może ich zwiększyć.

Ponadto Zamawiający działając na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zawiadamia o unieważnieniu postępowania w zakresie cz. 2, 3, 4, 5, 7 i 11 zamówienia ponieważ w postepowaniu na wskazane części nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.