Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008734/01 - Wynik z dnia 2021-02-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00007791 z dnia 2021-02-16 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
SPRAWOWANIE OPIEKI LEKARSKO-WETERYNARYJNEJ I OBSŁUGI MEDYCZNEJ ZWIERZĄT W MIEJSKIM SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W BIELSKU BIAŁEJ – DWIE CZĘŚCI POSTĘPOWANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240503940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reksia 48
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-305
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338141818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: schronisko@schronisko.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.schronisko.bielsko-biala.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka budżetowa miasta Bielska-Białej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRAWOWANIE OPIEKI LEKARSKO-WETERYNARYJNEJ I OBSŁUGI MEDYCZNEJ ZWIERZĄT W MIEJSKIM SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W BIELSKU BIAŁEJ – DWIE CZĘŚCI POSTĘPOWANIA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d2b22d2-7049-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005184/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi weterynaryjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.schronisko.bielsko-biala.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniPortal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/ (dalej jako: „Platforma ”) oraz poczty elektronicznej e-mail: schronisko@schronisko.bielsko-biala.pl, b) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) c) Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. d) Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o: i. podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2020 r., poz. 346 z późn. ); ii. podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2020 r., poz. 332 z późn. zm.). e) Korzystanie z miniPortalu przez Wykonawcę jest bezpłatne. f) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. g) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. h) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. i) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. j) Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi Załącznik SWZ. k) Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): i) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (nie dotyczy składania ofert i pozostałych dokumentów składanych wraz z ofertą), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). ii) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: schronisko@schronisko.bielsko-biała.pl,
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z późn. zm.), dalej: „RODO”, wobec czego dane osobowe udostępnione mu przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz znajdującymi zastosowanie w postępowaniu przepisami krajowymi.2) Zamawiający informuje Wykonawcę, że administratorem danych osobowych jest: Kierownik Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Reksia 48 (43-305, Bielsko-Biała) Telefon kontaktowy: (33) 814-18-18 (dalej: „Administrator”)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie opieki lekarsko-weterynaryjnej i obsługi medycznej zwierząt w Miejskim Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Bielsku-Białej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i posiadane kwalifikacje zawodowe personelu wyznaczonego do realizacji przedmiotu niniejszego postępowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcą jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która oferuje na rynku świadczenie usług z zakresu medycyny weterynaryjnej, ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz Oferty wraz z formularzem cenowymOświadczenie Wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODOOświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020, poz. 1076 z późn. zm.)Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniuZobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-24 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniPortal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-24 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-02-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczeniu usług konserwacji, drobnych remontów i napraw w zakresie branży budowlanej w obiektach oraz na terenie nieruchomości należących do BCO-SM w Bielsku-Białej.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach świątecznego poczęstunku dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w BIelsku-BIałej
- Dostawa projektora multimedialnego, dostawa ekranu projekcyjnego
- USŁUGA RĘCZNEGO DEMONTAŻU ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH, I ROZSORTOWANIA/DOCZYSZCZANIA ODPADÓW BUDOWLANYCH
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku - Białej MOPS. DA - PSU .3211.16.2024
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Ośrodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Świadczenie kompleksowych usług weterynaryjnych w 2025 r.
- Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom pochodzącym z terenu Gminy Głowno w roku 2025
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o których mowa w Programach: Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2025
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Grabica oraz transport dzikich zwierząt do wskazanego ośrodka rehabilitacyjnego w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.