Ogłoszenie z dnia 2022-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00273063/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów gminy Jonkowo i jej jednostek organizacyjnych w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JONKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: tel. +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jonkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów gminy Jonkowo i jej jednostek organizacyjnych w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09d537aa-47af-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004393/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Jonkowo i jej jednostek organizacyjnych - w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273063/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 874812,37 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 673956,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej w 2022 r. dla potrzeb obiektów Gminy Jonkowo i jej jednostek organizacyjnych:
1) Zamawiającego - Gminy Jonkowo 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, REGON: 510743166, NIP: 7393851111,
2) następujących jednostek organizacyjnych Gminy Jonkowo:
a) Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo,
b) Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo,
c) Szkoła Podstawowa w Nowym Kawkowie, Nowe Kawkowo 25,
11-042 Jonkowo,
d) Przedszkole w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo,
e) Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie, ul. Lipowa 11, 11–042 Jonkowo,
f) Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
2. Planowana wysokość zużycia energii elektrycznej - w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w Załączniku nr 2 SWZ szacuje się łącznie w wysokości 1156 MWh.
3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) zgłoszenia o zawarciu Umowy na sprzedaż energii elektrycznej,
2) sprzedaży energii elektrycznej z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii elektrycznej rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD,
3) przeniesienia na Zamawiającego własności energii elektrycznej,
4) bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego,
5) prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń,
6) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie aktualnych cen oraz zasad rozliczeń,
7) przyjmowania wniosków i reklamacji,
8) przekazywania istotnych informacji dotyczących realizacji umowy,
9) rozliczania za dostarczoną energię elektryczną na podstawie wskazań zainstalowanych układów pomiarowych.
4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do punktów poboru wskazanych Wykazie punktów poboru energii elektrycznej stanowiącym Załącznik Nr 2 niniejszej SWZ.
5. Dostawy energii będą się odbywać na postawie jednej umowy sprzedaży zawartej z wybranym Wykonawcą.
6. Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych Gminy Jonkowo odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego ENERGA Operator SA, na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (T.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną oraz Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (t.j. Dz.U. 2019 poz. 503 oraz Dz.U. 2020 poz. 2053). (Rozporządzenie zmieniające).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835212,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 978253,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 835212,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA OBRÓT SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220418835
7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 472
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 835212,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Zakup energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Aleksandrów
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.