Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzychód.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYCHÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Międzychód
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzychod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzychód.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3525b3a-828a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024753/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzychód
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: Zaistnienie potrzeby natychmiastowego wykonania zamówienia (zachowanie nieprzerwanych dostaw prądu), bez możliwości zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Wcześniej Zamawiający przeprowadził dwa postępowania na Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzychód, w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1, przy czym w I postępowaniu nie złożono żadnej oferty, natomiast w II postępowaniu złożona oferta znacznie przekroczyła zaplanowane środki na realizację zamówienia. Ponadto Zamawiający zdecydował o zmianie zakresu przedmiotu zamówienia na dostawy wymagające pilnego (natychmiastowego wykonania), poprzez skrócenie terminu świadczenia dostaw w ramach niniejszego zamówienia.
Uzasadnienie prawne: art. 214 ust.1 pkt 5
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9951f7c1-6fd0-11ed-abdb-a69c1593877c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RII.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206139,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Informacje podstawowe:
Rodzaj zamówienia: Dostawy
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dystrybucja energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzychód.
Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku nr 3 do Zaproszenia do negocjacji.
3. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dystrybucję energii elektrycznej do 95 punktów poboru energii o łącznym wolumenie(+/-)10% 164,00 MWh w okresie objętym zamówieniem tj. od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.03.2023 r.
4. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie objętym zamówieniem (w okresie od 01.01.2023r. do 31.03.2023r. dla wszystkich PPE) dla poszczególnych taryf przedstawia się następująco:
C11 - 40,05 MWh , C12A - 22,65 MWh, C12B - 3,03 MWh, C11o - 98,27 MWh.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 777-00-20-640
7.3.3) Ulica: Pastelowa 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-198
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253551,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków higienicznych oraz chemii gospodarczej dla DPS Piłka-Zamyślin w 2025 roku
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH DO MEDYCZNEGO LABORATORIUM DIAGNOSTYCZNEGO WRAZ Z NAJMEM ANALIZATORÓW - postępowanie powtórzone 2
- Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej przez Zamawiającego o łącznym szacunkowym wolumenie 960,11 MWh ( +/- 10,00%) w okresie dostaw, tj. od dnia 01.04.2025 roku do 31.12.2025 roku.
- Bieżąca naprawa odcinków dróg, będących we władaniu Gminy Międzychód, o nawierzchni gruntowej w obrębie Miasta i Gminy Międzychód w roku 2025
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium BRISTOL MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Zakup energii elektrycznej dla Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego ALGAWA Spółka z o.o.
- "ŚWIADCZENIA USŁUGI KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, ŚWIADCZENIA USŁUGI DYSTRYBUCJI ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUGI ODBIORU i ROZLICZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ WPROWADZONEJ DO SIECI OSD"
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Polskiego Teatru Tańca
- Dostawa energii elektrycznej do Oczyszczalni ścieków w Grębocicach w 2025 roku
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.