eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaWywóz odpadów z cmentarzy komunalnych w Pile



Ogłoszenie z dnia 2022-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów z cmentarzy komunalnych w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdizpila.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów z cmentarzy komunalnych w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c38d8678-59b4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002727/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wywóz odpadów komunalnych z terenów cmentarzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310077/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ/341/28/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Udostępnienie przez Wykonawcę 130 szt. ponumerowanych pojemników o objętości 1,1 m3 w okresie od 01.01.2022. do 31.12.2022r. na cmentarzu komunalnym przy ul. Motylewskiej i wywóz odpadów - łącznie 4500 wywozów, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy,
2) Udostępnienie przez Wykonawcę 5 szt. pojemników o pojemności 1,1m3 na cmentarzu zabytkowym przy ul. Salezjańskiej w okresie od 15.10.2022r. do 15.11.2022r. i dwukrotne opróżnienie pojemników – według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego,
3) Udostępnienie przez Wykonawcę 5 szt. pojemników o pojemności 1,1m3 na cmentarzu zabytkowym przy alei Powstańców Wielkopolskich w okresie od 15.10.2022r. do 15.11.2022r. i dwukrotne opróżnienie pojemników – według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego,
4) Udostępnienie przez Wykonawcę kontenera KP5 na gruz, na cmentarzu komunalnym przy ul. Motylewskiej i wywóz gruzu według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego - łącznie 53 wywozy,
5) Udostępnienie przez Wykonawcę kontenera KP7 na odpady bio (gałęzie, liście, chryzantemy i inne) na cmentarzu komunalnym przy ul. Motylewskiej i wywóz odpadów bio według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego - łącznie 35 wywozów,
6) udostępnienie przez Wykonawcę kontenera KP7 na odpady zmieszane, na cmentarzu komunalnym przy ul. Motylewskiej w okresie od 15.10.2022r. do 15.11.2022r. – wywozy według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego – łącznie 5 wywozów,
7) Udostępnienie przez Wykonawcę kontenera KP5 na ziemię pochodzącą z wykopów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Motylewskiej w Pile - 37 wywozów, według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego.
8) Wywóz odpadów zmieszanych z pojemników na cmentarzu komunalnym przy ul. Motylewskiej – zgodnie z harmonogramem, wyłącznie w godzinach od 7:00 do 15:00, a w dniach przedświątecznych w godzinach ustalonych z przedstawicielem Zamawiającego. Wywóz odpadów z pojemników będzie następował na podstawie listy sporządzonej przez przedstawiciela Zamawiającego i przesłanej Wykonawcy w dzień poprzedzający wywóz, do godz. 15:00, drogą mail-ową. Zamawiający sporządzi listę pojemników do wywiezienia na podstawie oględzin przeprowadzonych w terenie, z zastrzeżeniem, iż jednorazowe opróżnienie będzie wynosiło najmniej 40 pojemników. W sytuacjach, kiedy po opróżnieniu pojemników zgodnie z harmonogramem, przed dniem wolnym od pracy lub przed dniem świątecznym wystąpi konieczność opróżnienia pojemników (opróżnienie awaryjne), Zamawiający do godz. 10:00 dnia roboczego, w którym ma nastąpić wywóz odpadów, przekaże mailowo informację o ilości i miejscu pojemników do opróżnienia. Wykonawca wywiezie odpady w tym samym dniu roboczym do godz. 15:00. Zamawiający zastrzega, że jednorazowo do opróżnienia w trybie awaryjnym będzie 30 szt. pojemników. Dopuszcza się awaryjny wywóz w soboty, ponieważ na cmentarzu sobota jest dniem pracującym. Wywóz odpadów z pojemników znajdujących się na zabytkowych cmentarzach komunalnych będzie następował po telefonicznym lub mail-owym zgłoszeniu złożonym przez Zamawiającego. Odpady z kontenerów KP5 i KP7 (gruz, bio, zmieszane i ziemia) wywożone będą według potrzeb zgłaszanych mail-owo przez Zamawiającego.
2. Inne obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do rozliczenia kartę przekazania odpadu na wysypisko lub kompostownię.
2) Wykonawca winien dysponować min. 2 pojazdami specjalistycznymi wraz z kierowcą i ładowaczem, przystosowanymi do opróżniania udostępnionych pojemników, których szerokość nie może przekraczać najwęższych alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Motylewskiej.
3) Wykonawca winien posiadać pojazd do odbioru kontenerów KP5 i KP7.
4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałych podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi.
5) Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową na min. 100 tys. zł z tytułu szkód związanych z wykonywaniem swojej działalności, w celu realizacji poprzedniego obowiązku.
6) Zamawiającemu zobowiązany jest udostępniać minimum 2 bezpośrednie kontakty telefoniczne z przedstawicielami Wykonawcy, dodatkowo zostanie też wskazany adres mailowy, który będzie wykorzystywany do przekazywania wszelkich niezbędnych informacji do wykonania zadania
7) Biorąc pod uwagę szczególne miejsce wykonywania usługi wykonawca winien dochować wszelkiej staranności przy wykonywaniu zadania, szczególnie zabezpieczy załadunek odpadów przed ich rozsypywaniem lub wypadnięciem z pojemnika, w przeciwnym wypadku sprzątnie wysypane odpady, nie zakłóci również ceremonii pogrzebowych, o których wykonawca zostanie powiadomiony w korespondencji mailowej wraz z listą pojemników do wywiezienia w danym dniu (wykonawca dostosuje trasę wywozu w taki sposób, aby nie przejeżdżać bezpośrednio w miejscu, w którym trwa pochówek).
8) Wykonawca winien wyposażyć własnych pracowników zajmujących się odbiorem i transportem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo wykonawcy.
9) Posiadanie właściwego wpisu w Rejestrze Działalności Regulowanej.
10) Wykonawca oświadcza, że flota pojazdów przeznaczonych do wykonania zadania spełnia wymagania ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.). Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy,
11) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, zgodnie z wymogami prowadzenia bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce opakowaniami, do prowadzenia pełnej ewidencji odpadów, wystawiania kart przekazania odpadów, składania sprawozdań z odebranych i zagospodarowanych odpadów w ramach zbiorczych sprawozdań składanych przez Wykonawcę do właściwych organów.

Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300931,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300931,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300931,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altvater Piła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641796232

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300931,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.