eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin,,Kompleksowe utrzymanie czystości części obiektu budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie w roku 2025''



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Kompleksowe utrzymanie czystości części obiektu budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie w roku 2025’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin

1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 10

1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3576 100

1.5.8.) Numer faksu: 34 3576 108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-803f9c3c-2d7e-4b4c-99a4-414741681531

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Kompleksowe utrzymanie czystości części obiektu budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie w roku 2025’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-803f9c3c-2d7e-4b4c-99a4-414741681531

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004541/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 ,,Kompleksowe utrzymanie czystości części obiektu budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie w roku 2025’’

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości części obiektu budynku Szkoły Podstawowej w 2025 roku.

2. Środki czystości oraz sprzęt zapewnia szkoła.

3.Termin wykonania zamówienia: 02.01.2025 r. do 14.02.2025 r., od 24.02.2025 r. do 30.06.2025 r., od 25.08.2025 r. do 31.12.2025 r. .

4. Obowiązki powinny być wykonane od poniedziałku do piątku w godzinach: 14.00 – 22.00

UWAGA!
Godziny pracy są określone jako minimalna godzina rozpoczęcia pracy oraz maksymalna godzina zakończenia pracy, dlatego Wykonawca może zakończyć pracę w godzinach wcześniejszych, jeżeli wykona cały zakres prac określony w umowie oraz SWZ.

5. Całkowita powierzchnia pomieszczeń: 2263,93 m2.

6. Szczegółowy wykaz pomieszczeń znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ.

a) Do podstawowych zadań Wykonawcy przy obsłudze obiektu należy:
1) zapewnienie należytego ładu, porządku oraz przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
oraz regulaminów i zarządzeń wewnętrznych,
2) bieżąca kontrola instalacji wodnych i elektrycznych (zakręcanie zbędnej wody,
gaszenie zbędnego światła), zamykanie okien,
3) bieżące informowanie Dyrektora placówki o zauważonych nieprawidłowościach;
b) Codzienne czynności:
1) mycie odpowiednimi środkami podłóg, tablic lekcyjnych, ławek lekcyjnych,
krzeseł, biurek, ubikacji, umywalek, poręczy, balustrad, parapetów itd.,
2) ścieranie kurzu z parapetów, tablic, szaf oraz innego wyposażenia znajdującego
się w sprzątanych pomieszczeniach,
3) opróżnianie koszy, wymiana worków na śmieci,
4) opieka nad kwiatami – podlewanie,
5) wietrzenie pomieszczeń.
c) Inne czynności:
1) czynności wykonywane w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz
w tygodniu:
- odkurzanie i mycie drzwi,
- odkurzanie i mycie grzejników centralnego ogrzewania, sprzętu, obudów
komputerów, monitorów, drukarek, czyszczenie lamp, ram reprodukcji i obrazów,
sprzętu RTV, szaf, pomocy naukowych, dyplomów, tablic znajdujących się
w klasach i korytarzach,
2) mycie lamperii – jeden raz na dwa miesiące,
3) mycie okien – dwa razy w okresie obowiązywania umowy
(okres ferii zimowych oraz sierpień),

W miarę potrzeby wykonywanie dodatkowych, względnie uzupełniających czynności, w terminach wyznaczonych przez Dyrektora Szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919300-5 - Usługi sprzątania szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218448,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Sprzątająca ,,Ilka'' Ilona Kita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751403511

7.3.3) Ulica: Dębowa

7.3.4) Miejscowość: Strzebiń

7.3.5) Kod pocztowy: 42-288

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 194 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.