Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie w 2023 roku - 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000825522
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dekabrystów 43
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-215
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@mosir.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie w 2023 roku - 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-712416c7-8c0c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z przedłużająca się procedurą wyłonienia nowego wykonawcy, zastosowano art. 214 ust. 1 pkt 7 oraz art. 306 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
Zamówienie zostało przewidziane w postępowaniu z dnia 01.12.2021, 2021/BZP 00293632 i dotyczy takich samych czynności.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7d3a4758-51be-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.171.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe utrzymanie czystości w Parku Wodnym Częstochowa, ul. Dekabrystów 47,- okres i godziny funkcjonowania: obiekt czynny codziennie w godz. 10.00 – 22.00; dni wolne od pracy: 8-9.04, 01.11, 24-25.12; obiekt czynny do godz. 15.00: 31.12.
- pomieszczenia: administracyjno-biurowe, socjalne, stanowiska kasowe, szatnie, sanitariaty, ratowników, pierwszej pomocy, hole, klatki schodowe, ciągi komunikacyjne, hala basenowa, saunarium, oraz pozostałe elementy określone w szczegółowym opisie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe utrzymanie czystości:a) Pływalnia Kryta „Sienkiewicz Częstochowa”, Al. NMP 56, okres i godziny funkcjonowania:
- od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 22.00;
- w soboty, niedziele i święta w godz. 8.00 – 20.00.
Dni wolne od pracy: 01.01, 9-10.04, 01.11, 25-26.12; obiekt czynny do godz. 12.00, tj.: 8.04, 24.12, 31.12.
b) Pływalnia Kryta, Al. Niepodległości 20/22, okres i godziny funkcjonowania:
- od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 22.00;
- w soboty, niedziele i święta w godz. 8.00 – 20.00.
Dni wolne od pracy: 01.01, 9-10.04, 01.11, 25-26.12; obiekt czynny do godz. 12.00, tj.: 8.04, 24.12, 31.12.
pomieszczenia: administracyjno-biurowe, socjalne, stanowiska kasowe, szatnie, sanitariaty, ratowników, pierwszej pomocy, hole, klatki schodowe, ciągi komunikacyjne, hala basenowa, oraz pozostałe elementy określone w szczegółowym opisie zamówienia.
Zamawiający informuje, że objęcie obsługą obiektu nie wymienionego powyżej w trakcie obowiązywania umowy będzie dokonywane na podstawie pisemnego zgłoszenia oraz dostarczenia harmonogramu określającego zakres obsługi, na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail, bez konieczności renegocjowania warunków umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&T GROUP Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732861307
7.3.3) Ulica: J. Lechonia 17/48
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-229
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&T GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732861307
7.3.3) Ulica: J. Lechonia 17/48
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-229
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i odwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Janusza Kusocińskiego w Częstochowie - IL.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w drodze bocznej do ulicy Długiej w Częstochowie - IL.
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Remont drogi powiatowej nr 1082S na odc. Koniecpol - Radoszewnica, dł. 775m, gmina Koniecpol.
- Utrzymanie bieżące dróg w granicach miasta Częstochowy w latach 2025-2026 w rejonie II i III
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Wykonanie usługi sprzątania w obiekcie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z terenem przylegającym - numer postępowania: 21/ZP/25
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.