Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00230918/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00282528/01 - Wynik z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa artykułów spożywczych na żywienie dzieci w Przedszkolu w Stęszewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole w Stęszewie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630032759
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Korczaka 2
1.4.2.) Miejscowość: Stęszew
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-060
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.7.) Numer telefonu: 618134345
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@steszew.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole-steszew.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007847
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00363110/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Zamawiający dokonał zmian umowy na podstawie art. 455 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp, ponieważ konieczność modyfikacji zobowiązania wynika z okoliczności, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Okolicznością tą jest niespodziewany wzrost cen żywności, spowodowany konfliktem zbrojnym na Ukrainie, powodującym zakłócenia w dostawach i dostępności surowców oraz znaczącym wzrostem kosztów energii, gazu i ropy powodującym znaczny wzrost kosztów logistyki. Zaistnienie tego zdarzenia w normalnym toku rzeczy było mało prawdopodobne i przekracza standardowe ryzyka związane z realizacją umowy oraz ma charakter nadzwyczajny. Powodowany tym zdarzeniem gwałtowny wzrost cen żywności na świecie ma istotny wpływ na proces zawartej umowy, co powoduje konieczność jej zmiany.
Wartość umowy pozostanie bez zmian, w związku z mniejszym wykonaniem niż zakładano. Zmianie ulegną ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym. Zmiany do umowy będą miały zastosowanie od 1.10. 2022 r.
Po zmianie:
Zamawiający dokonał zmian umowy na podstawie art. 455 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp, ponieważ konieczność modyfikacji zobowiązania wynika z okoliczności, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Okolicznością tą jest niespodziewany wzrost cen żywności, spowodowany konfliktem zbrojnym na Ukrainie, powodującym zakłócenia w dostawach i dostępności surowców oraz znaczącym wzrostem kosztów energii, gazu i ropy powodującym znaczny wzrost kosztów logistyki. Zaistnienie tego zdarzenia w normalnym toku rzeczy było mało prawdopodobne i przekracza standardowe ryzyka związane z realizacją umowy oraz ma charakter nadzwyczajny. Powodowany tym zdarzeniem gwałtowny wzrost cen żywności na świecie ma istotny wpływ na proces zawartej umowy, co powoduje konieczność jej zmiany.
Wartość umowy zostanie zwiększona do kwoty 60.464,50 zł. Zmiany do umowy będą miały zastosowanie od 1.10. 2022 r.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5.1. Wartość zmiany umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
60464,50
INNE PRZETARGI STĘSZEW
więcej: przetargi STĘSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych w 2025 roku
- Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Szkoły Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu w okresie styczeń - grudzień 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola Publicznego im. Jana Brzechwy w Górze w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. J. Brzechwy w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Sanoku w okresie 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.