Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi komunalne w zakresie oczyszczania ulic i chodników, utrzymania zieleni miejskiej i elementów jej wyposażenia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Bychawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi komunalne w zakresie oczyszczania ulic i chodników, utrzymania zieleni miejskiej i elementów jej wyposażenia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d12a05-9b43-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035332/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi komunalne w zakresie oczyszczania ulic i chodników, utrzymania zieleni miejskiej i elementów jej wyposażenia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555674
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Bychawa jako podmiot zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych. W celu zaspokojenia zbiorowych potrzeb mieszkańców Gmina zamierza powierzyć Bychawskiemu Przedsiębiorstwu Komunalnemu Spółce z o.o. realizację przedmiotowego zadania. Spełnione są łącznie warunki zawarte w art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego - Gmina posiada 100 % udziałów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi komunalne w zakresie oczyszczania ulic i chodników, utrzymania zieleni miejskiej i elementów jej wyposażenia. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące rodzaje usług komunalnych:
a) oczyszczania ulic i chodników z unieszkodliwianiem odpadów w miejscach i z częstotliwością wg załączników nr 1 – 6 do umowy,
b) bieżącego utrzymania i konserwacji zieleni miejskiej, elementów jej wyposażenia, oraz szaletu miejskiego i innych urządzeń według wymagań szczegółowo opisanych w załączniku nr 7 do umowy,
c) bieżącego utrzymania placów zabaw położonych na terenie gminy Bychawa opisany w załączniku nr 8 do umowy,
d) bieżącego oczyszczania i konserwacji schodów, ciągów pieszych i dróg nieutwardzonych w miejscach i z częstotliwością wg załącznika nr 9 do umowy,
e) konserwacji i udrażniania sieci kanalizacji burzowej na terenie miasta wg załącznika nr 9 do umowy,
f) bieżących prac porządkowych przy obiektach grobownictwa wojennego z okresu I i II wojny światowej wg załącznika nr 9 do umowy.
g) usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z nieruchomości wg załącznika nr 10 do umowy.
h) bieżącego utrzymania czystości oraz zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich nr 834 i nr 836 zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Bychawa - wg załącznika nr 11 do umowy.
i) konserwacji i utrzymania pojemników, przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych, w należytym stanie technicznym, higienicznym i estetycznym, w tym w miarę potrzeby przeprowadzanie ich dezynfekcji,
j) wymiany zniszczonych pojemników bądź podstawienia nowych na czas naprawy uszkodzonych.
4.2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do:
a) każdorazowego dostarczania razem z fakturami pisemnych raportów wykonania zakresu określonego w pkt 1) lit. a) – j) z częstotliwością miesięczną. W celu weryfikacji danych zawartych w raportach Burmistrz Bychawy może zobowiązać Wykonawcę do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji 4
4.3. Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem usług komunalnych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy w załączniku Nr 3 – ogólne warunki umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 721780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 721780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bychawskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430515145
7.3.3) Ulica: ul. Rataja 6
7.3.4) Miejscowość: Bychawa
7.3.5) Kod pocztowy: 23-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BYCHAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BYCHAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BYCHAWA
więcej: przetargi BYCHAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.