eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskoDostawy oleju opa³owego do Przedszkola Publicznego Samorz±dowego w Lipsku



Og³oszenie z dnia 2025-01-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego do Przedszkola Publicznego Samorz±dowego w Lipsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Lipsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223340

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipsko.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lipsko.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju opa³owego do Przedszkola Publicznego Samorz±dowego w Lipsku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-748eb254-e15a-4820-a3d0-491f5ac822b9

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00007890

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://pzp.lipsko.eu

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: pzp.lipsko.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej:1) za po¶rednictwem Platformy zamówieñ publicznych pod adresem: pzp.lipsko.eu.,
(sk³adanie ofert, wyja¶nienia tre¶ci SWZ, zmiana tre¶ci SWZ, zmiana terminu sk³adania i otwarcia ofert )2) drog± elektroniczn± pod
adresem: radoslaw.winiarczyk@lipsko.eu (korespondencja inna ni¿ ni¿ wymieniona w pkt. 2). Zgodnie z 67 ustawy Pzp.,
Zamawiaj±cy podaje nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne zwi±zane z korzystaniem z Platformy zamówieñ
publicznych:1)Sta³y dostêp do sieci internet o gwarantowanej
przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2GB Ram,
procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac OSx10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3)Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa
najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer,4) W³±czona obs³uga JavaScript,5)
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie.pdf, 6) Pod³±czony wbudowany do komputera czytnik
karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez u¿ytkownika lub aplikacja komputerowa spe³niaj±ca
funkcje takiego czytnika (tzw. Podpis chmurowy),7) Dopuszczalne formaty danych tj. plików do 100 MB w formatach:
.doc, .pdf, .zip, .docx, .xls,.xlsx,.rar,.7zip,.jpg,.jpeg,.png,.txt,.tiff,.xsades, .sig oraz inne formaty dokumentów z wyj±tkiem
plikówwykonywalnych8) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru
danych: plik za³±czony przez U¿ytkownika na Platformie zamówieñ publicznych i zapisany, widoczny jest w systemie, jako
zaszyfrowany - format kodowania UTF 8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego
po up³ywie terminu sk³adania ofert9) Oznaczenie
czasu odbioru danych przez Platformê zamówieñ publicznych stanowi datê oraz dok³adny czas (dd mm rrrr hh:mm:ss)generowany
wg platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem
czasu UTC.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Lipsko, ul. 1 Maja 2, 27-300 Lipsko, tel. /0-48/ 37-80-048 fax. /0-48/ 37-80-175;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: info@lipsko.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym oraz w celu archiwizacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGS. 271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnym dostarczaniem przez Wykonawcê oleju opa³owego lekkiego do Przedszkola Publicznego Samorz±dowego w Lipsku w szacunkowej ilo¶ci 40.000 litrów (40m3).
1.1 Parametry techniczne:
− Warto¶æ opa³owa, min. MJ/kg 42,6
− Temperatura p³yniêcia, max. °C -20
− Temperatura zap³onu, min. °C 56
− Gêsto¶æ w temperaturze 15°C, max. kg/m³ 860
− Lepko¶æ kinetyczna w 20°C, max. mm²/s 6,00
− Sk³ad frakcyjny do 250°C, max. % (V/V) 65
− Sk³ad frakcyjny do 350°C, min. % (V/V) 85
− Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej, max. % (m/m) 0,3
− Pozosta³o¶æ po spopieleniu, max. % (m/m) 0,01
− Zawarto¶æ siarki, max. % (m/m) 0,10
− Zawarto¶æ wody, max. mg/kg 200
− Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max. mg/kg 24
Sukcesywnie dostarczany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 „Przetwory naftowe. Oleje opa³owe” w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje za³adunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek oleju.
3. Dostawy oleju bêd± siê odbywa³y sukcesywnie w ci±gu trwania umowy ka¿dorazowo na zlecenie zapotrzebowania Zamawiaj±cego.
4. Realizacja dostaw w terminie do 48 godzin od z³o¿enia zapotrzebowania (zgodnie ze z³o¿ona ofert±).
5. Czas wykonywania dostaw ustala siê na dni robocze w godzinach 8:00 (rozpoczêcie wy³adunku) do 15:00 (zakoñczenie wy³adunku).
6. Przewidywane ilo¶ci jednorazowego zamówienia: nie wiêksze ni¿ 7 m3.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy od chwili z³o¿enia zapotrzebowania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.).
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie do innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ.
2) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Koncesja lub inny dokument równowa¿ny uprawniaj±cy do obrotu paliwami ciek³ymi, okre¶lony w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 266 ze zm.).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowi±zanie i o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 i 7 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy):
- pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
- pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcja i spó³ki cywilne).
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarna odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) wyst±pienia si³y wy¿szej, powoduj±cej konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy. Przez dzia³anie si³y wy¿szej nale¿y rozumieæ zdarzenie b±d¼ po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od stron umowy, które istotnie utrudniaj± wykonywanie zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, których strony umowy nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy i którym nie mog³y zapobiec, ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci±. Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie zaistnienia si³y wy¿szej oraz wskazaæ zakres i wp³yw, jakie zdarzenie ma na realizacjê przedmiotu umowy,
2) zmiany przepisów dotycz±cych podatku VAT. Cena brutto bêdzie podlegaæ waloryzacji o ró¿nicê w kwocie podatku VAT wynikaj±cej ze zmiany stawki podatku na stawkê podatku obowi±zuj±cego w dniu powstania obowi±zku podatkowego,
3) w przypadku zmniejszenia ilo¶ci dostarczanego oleju opa³owego w odniesieniu do planowanej oraz w przypadku zmiany ceny hurtowej oleju opa³owego producenta.
2. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt. 1, 2 Wykonawca zwróci siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawieraj±cym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien byæ z³o¿ony w formie pisemnej.
3. Zamawiaj±cy po zapoznaniu siê z uzasadnieniem i przy uwzglêdnieniu okoliczno¶ci sprawy dokona oceny zasadno¶ci zmiany umowy.
4. Waloryzacja wynagrodzenia zwi±zana ze zmian± ceny hurtowej oleju opa³owego u producenta oraz zmniejszenie ilo¶ci dostarczanego oleju opa³owego nie wymaga aneksowania zawartej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www. pzp.lipsko.eu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-13

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.