Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525867/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00539915/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00556581/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00562233/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00570413/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00579040/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
- 2024/BZP 00586154/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie inwestycji pn. „Przebudowa ul. Chodeckiej na odc. Balkonowa - Matki Teresy z Kalkuty”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 120
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@zdm.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zdm.waw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie inwestycji pn. „Przebudowa ul. Chodeckiej na odc. Balkonowa - Matki Teresy z Kalkuty”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d0e8e99-7bca-4c35-a934-c6542dba119d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033071/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.80 Przebudowa ul. Chodeckiej na odc. Balkonowa - Matki Teresy z Kalkuty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM-UM-DZP-78-TP-58-24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie inwestycji pn. „Przebudowa ul. Chodeckiej na odc. Balkonowa - Matki Teresy z Kalkuty”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10452439,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14458667,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10452439,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład robót drogowych i Inżynieryjno Instalacyjnych KROL Włodzimierz Królik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250011324
7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 9g
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma (nazwa)
Podwykonawcy: Szpańscy Jerzy, Jacek, Dawid, „Czystość”
Spółka Jawna, ul. Sławkowska 22, 05-200 Wołomin; Zakres
prac wykonywanych przez Podwykonawcę: roboty branży
drogowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10452439,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin zakończenia robót budowlanych: nie później niż 8 miesięcy od daty Protokołu odbioru Prac Przygotowawczych.
3. Termin zakończenia prac pielęgnacyjnych: w terminie 36 miesięcy od daty Protokołu odbioru końcowego Robót Budowlanych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pielęgnacji zieleni znajdującej się na terenie wokół Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Wysoka (ETAP I)"
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatu leszczyńskiego
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.