Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Letnie oraz zimowe utrzymanie czystości i porządku w Parku Miejskim w Miechowie w roku 2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Letnie oraz zimowe utrzymanie czystości i porządku w Parku Miejskim w Miechowie w roku 2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-591a11a8-2a7c-4446-a391-fcd6f0de76de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019327/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Letnie oraz zimowe utrzymanie czystości i porządku w Parku Miejskim w Miechowie w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
11) zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.8.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236805,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Letnie oraz zimowe utrzymanie czystości i porządku w Parku Miejskim w Miechowie
w roku 2025”
I. Zadanie częściowe nr 1 – Zimowe utrzymanie czystości i porządku w Parku
Miejskim w Miechowie.
Szczegółowy zakres realizacji zamówienia:
1. Zakres zamówienia: Proponowany zakres polega na świadczeniu usługi związanej
z wykonywaniem zadań własnych dotyczących zimowego utrzymania czystości i porządku
na terenie Parku Miejskiego: na alejkach pod pergolami, placu centralnym, ścieżce
rowerowej, placach zabaw Cosmic Splash i Galaxy, siłowni zewnętrznej, ścieżce zdrowia,
zieleńcach, w altanie i na wyspie. Oczyszczaniu ścieżek piaskowo – żwirowych. Myciu
obiektów małej architektury: ławki, leżaki parkowe, stoły biesiadne, mostek drewniany,
rzeźby terenowe, lampy parkowe, kosze na śmieci, kosze na psie odchody ( z wyłączeniem
fontann tradycyjnych i fontanny Dry plaza). Zakres prac objętych niniejszą umową będzie
polegać w szczególności na:
1.1. Zamiatanie, zbieranie śmieci (papiery, butelki, puszki, reklamówki, ogryzki, niedopałki
papierosów itp.), z alejek, ścieżki rowerowej, wyspy, placów zabaw i terenów zielonych
Parku Miejskiego w Miechowie – z częstotliwością w miarę zaistniałych potrzeb jednak
nie rzadziej niż raz w tygodniu.
1.2. Punktowe mycie alejek, ścieżki rowerowej – z częstotliwością w miarę zaistniałych
potrzeb jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, gdy zewnętrzna temperatura osiągnie
poziom umożliwiający przeprowadzenie tego typu prac.
1.3. Punktowe mycie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw Cosmic Splash i Galaxy
– z częstotliwością w miarę zaistniałych potrzeb jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu,
gdy zewnętrzna temperatura osiągnie poziom umożliwiający przeprowadzenie tego typu
prac.
1.4. Czyszczenie i mycie elementów małej architektury zamontowanej w Parku Miejskim
w Miechowie (ławki, leżaki parkowe, stoły biesiadne, mostek drewniany, rzeźby
terenowe, lampy, kosze na śmieci, kosze na psie odchody– z częstotliwością w miarę
zaistniałych potrzeb jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, gdy zewnętrzna
temperatura osiągnie poziom umożliwiający przeprowadzenie tego typu prac.
1.5. Wywożenie odpadów komunalnych z koszy parkowych i na psie odchody rozstawionych
na terenie Parku Miejskiego w Miechowie – z częstotliwością w miarę zaistniałych
potrzeb jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu.
1.6. Zapewnienie własnego transportu i wywożenie wszystkich odpadów, zgrabionych liści
z terenu Parku Miejskiego ( sukcesywne zbieranie do kontenera ).
1.7. Czyszczenie powierzchni wody w stawie wraz z utrzymywaniem czystości i porządku
wokół śluzy oraz jej wnętrza – z częstotliwością w miarę zaistniałych potrzeb.
1.8. Odśnieżanie głównego przejścia pomiędzy ulicą Racławicką a ul. M. Konopnickiej wraz
ze ścieżką rowerową – z częstotliwością w miarę zaistniałych potrzeb.
2. Okres realizacji zimowego utrzymania czystości i porządku w Parku Miejskim w Miechowie.
2.1. 01.01.2025 – 31.03.2025 r.
2.2. 01.11.2025 – 31.12.2025 r.
II. Zadanie częściowe nr 2 – Letnie utrzymanie czystości i porządku w Parku
Miejskim w Miechowie.
Szczegółowy zakres realizacji zamówienia:
1. Zakres zamówienia: Proponowany zakres polega na świadczeniu usługi związanej
z wykonywaniem zadań własnych dotyczących utrzymania czystości i porządku na terenie
Parku Miejskiego na alejkach pod pergolami, placu centralnym, ścieżce rowerowej, placach
zabaw Cosmic Splash i Galaxy, siłowni zewnętrznej, ścieżce zdrowia, zieleńcach, w altanie
i na wyspie. Oczyszczaniu ścieżek piaskowo – żwirowych. Myciu obiektów małej
architektury: ławki, leżaki parkowe, stoły biesiadne, mostek drewniany, rzeźby terenowe,
lampy parkowe, kosze na śmieci, kosze na psie odchody ( z wyłączeniem fontann
tradycyjnych i fontanny Dry plaza). Zakres prac obejmuje, także koszenie trawników na
terenie Parku Miejskiego (z wyłączeniem kortów). Zakres prac objętych niniejszą umową
będzie polegać w szczególności na:
1.1. Zamiatanie, zbieranie śmieci (papiery, butelki, puszki, reklamówki, ogryzki, niedopałki
papierosów itp.), z alejek, ścieżki rowerowej, wyspy, placów zabaw i terenów zielonych
Parku Miejskiego w Miechowie – codziennie wraz z sobotami i świętami.
1.2. Mycie alejek, ścieżki rowerowej - raz w miesiącu ( w miarę potrzeb mycie punktowe –
raz na dwa tygodnie ).
1.3. Mycie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw Cosmic Splash i Galaxy – 2 razy w
miesiącu ( w miarę potrzeb mycie punktowe – 1 raz w tygodniu ).
1.4. Czyszczenie i mycie elementów małej architektury zamontowanej w Parku Miejskim
w Miechowie (ławki, leżaki parkowe, stoły biesiadne, mostek drewniany, rzeźby
terenowe, lampy, kosze na śmieci, kosze na psie odchody - 1 raz na dwa tygodnie.
1.5. Wywożenie odpadów komunalnych z koszy parkowych i na psie odchody rozstawionych
na terenie Parku Miejskiego w Miechowie – codziennie.
1.6. Koszenie terenów zielonych z wyłączeniem terenów kortów w następującej
częstotliwości: - nie rzadziej niż trzy razy w miesiącu ( częstotliwość dostosować do
zaistniałych potrzeb )
1.7. Zapewnienie własnego transportu i wywożenie wszystkich odpadów, skoszonej trawy,
i zgrabionych liści z terenu Parku Miejskiego ( sukcesywne zbieranie do kontenera ).
1.8. Piaskowanie kostki brukowej punktowo - raz na dwa miesiące
1.9. Czyszczenie powierzchni wody w stawie wraz z utrzymywaniem czystości i porządku
wokół śluzy oraz jej wnętrza.
1.10. W razie wystąpienia opadów śniegu - odśnieżanie głównego przejścia pomiędzy ulicą
Racławicką a ul. M. Konopnickiej wraz ze ścieżką rowerową – z częstotliwością w miarę
zaistniałych potrzeb.
2. Okres realizacji letniego utrzymania czystości i porządku w Parku Miejskim w Miechowie.
2.1. 01.04.2025 – 31.10.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W MIECHOWIE SPÓŁKA Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591547904
7.3.3) Ulica: RACŁAWICKA
7.3.4) Miejscowość: MIECHÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W MIECHOWIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W MIECHOWIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-09-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.