eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › bieżące utrzymanie rowów i kanałów na terenie miasta Stargard w latach 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
bieżące utrzymanie rowów i kanałów na terenie miasta Stargard w latach 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Stargard

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stargard.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

bieżące utrzymanie rowów i kanałów na terenie miasta Stargard w latach 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbfcb909-9506-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042270/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Utrzymanie kanałów i rowów na terenie miasta Stargard w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539015

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia: utrzymanie kanałów i rowów melioracyjnych na terenie miasta Stargardu w latach 2024-2025, w zakresie robót konserwacyjnych i naprawczych:
1) wykaz rowów i kanałów podlegających utrzymaniu, ich orientacyjne parametry oraz zakres wymaganych zabiegów utrzymaniowych określa załącznik nr 1 do SWZ (formularz ofertowy);
2) konserwacja rowów i kanałów wykonywana będzie dwa razy w każdym roku kalendarzowym (I konserwacja w terminie maj – czerwiec, II konserwacja w terminie sierpień – wrzesień);
3) zakres zabiegów konserwacyjnych, zasady bieżącego utrzymania rowów melioracyjnych określa wzór umowy (załącznik nr 6 SWZ),
2. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:
1) łączna długość rowów melioracyjnych przewidzianych do konserwacji wynosi około 16,80 km,
2) średnia szerokość dna kanału lub rowu - 1,10 m; średnia głębokość kanału lub rowu - 1,50 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343662,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343662,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Wodno-Melioracyjna Paweł Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542352099

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 4

7.3.4) Miejscowość: Grzędzice

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343662,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający nie żądał w ofercie informacji o zakresie ewentualnego podwykonawstwa, dlatego nie ma wiedzy czy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom. Nie mając innej możliwości na pytanie w sekcji 7.4.) "Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom" zaznaczono NIE.


Jeden z Wykonawców na Platformie prowadzonego postępowania, złożył „ofertę”, która de facto nie zawierała formularza ofertowego, ani oświadczenia z art. 125. Zamawiający nie posiadał więc informacji, czy Wykonawca jest mikro, małym czy średnim przedsiębiorcą.
Wobec powyższego, na 5 złożonych ofert, w rubryce - „Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców”, wpisano liczbę 4, która wynikała z oświadczeń czterech pozostałych Wykonawców, którzy złożyli komplet wymaganych dokumentów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.