Ogłoszenie z dnia 2022-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00309582/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00324949/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach na rok 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BŁASZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Błaszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@blaszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blaszki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach na rok 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305f2f71-599b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002340/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów dla urzędu Miejskiego w Błaszkach na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309582/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.15.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Błaszkach.
Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia rozumie się:
1) Przesyłki reklamowe,
2) Przesyłki listowe nierejestrowane w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym
3) Przesyłki polecone w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
4) Przesyłki polecone ze zwrotnym elektronicznym potwierdzeniem odbioru,
5) Przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
6) Paczki pocztowe w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
7) Paczki pocztowe z zadeklarowana wartością w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym. Rodzaje przesyłek w ramach poszczególnych usług identyfikowane są poprzez: - masę przesyłki – przedziały wagowe - gabaryt – A i B albo bez podziału na gabaryty - format – S,M,L - kategorie doręczenia – ekonomiczne albo priorytetowe
5.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
a) przesyłki listowe w obrocie krajowym Format S do 500 g - przesyłki, których minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, a maksymalne wymiary wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm,
b) przesyłki listowe w obrocie krajowym Format M do 1000 g - przesyłki, których minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maksymalne wymiary wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm,
c) przesyłki listowe w obrocie krajowym Format L do 2000 g - przesyłki, których minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm oraz maksymalne wymiary gdzie suma długości, szerokości i wysokość 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość ) nie może przekroczyć 600mm,
d) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym - wymiary przesyłek listowych wynoszą maksimum: suma długości, szerokości i wysokości – 900mm, przy czym największy w tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm, minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm.
5.3. Rodzaje przesyłek - znaczenie przyjętych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia określeń: a) przesyłka listowa nierejestrowana – przesyłka przyjęta bez pokwitowania przyjęcia i doręczona bez pokwitowania odbioru;
b) przesyłka listowa rejestrowana – przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczona za pokwitowaniem odbioru;
c) przesyłka priorytetowa - przesyłka listowa rejestrowana lub nierejestrowana mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami ;
d) przesyłka ekonomiczna - przesyłka listowa rejestrowana lub nierejestrowana niebędąca przesyłką priorytetową;
e) przesyłka polecona - przesyłka listowa rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
f) przesyłka listowa polecona z elektronicznym potwierdzeniem odbioru – przesyłka listowa rejestrowana polegająca na udostępnieniu Nadawcy danych elektronicznych o doręczeniu albo zwrocie przesyłki;
g) przesyłka listowa polecona za potwierdzeniem odbioru w obrocie zagranicznym - przesyłka listowa rejestrowana z potwierdzeniem odbioru zawierającym datę i podpis odbiorcy, stanowiącym potwierdzenie otrzymania przesyłki lub jej zwrot. Wyszczególnienie rodzajów przesyłek oraz ich szacunkowe ilości w okresie realizacji umowy, przewidywane przez Zamawiającego zostały zawarte w formularzu cenowym . Wskazane w tym dodatku szacunkowe ilości zostały podane dla potrzeb skalkulowania cen Ofert przez Wykonawców, na podstawie wykonania w latach ubiegłych
i nie są ilościami zobowiązującymi do nadania przez Zamawiającego. Nie mogą one skutkować jakimkolwiek roszczeniem Wykonawcy.
Szczegółowo sposób realizacji przedmiotu umowy został opisany w SWZ.
5.4. Zamawiający wymaga, aby czynności przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione w placówce pocztowej wyznaczonej do obsługi Zamawiającego na terenie Gminy Błaszki przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia, o którym mowa w pkt 5.21 oraz uprawnienia Zamawiającego w tym zakresie określa SWZ oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185393,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185393,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185393,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185393,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI BŁASZKI
- Dostawa materiałów dydaktycznych dla przedszkola ,,BAŚNIOWA KRAINA" w Błaszkach
- UBEZPIECZENIE GMINY BŁASZKI
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach
- Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Błaszkach na rok 2025
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Gruszczycach.
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego dwuosiowego z zabudową asenizacyjną
więcej: przetargi BŁASZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Krasne w 2025 roku.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA I GMINY KÓRNIK W 2025 ROKU
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.