Ogłoszenie z dnia 2022-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00212645/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00243707/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00246445/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą techniczną oraz zjazdami z ulicy na działkach o nr ew. 374/9 oraz 374/11 przy ulicy Sowiej w obrębie miasta Mikołajki” – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790285462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 32
1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-730
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 87/4216009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuk-mikolajki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.mikolajki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umg_mikolajki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
gminny zakład usług komunalnych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą techniczną oraz zjazdami z ulicy na działkach o nr ew. 374/9 oraz 374/11 przy ulicy Sowiej w obrębie miasta Mikołajki” – ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b49807a-25b5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00200801/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą techniczną oraz zjazdami z ulicy na działkach o nr ew. 374/9 oraz 374/11 przy ulicy Sowiej w obrębie miasta Mikołajki”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00212645/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/PZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) „Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych (A3, A4, B1) z infrastrukturą techniczną oraz zjazdami z ulicy na działkach o nr ew. 374/9 oraz 374/11 przy ulicy Sowiej w obrębie miasta Mikołajki” – ETAP I – wg projektu wykonawczego zamiennego z dnia 29.07.2021r
2) Kubatura poszczególnych budynków wynosi:
a) Budynek A3 – 6.508,47 m3
b) Budynek A4 – 6.508,47 m3
c) Budynek B1 – 6.508,47 m3
3) W ramach przedmiotu zamówienia wchodzi:
3.3.1) Wybudowanie 3 (trzech) budynków wraz z montażem stolarki budowlanej wraz z wykończeniem;
3.3.2) Wykonanie w 3 (trzech) budynkach wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej, wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania, wentylacyjnej, gazowej, kotłowni gazowych (etap I – wg projektu wykonawczego zamiennego z dnia 29.07.2021r),
3.3.3) Wykonanie w 3 (trzech) budynkach budowy wewnętrznych instalacji elektrycznych: oświetleniowej i gniazd wtyczkowych 230V, siłowej, sygnalizacji wejściowej, telefonicznej, internetowej, domofonowej, telewizji kablowej, telewizji naziemnej, ochrony od porażeń, odgromowej, instalacji przyzywowej, oddymiania i detekcji gazu, (etap I – wg projektu wykonawczego zamiennego z dnia 29.07.2021r),
3.3.4) budowę do 3 (trzech) budynków przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej,
3.3.5) budowę do 3 (trzech) budynków zasilania w energię elektryczną, oświetlenia terenu, anten nadawczo-odbiorczych oraz kanalizacji teletechnicznej 2xDVK50 (etap I – wg projektu wykonawczego zamiennego z dnia 29.07.2021r),
3.3.6) budowę układu drogowego i miejsc postojowych (etap I – wg projektu wykonawczego zamiennego z dnia 29.07.2021r),
3.3.7) zagospodarowanie terenu działki nr 374/9 i działki nr 374/11, w tym: utwardzone miejsce na pojemniki na odpady stałe, plac zabaw, zieleń niska urządzona - trawnik, oświetlenie terenu latarniami parkowymi.
3.4 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej (projekt budowany i projekt wykonawczy), zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
3.4.1. Elewacje wszystkich budynków mają być wykończone tynkiem elewacyjnym silikatowym
o strukturze modelowanej.
3.4.2. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt czasowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi opiniami oraz uzgodnieniami w terminie 21 dni od dnia przejęcia placu budowy, celem akceptacji. Koszty Projektu Organizacji Ruchu oraz utrzymania tymczasowej organizacji ruchu należy uwzględnić w pozycji 6.2 tabeli elementów scalonych: Robotach drogowych i zagospodarowaniu terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112400-9 - Roboty wykopaliskowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262300-4 - Betonowanie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17858255,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17858255,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17858255,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRIBO-EPB" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481000086
7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 6
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17858255,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MIKOŁAJKI
- Zwiększenie bezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Mikołajki (system cyberbezpieczeństwa)
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych, mięsa i artykułów mięsnych oraz pieczywa
- Dostawa warzyw i owoców, nabiału i jaj oraz mrożonek
więcej: przetargi MIKOŁAJKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wymiana stolarki
- Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem oraz zabezpieczenie konstrukcyjne i terenowe do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2025 roku
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokali mieszkalnych,użytkowych i części wspólnych w budynkach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie TBS Sp. z o.o.
więcej: Roboty wykopaliskowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.