Og³oszenie z dnia 2021-02-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00055100/01 - Wynik z dnia 2021-05-14
Og³oszenie nr 2021/BZP 00008030 z dnia 2021-02-17 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Gróbce- Syku³a
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³oc³awek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 230 53 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 54 230 53 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.wloclawek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Gróbce- Syku³a
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-349f7ef2-704e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00008030
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000550/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej Gróbce –Syku³a
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pn/ug_wloclawek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; 7Z.Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. Nie nale¿y wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdy¿ mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty ) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina W³oc³awek ul. Królewiecka 7, 87-800 W³oc³awek, TEL. 54 230 53 55 reprezentowana przez Wójta Gminy W³oc³awek, zwan± dalej „Zamawiaj±cym”;2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kieruj±c korespondencjê na adres Zamawiaj±cego – Urz±d Gminy W³oc³awek, ul. Królewiecka 7, 87 -800 W³oc³awek;3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.2019 ze zm. zwan± dalej ustaw± „Pzp”) w celu zwi±zanym z niniejszego postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego – „Przebudowa drogi gminnej Gróbce- Syku³a” , zwanego dalej „zamówieniem”;4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Zamawiaj±cym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r, poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 16.2. odbiorcami Pani /Pana danych osobowych mog± byæ:1) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;2) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiaj±cym s± wspó³administratorami danych osobowych lub przetwarzaj± w imieniu Zmawiaj±cego dane osobowe ,jako podmioty przetwarzaj±ce;3) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.Zamawiaj±cy nie ma zamiaru przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowych.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Dalsze informacje dotycz±ce obowi±zku informacyjnego RODO zamieszczone s± w SWZ w rozdziale I pkt 16.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego Pani/ Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu:1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;2) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.3) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Gróbce gmina W³oc³awek o d³ugo¶ci 982 m szeroko¶ci 5m. Droga rozpoczyna siê od drogi powiatowej Nr 2913 C Lubraniec-Kruszynek od km 0+014 do km 0+996.) 1) wykonanie robót ziemnych: usuniêcie ziemi urodzajnej z darnin± wraz z wywozem, korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zjazdów i ustawienie przepustów z wywozem urobku, wyprofilowaniu i zagêszczeniu pod³o¿a,- formowaniu nasypów na poboczach z zagêszczeniem nasypów; 2) u³o¿enie na istniej±cej, zniszczonej nawierzchni bitumicznej warstwy wi±¿±cej grubo¶ci 3 cm i ¶cieralnej grubo¶ci 3 cm z betonu asfaltowego. Zadanie obejmuje przebudowê zjazdów indywidualnych i jednego zjazdu publicznego. Zjazdy do zabudowañ nale¿y wykonaæ siê z kostki betonowej, a zjazdy do pól z betonu asfaltowego. Pobocza nale¿y utwardziæ t³uczniem na szer. 0,5m. W zakres zadania wchodzi przebudowa elementów odwodnienia – wymiana zniszczonych, betonowych przepustów na rury PP, oczyszczenie rowów i wzmocnienie skarp wraz z wycink± drzew i usuniêciem pni zlokalizowanych w rowach. W ramach zapewnienia bezpieczeñstwa ruchu nale¿y ustawiæ bariery energoch³onne; 3) koliduj±ce z pasem drogowym drzewa nale¿y wyci±æ wg wykazu na podstawie decyzji na wycinkê drzew. Do³y po karczowaniu nale¿y uzupe³niæ gruntem i zagê¶ciæ. Korzenie, których nie mo¿na w ca³o¶ci usun±æ , nale¿y sfrezowaæ; 4) roboty wykoñczeniowe; 5) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. W zakresie przedmiotu zamówienia nale¿y równie¿ uwzglêdniæ:1) likwidacjê wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urz±dzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulacjê wysoko¶ciow± urz±dzeñ obcych;2) odtworzenie nawierzchni ulic przyleg³ych, równie¿ w przypadku ingerencji wiêkszej ni¿ przewiduj± dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji);3) roboty pomiarowe, geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz±, koszt odtworzenia punktów poziomej i wysoko¶ciowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;4) koszt ewentualnej naprawy urz±dzeñ sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz budowli / urz±dzeñ/elementów zagospodarowania terenu, znajduj±cych siê w s±siedztwie prowadzonych robót;5) wszelkie inne koszty niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia. W przedmiotowych lokalizacjach mog± byæ jednocze¶nie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, b±d¼ na rzecz Zamawiaj±cego, inne roboty budowlane. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimalny 36 miesiêcy maksymalny 60 miesiêcy. W dokumentacji projektowej, opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do norm i oferowane ¶wiadczenie nie musi byæ zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowi±zany udowodniæ w ofercie, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia zosta³ skonstruowany poprzez okre¶lenie wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, wówczas, to zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca mo¿e powo³aæ siê na zgodno¶æ oferowanych ¶wiadczeñ ze stosownymi normami, je¿eli dotycz± one wymagañ w zakresie wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lonych przez zamawiaj±cego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje ¿e obiekt budowlany, dostawa lub us³uga, spe³niaj± wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych nale¿y zasygnalizowaæ w ofercie, niezale¿nie od tego, czy zamawiaj±cy ¿±da przed³o¿enia przez wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, 2432). Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;2) roboty ziemne;3) usuniêcie drzew i karczowanie pni; 4) uk³adanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej; 5) u³o¿enie przepustów z rur PP;6) oczyszczenie rowów i umocnienie dnia i skarp rowów p³ytami a¿urowymi;7) roboty wykoñczeniowe,z wy³±czeniem czynno¶ci wykonywanych przez osoby wykonuj±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarz±dzanie budow±, obs³uga budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacj± robót budowlanych, oraz z wy³±czeniem czynno¶ci zwi±zanych z obs³ug± budowy, takich jak: obs³uga geodezyjna, obs³uga administracyjna. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.1.1. czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.1.1. czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:1) o¶wiadczenie zatrudnionego pracownika; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;3) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;4) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;5) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.4.4. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.1.1. czynno¶ci, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.1.1. czynno¶ci.4.5. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.4.6. Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa w 95 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp szczegó³owo okre¶lono we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena oferty - podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym; cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.okres rêkojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia -Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres rêkojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia” w nastêpuj±cy sposób:a) 36 m-cy - 0 pkt;b) 48 m-cy - 20 pktc) 60 m-cy - 40 pktUwaga!Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesi±ce i d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, licz±c od daty odbioru koñcowego. Dalsze wyd³u¿enie okresu rêkojmi nie zwiêksza oceny w kryterium okresu rêkojmi
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w rozdziale IV SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone poni¿ej.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ brutto;b) skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy/robót drogowych, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie lub posiadaj±c± inne uprawnienia odpowiadaj±ce powy¿szym, wydane na podstawie przepisów obowi±zuj±cych w czasie wydania uprawnieñ w tym zakresie i co najmniej 3 lata do¶wiadczenia w bran¿y drogowej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót bran¿y drogowej. 1.2. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.1.3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi w tym okresie, ¿e wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ brutto wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ –za³±cznik nr 6 do SWZ;3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych kierowanie robotami budowlanymi, w specjalno¶ci drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie lub posiadaj±c± inne uprawnienia odpowiadaj±ce powy¿szym, wydane na podstawie przepisów obowi±zuj±cych w czasie wydania uprawnieñ w tym zakresie i co najmniej 3 lata do¶wiadczenia w bran¿y drogowej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót bran¿y drogowej z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - co najmniej 1 osoba – za³±cznik nr 7;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty; 2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale IV oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III pkt 1.1.ppkt 4 i pkt 1.2. SWZ.; 3. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów . Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. 4. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale IV oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III pkt 1.1.ppkt 4 i pkt 1.2. SWZ. sk³adaj± odrêbnie:1) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców/ wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;2) podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;3) podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (je¿eli zamawiaj±cy weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia –art. 58-60 Pzp. W takim przypadku:1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika Pe³nomocnictwo powinno byæ do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;2) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem;3) je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.Wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców/ wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;b) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia 2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy,3) w zakresie zmiany wykonawcy - Szczegó³owy zakres mo¿liwych zmian jest opisany w par. 14 umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-05 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane bêdzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.7.2.Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.2021-02-17 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Dostawy miêsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jad³odajni "U ¦wiêtego Antoniego" we W³oc³awku
- Zakup i dostawa rowerów oraz wspó³organizowanie systemu pn: "W³oc³awski Rower Miejski -W£OWER"
- KURS GASTRONOMICZNY
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ¶cie¿ki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2909C Kruszyn - Choceñ od km 0+016 do km 10+183"
- Dostawa nowej pó³przepuszczalnej membrany dla istniej±cej instalacji biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w RZUOK w Machnaczu gm. Brze¶æ Kujawski
- Dostawy produktów spo¿ywczych wymagaj±cych zachowania warunków ch³odniczych i/lub mro¼niczych, tj. produktów mleczarskich i mro¿onek
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- "Wykonanie w³a¶ciwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery ¦rodkowej i przej¶cia podziemnego pod Sucha Fos± wraz z rekonstrukcj± muru Carnot'a
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Tychnowach
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.