Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005469/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008064 z dnia 2021-02-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Powiatu Słubickiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatslubicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatslubicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.powiatslubicki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28163cc6-66e2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004620/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego (60 000 l)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005469/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.272.1.1.2021.JHan
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 60 000 litrów.Olej opałowy lekki należy dostarczyć do kotłowni znajdującej się w Świecku (69-100 Słubice, Świecko 37) transportem kołowym - autocysterną zaopatrzoną w pompę rozładunkową z legalizowanym urządzeniem pomiarowym (licznik plus drukarka) oraz wężem rozładunkowym i złączkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa. Dostawy będą rozliczane na podstawie wydruku z rozładunku paliwa w temperaturze rzeczywistej. Sprzęt powinien posiadać aktualne badania techniczne odpowiadające wszelkim wymogom przy transporcie płynnych paliw. Olej opałowy lekki powinien posiadać następujące parametry fizyko-chemiczne (które to, zgodnie z art. 246 ust 2 ustawy, stanowią wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia):a) Gęstość w 15 °C, max. 860 kg/m3 b) Wartość opałowa, min. 42,6 MJ/kg c) Temperatura zapłonu, min. 56°C d) Lepkość kinematyczna w 20 °C, max. 6,00 mm2/s e) Skład frakcyjny:- do 250 °C destyluje, max.- do 350 °C destyluje, min. 65% (V/V)85% (V/V) f) Temperatura płynięcia, max. -20°C g) Pozostałość po koksowaniu z 10 % pozostałości destylacyjnej, max. 0,3% (m/m) h) Zawartość siarki, max. 0,10% (m/m) i) Zawartość wody, max. 200 mg/kg j) Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. 24 mg/kg k) Pozostałość po spopieleniu, max. 0,01% (m/m) l) Barwa Czerwona
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego złożona została jedna następująca oferta:Oferta Nr 1 – oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ww. ustawyPORT24 Sp. z o. o.ul. Plac Bohaterów 4 65-050 Zielona GóraCena oferty – 176 382,00 zł bruttoZamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 2 ww. ustawy, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Wykonawca (składający ofertę Nr 1) wzywany do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postępowaniu wymienionego w rozdziale VI ust. 3 pkt 1 SWZ (na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu) - nie złożył tego dokumentu, w odpowiedzi informując Zamawiającego, że „dokumentacja nie zostanie uzupełniona” oraz że Wykonawca „nie ma możliwości zrealizowania zamówienia w obecnej formie”. Zamawiający zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit b) ww. ustawy odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu. W związku z tym, iż jedyna złożona oferta w postępowaniu została odrzucona z postępowania, Zamawiający na podstawie 255 pkt 2 ww. ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
2021-02-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ODKAŻAJĄCYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa i rewitalizacja ul. Kochanowskiego między ul. M. Konopnickiej a ul. Wodną".
- Ochrona osób i mienia w roku 2025 w obiektach administrowanych przez Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Słubicach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku oraz terenach przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Słubicach
- Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesięcy
- Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych Szkoły Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szkoły Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opałowego w 2025 r.
- Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Władysława Jagiełły w Czerwińsku nad Wisłą.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.