eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzWyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) odłowionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) odłowionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50

1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/111/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) odłowionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92f3669d-3707-4f8e-9f15-c9b3cf74f1d3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039914/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom odłowionym z terenu gminy Sieradz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640105

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 768125,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) odłowionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej.
2) Zakres usług określono w pkt 3 ppkt 2 SWZ i Sekcji IX ogłoszenia.
3) Jeżeli w związku z udzieleniem zamówienia Wykonawcy, zaistnieje konieczność przetransportowania zwierząt z dotychczasowego miejsca, w którym się znajdują, do miejsca, w którym zostaną umieszczone w związku z realizacją usługi, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał transport na własny koszt, według wskazań i terminów ustalonych przez Zamawiającego oraz pokrył koszty pobytu zwierząt w dotychczasowym miejscu od dnia 01.01.2025 roku do dnia zakończenia przewozu zwierząt. Transport zwierząt musi spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie.
Na dzień 30.11.2024 r. zwierzęta należące do Zamawiającego w liczbie 22 sztuk (22 psów) przebywają w Przytulisko i hotel dla zwierząt domowych „Funny Pets” Szturma Marta, z siedzibą w Czartki 49b, 98-200 Sieradz. Liczba zwierząt, do dnia przekazania ich Wykonawcy w celu wypełnienia zapisów zamówienia może ulec zmianie.
Podczas odbioru zwierząt, Wykonawca ma obowiązek sprawdzić czy wszystkie zwierzęta są zachipowane, a w przypadku stwierdzenia braku elektronicznego oznakowania, Wykonawca zobowiązany będzie do wszczepienia nowego chipu na swój koszt wraz z wprowadzeniem do bazy danych. Przejęcie zwierząt, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązuje się wykonać najpóźniej do dnia 15 stycznia 2025 r. od dnia podpisania umowy z Zamawiającym i nastąpi w formie protokołu zdawczo-odbiorczego.
4) Wyłapywanie, odbiór oraz przewóz bezdomnych zwierząt (psów i kotów) z terenu gminy Sieradz do schroniska Wykonawcy, będzie odbywać się w okresie stałym (przez 7 dniu w tygodniu 24 h/dobę) i wyłącznie na żądanie osoby upoważnionej przez Zamawiającego, osobę przez niego upoważnioną lub Policję oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi odłowu i transportu zwierząt. W razie zgłoszenia zlecenia wyłapania zwierzęcia przez Policję w czasie pracy Urzędu Gminy Sieradz, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o zaistniałej sytuacji Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną w celu uzyskania zgody na wykonanie usługi. Zlecenie nastąpi w formie telefonicznej na numer Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. W razie zgłoszenia zlecenia wyłapania zwierzęcia przez Policję poza godzinami pracy Urzędu Gminy Sieradz, Wykonawca realizuje zlecenie i przekazuje bez zbędnej zwłoki informację w formie pisemnej z dokonanych czynności. Notatka winna zawierać informację o podmiocie zgłaszającym, godzinie, dacie i miejscu przeprowadzonych czynności.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi wyłapania bezdomnych zwierząt niezwłocznie od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej, lecz w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Wyłapane zwierzę ma być niezwłocznie przetransportowane do miejsca wykonywania zamówienia przez Wykonawcę i zachipowane. Przez odłowienie zwierzęcia rozumieć należy odłowienie jednej sztuki zwierzęcia.
Informację o odłowionym lub oddanym zwierzęciu, Wykonawca zobowiązuje się podać do publicznej wiadomości bez zbędnej zwłoki, lecz nie później niż w czasie 8 godzin od zabezpieczenia zwierzęcia. Przekazywanie informacji o odłowionym zwierzęciu będzie odbywać się od poniedziałku do piątku przez cały okres realizacji zamówienia przez Wykonawcę (nie dotyczy dni ustawowo wolnych od pracy).
Po wykonaniu zlecenia wyłapania lub odbioru zwierzęcia, Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo sporządzić protokołu z wykonania usługi, który zostanie przekazany osobiście do siedziby Zamawiającego lub na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Protokół ma zawierać zdjęcia odłowionych lub odebranych zwierząt, datę i miejsce wykonania czynności.
Na podstawie danych z lat poprzednich, szacuje się, że w okresie trwania umowy, do wyłapania będzie około 78 sztuk zwierząt, z czego mogą zdarzyć się sporadyczne przypadki braku możliwości wykonania zlecenia. Za taki przypadek uznaje się sytuację, w której Wykonawca po upływie co najmniej 1 godz. od rozpoczęcia poszukiwań w okolicy przekazanego zgłoszenia nie zlokalizuje zwierzęcia.
W sytuacji, gdy po odłowione zwierzę zgłosi się jego właściciel i przedstawi wystarczające dowody stwierdzające przynależność zwierzęcia do zgłaszającego, Wykonawca wyda właścicielowi to zwierzę. O wszelkich okolicznościach i czynnościach podejmowanych w w/w sprawie, Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego.
5) Wykonawca ma obowiązek poszukiwania i pozyskiwania osób chętnych do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami. W szczególności oceniać nowe miejsca pobyt zwierzęcia, predyspozycje osób chętnych do adopcji, udzielić osobom adoptującym informacje o danym zwierzęciu, zasadach opieki, jego potrzebach, nawykach i zwyczajach. Zamawiający wymaga by Wykonawca w całym okresie realizacji zamówienia prowadził własną stronę internetową oraz konta społecznościowe na popularnych portalach społecznościowych, na których odbywać się będzie prezentacja zwierząt należących do Zamawiającego. Promowanie polegać będzie na udostępnianiu zdjęć przedstawiających całe zwierzę w ujęciu bocznym (prawa i lewa strona ciała) oraz popiersia, wraz z opisem zawierającym w szczególności:
a) wiek, rasę i płeć,
b) umaszczenie i wielkość,
c) numer identyfikacyjny chip,
d) charakterystykę zwierzęcia.
W ramach promowania adopcji, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenie na żądanie Zamawiającego, lekcji edukacyjnych we wskazanych szkołach na terenie gminy Sieradz oraz przygotowania warunków do przyjęcia wycieczek edukacyjnych na terenie schroniska.
Zamawiający może prowadzić akcję adopcyjną w własnym zakresie, zaś Wykonawca jest zobowiązany wydać zwierzę osobie, która okaże się dokumentem pochodzącym od Zamawiającego, że jest uprawniona do jego odbioru.
6) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procesu adopcyjnego, w tym przygotowanie ankiety przed adopcyjnej i umowy adopcyjnej. Zamawiający upoważni stosownym pismem Wykonawcę do zawierania w imieniu Gminy Sieradz umów dotyczących adopcji bezdomnych zwierząt z osobami zainteresowanymi.
7) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania na zadeklarowanym poziomie, ale nie niższym niż 10 %, dokonanych adopcji w stosunku do stanu zwierząt przebywających w schronisku Wykonawcy na ostatni dzień każdego roku obowiązywania umowy (tj. 31.12.2025 r., 31.12.2026 r.). Powyższe wyliczenia procentowe dotyczyć mają zwierząt bezdomnych będących pod ustawową opieką Zamawiającego, a do liczby wykonanych adopcji nie można wliczać zwierząt oddanych właścicielowi. Po zakończeniu każdego roku realizacji zamówienia, do dnia 21 następnego miesiąca, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia raportu o osiągniętym procencie adopcji, a w razie nie osiągnięcia wymaganych wartości, Zamawiający ma prawo obarczenia Wykonawcę karami umownymi za niedopełnienie warunków zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji padłych zwierząt lub ich części, które w ramach realizacji zamówienia przebywały w schronisku Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania aktualnej umowy na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych lub ich części z podmiotem posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.
9) Ponad to Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegania obowiązujących przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, w tym zawartych szczególnie w:
a) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1580 ze zm.),
b) ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 ze zm.),
c) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 stycznia 2022 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. poz. 175 ze zm.);
d) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. Nr 116, poz. 753);
e) innych aktów prawnych związanych z wykonywaniem zobowiązań przyjętych na podstawie niniejszej umowy.
10) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- czynności związanych z wyłapywaniem zwierząt,
- opieka i transport zwierząt,
- przyjmowanie zwierząt do schroniska (w tym nadzór lekarsko-weterynaryjny).
Zamawiający zaleca by do realizacji działań skorzystać z pomocy wolontariuszy w zakresie socjalizacji zwierząt (wyprowadzania ich na spacery) przy poszanowaniu wolnej woli zainteresowanych taką akcją.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

98380000-0 - Usługi psiarni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 993303,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993303,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 993303,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przytulisko i hotel dla zwierząt domowych "Funny Pets" Szturma Marta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272255379

7.3.4) Miejscowość: Czartki

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 993303,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.