Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304173/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa obuwia roboczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozsuchabeskidzka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa obuwia roboczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1971da96-5743-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023229/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa odzieży roboczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304173/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/115/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 42662,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia roboczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na 12 miesięcy.
- obuwie damskie saboty z zamkniętymi palcami, z paskiem na piętę z regulowaną tęgością, cholewka biała z zakrytymi palcami, z możliwością dopasowania tęgości cholewki do indywidualnych potrzeb użytkownika bez użycia klamerek i rzepów, cholewka i wkładka wykonana z materiału oddychającego, o dużej absorbcji i desorpcji wilgoci, nie alergicznego, o podwyższonej odporności na ścieranie, wilgoć i grzyby - typu mikrofibra, profilowana anatomicznie wkładka z pelotą i wałkiem podpalcowym, podeszwa poliuretanowa typu koturn, antypoślizgowa, antyelektrostatyczna, absorbująca energię w części piętowej z shockabsorberem i z zabezpieczeniem UV przed żółknięciem w kolorze jasnej szarości;
- obuwie damskie klapki, cholewka biała z otwartymi palcami i piętą, z możliwością dopasowania tęgości cholewki do indywidualnych potrzeb użytkownika bez użycia klamerek i rzepów, cholewka i wkładka wykonana z materiału oddychającego, o dużej absorbcji i desorpcji wilgoci, nie alergicznego, o podwyższonej odporności na ścieranie, wilgoć i grzyby - typu mikrofibra, profilowana anatomicznie wkładka z pelotą i wałkiem podpalcowym , podeszwa poliuretanowa typu koturn, antypoślizgowa, antyelektrostatyczna, absorbująca energię w części piętowej z shockabsorberem i z zabezpieczeniem UV przed żółknięciem w kolorze jasnej szarości;
- obuwie damskie chodaki na wysokim spodzie PU z drewnianą wkładką, z bieżnikiem odprowadzającym wodę, spód poliuretanowy odporny na wilgoć i bakterie, pełne , materiał wierzchni skóra, kolor biały, wykonane z naturalnej gładkiej skóry, z perforacją umożliwiającą wentylację, wkładka profilowana, spody antypoślizgowe, obuwie z regulacją tęgości lub bez;
- obuwie damskie klapki, cholewka biała skórzana z dwoma paskami, na klamerki, umożliwiające regulację do indywidualnych potrzeb użytkownika, wkładka wykonana z materiału oddychającego, o dużej absorbcji i desorpcji wilgoci, nie alergicznego, o podwyższonej odporności na ścieranie, wilgoć i grzyby - typu mikrofibra, profilowana anatomicznie , podeszwa korkowa, antypoślizgowa, antyelektrostatyczna, absorbująca energię w części piętowej;
- obuwie męskie białe typu saboty z zamkniętymi palcami i otwartą piętą, z paskiem do regulacji tęgości zapinanym na klamerkę, z perforacją; cholewka wykonana ze skór naturalnych przyszyta do spodu; wkładka wykonana ze skór o dużej absorbcji i desorpcji wilgoci, przyszyta do spodu na całej długości, z miękką pianką od spodu o podwyższonej sprężystości – grubość min 5 mm, spody PU antypoślizgowe, bez obcasa, pasujące na szerokie stopy.
Do oferty należy dołączyć: deklarację CE i EN-20347w języku polskim, oraz instrukcję użytkowania w języku polskim.
- obuwie antyurazowe (męskie), spody antypoślizgowe, wykonanie antyurazowe,
Do oferty należy dołączyć: deklaracje zgodności CE, PN-EN ISO 20347, OB., FO, E, SRC w języku polskim, oraz instrukcję użytkowania w języku polskim.
- obuwie operacyjne, wykonane z materiału termoplastycznego, wykonanie antystatyczne oraz gwarantujące przeprowadzenie sterylizacji, podeszwy antypoślizgowe; z jednolitego odlewu, bez wstawek i ruchomych elementów, zintegrowana wkładka, możliwość wyboru kolorów: biały, zielony, niebieski, czerwony, szary, żółty wg potrzeb zamawiającego, w rozmiarach: 35 - 48
Do oferty należy dołączyć:
- deklaracje zgodności CE i EN-20347 w języku polskim,
- instrukcję użytkowania w języku polskim
- kartę z potwierdzonymi wymaganiami technicznymi wyrobu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52828,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52828,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52828,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julex & Spółka M.M.M. Pichur Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371001607
7.3.3) Ulica: Mazańcowice 289
7.3.4) Miejscowość: Mazańcowice 289
7.3.5) Kod pocztowy: 43-391
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JULEX & SPÓŁKA" EWA, MARCIN I MACIEJ PICHUR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JULEX & SPÓŁKA" EWA, MARCIN I MACIEJ PICHUR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52828,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (...) na potrzeby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie I do 2025r.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XIV
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obuwia służbowego typu A na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem części
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego na potrzeby Wydziału Chemicznego PW
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.