Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00340488/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 88 W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191061714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Janusza Meissnera 4
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-462
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583467128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowopolska@p88.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: p88.edu.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
placówka oświatowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1357cc6e-6a0e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339795/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340488/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138061,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku.Część I zamówienia: mięso, wędliny
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Przedszkole nr 88 w Gdańsku, ul. J. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do pokoju (pomieszczenia) magazynowego, na parterze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 30245,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku.Część II zamówienia: mrożonki, ryby
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Przedszkole nr 88 w Gdańsku, ul. J. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do pokoju (pomieszczenia) magazynowego, na parterze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15211100-1 - Świeże filety rybne
4.5.5.) Wartość części: 11186,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku.Część III zamówienia: warzywa, owoce
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Przedszkole nr 88 w Gdańsku, ul. J. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do pokoju (pomieszczenia) magazynowego, na parterze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 35450,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku.Część IV zamówienia: wyroby mleczarskie, jaja
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Przedszkole nr 88 w Gdańsku, ul. J. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do pokoju (pomieszczenia) magazynowego, na parterze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 24927,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku.Część V zamówienia: pieczywo, wyroby piekarskie
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Przedszkole nr 88 w Gdańsku, ul. J. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do pokoju (pomieszczenia) magazynowego, na parterze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 7666,83 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku.Część VI zamówienia: pozostałe artykuły spożywcze
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Przedszkole nr 88 w Gdańsku, ul. J. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Meissnera 4, 80-462 Gdańsk Wykonawca dostarczy produkty do pokoju (pomieszczenia) magazynowego, na parterze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 28585,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 6, art. 256 oraz art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) (dalej: ustawa Pzp), informuje o unieważnieniu postępowania, ponieważ:
1) zamieszczony opis przedmiotu zamówienia zawiera istotne wady, które wymagają zmiany, a z uwagi na fakt, iż byłyby to zmiany istotne w rozumieniu ustawy PZP, wymagałyby zmiany terminu składania ofert (potrzebny byłby wykonawcom termin na przygotowanie zmian w ofertach); z kolei zmiana terminu składania ofert w ogłoszeniu o zamówieniu w dniu dzisiejszym nie może zostać dokonana z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP - od godziny 17:00 dnia 07.01.2022 r. do dnia 09.01.2022 r., zatem ukończone zostaną już po upływie terminu składania ofert (który wyznaczono na 08.01.2022 r.). Zatem z uwagi na brak możliwości zmiany terminu składania ofert, wobec wady w opisie przedmiotu zamówienia, unieważnienie jest zasadne i konieczne ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
2) termin składania ofert wyznaczono na sobotę (08.01.2022 r.), co z uwagi na fakt, iż sobota w rozumieniu Pzp uznawana jest za dzień wolny od pracy pod kątem dokonania przez Wykonawców czynności prawnej (wówczas czynności przesuwa się na najbliższy dzień roboczy, ale nie w przypadku składania ofert), mogłoby być odbierane jako naruszenie procedury; jednak wobec faktu, iż nie jest możliwym w dniu dzisiejszym (07.01.2022 r.) dokonanie zmiany terminu składania ofert z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP, konieczne jest unieważnienie postępowania ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
3) zgodnie z art. 256 Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6 oraz art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 6, art. 256 oraz art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) (dalej: ustawa Pzp), informuje o unieważnieniu postępowania, ponieważ:
1) zamieszczony opis przedmiotu zamówienia zawiera istotne wady, które wymagają zmiany, a z uwagi na fakt, iż byłyby to zmiany istotne w rozumieniu ustawy PZP, wymagałyby zmiany terminu składania ofert (potrzebny byłby wykonawcom termin na przygotowanie zmian w ofertach); z kolei zmiana terminu składania ofert w ogłoszeniu o zamówieniu w dniu dzisiejszym nie może zostać dokonana z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP - od godziny 17:00 dnia 07.01.2022 r. do dnia 09.01.2022 r., zatem ukończone zostaną już po upływie terminu składania ofert (który wyznaczono na 08.01.2022 r.). Zatem z uwagi na brak możliwości zmiany terminu składania ofert, wobec wady w opisie przedmiotu zamówienia, unieważnienie jest zasadne i konieczne ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
2) termin składania ofert wyznaczono na sobotę (08.01.2022 r.), co z uwagi na fakt, iż sobota w rozumieniu Pzp uznawana jest za dzień wolny od pracy pod kątem dokonania przez Wykonawców czynności prawnej (wówczas czynności przesuwa się na najbliższy dzień roboczy, ale nie w przypadku składania ofert), mogłoby być odbierane jako naruszenie procedury; jednak wobec faktu, iż nie jest możliwym w dniu dzisiejszym (07.01.2022 r.) dokonanie zmiany terminu składania ofert z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP, konieczne jest unieważnienie postępowania ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
3) zgodnie z art. 256 Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6 oraz art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 6, art. 256 oraz art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) (dalej: ustawa Pzp), informuje o unieważnieniu postępowania, ponieważ:
1) zamieszczony opis przedmiotu zamówienia zawiera istotne wady, które wymagają zmiany, a z uwagi na fakt, iż byłyby to zmiany istotne w rozumieniu ustawy PZP, wymagałyby zmiany terminu składania ofert (potrzebny byłby wykonawcom termin na przygotowanie zmian w ofertach); z kolei zmiana terminu składania ofert w ogłoszeniu o zamówieniu w dniu dzisiejszym nie może zostać dokonana z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP - od godziny 17:00 dnia 07.01.2022 r. do dnia 09.01.2022 r., zatem ukończone zostaną już po upływie terminu składania ofert (który wyznaczono na 08.01.2022 r.). Zatem z uwagi na brak możliwości zmiany terminu składania ofert, wobec wady w opisie przedmiotu zamówienia, unieważnienie jest zasadne i konieczne ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
2) termin składania ofert wyznaczono na sobotę (08.01.2022 r.), co z uwagi na fakt, iż sobota w rozumieniu Pzp uznawana jest za dzień wolny od pracy pod kątem dokonania przez Wykonawców czynności prawnej (wówczas czynności przesuwa się na najbliższy dzień roboczy, ale nie w przypadku składania ofert), mogłoby być odbierane jako naruszenie procedury; jednak wobec faktu, iż nie jest możliwym w dniu dzisiejszym (07.01.2022 r.) dokonanie zmiany terminu składania ofert z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP, konieczne jest unieważnienie postępowania ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
3) zgodnie z art. 256 Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6 oraz art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 6, art. 256 oraz art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) (dalej: ustawa Pzp), informuje o unieważnieniu postępowania, ponieważ:
1) zamieszczony opis przedmiotu zamówienia zawiera istotne wady, które wymagają zmiany, a z uwagi na fakt, iż byłyby to zmiany istotne w rozumieniu ustawy PZP, wymagałyby zmiany terminu składania ofert (potrzebny byłby wykonawcom termin na przygotowanie zmian w ofertach); z kolei zmiana terminu składania ofert w ogłoszeniu o zamówieniu w dniu dzisiejszym nie może zostać dokonana z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP - od godziny 17:00 dnia 07.01.2022 r. do dnia 09.01.2022 r., zatem ukończone zostaną już po upływie terminu składania ofert (który wyznaczono na 08.01.2022 r.). Zatem z uwagi na brak możliwości zmiany terminu składania ofert, wobec wady w opisie przedmiotu zamówienia, unieważnienie jest zasadne i konieczne ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
2) termin składania ofert wyznaczono na sobotę (08.01.2022 r.), co z uwagi na fakt, iż sobota w rozumieniu Pzp uznawana jest za dzień wolny od pracy pod kątem dokonania przez Wykonawców czynności prawnej (wówczas czynności przesuwa się na najbliższy dzień roboczy, ale nie w przypadku składania ofert), mogłoby być odbierane jako naruszenie procedury; jednak wobec faktu, iż nie jest możliwym w dniu dzisiejszym (07.01.2022 r.) dokonanie zmiany terminu składania ofert z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP, konieczne jest unieważnienie postępowania ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
3) zgodnie z art. 256 Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6 oraz art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 6, art. 256 oraz art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) (dalej: ustawa Pzp), informuje o unieważnieniu postępowania, ponieważ:
1) zamieszczony opis przedmiotu zamówienia zawiera istotne wady, które wymagają zmiany, a z uwagi na fakt, iż byłyby to zmiany istotne w rozumieniu ustawy PZP, wymagałyby zmiany terminu składania ofert (potrzebny byłby wykonawcom termin na przygotowanie zmian w ofertach); z kolei zmiana terminu składania ofert w ogłoszeniu o zamówieniu w dniu dzisiejszym nie może zostać dokonana z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP - od godziny 17:00 dnia 07.01.2022 r. do dnia 09.01.2022 r., zatem ukończone zostaną już po upływie terminu składania ofert (który wyznaczono na 08.01.2022 r.). Zatem z uwagi na brak możliwości zmiany terminu składania ofert, wobec wady w opisie przedmiotu zamówienia, unieważnienie jest zasadne i konieczne ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
2) termin składania ofert wyznaczono na sobotę (08.01.2022 r.), co z uwagi na fakt, iż sobota w rozumieniu Pzp uznawana jest za dzień wolny od pracy pod kątem dokonania przez Wykonawców czynności prawnej (wówczas czynności przesuwa się na najbliższy dzień roboczy, ale nie w przypadku składania ofert), mogłoby być odbierane jako naruszenie procedury; jednak wobec faktu, iż nie jest możliwym w dniu dzisiejszym (07.01.2022 r.) dokonanie zmiany terminu składania ofert z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP, konieczne jest unieważnienie postępowania ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
3) zgodnie z art. 256 Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6 oraz art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 6, art. 256 oraz art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) (dalej: ustawa Pzp), informuje o unieważnieniu postępowania, ponieważ:
1) zamieszczony opis przedmiotu zamówienia zawiera istotne wady, które wymagają zmiany, a z uwagi na fakt, iż byłyby to zmiany istotne w rozumieniu ustawy PZP, wymagałyby zmiany terminu składania ofert (potrzebny byłby wykonawcom termin na przygotowanie zmian w ofertach); z kolei zmiana terminu składania ofert w ogłoszeniu o zamówieniu w dniu dzisiejszym nie może zostać dokonana z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP - od godziny 17:00 dnia 07.01.2022 r. do dnia 09.01.2022 r., zatem ukończone zostaną już po upływie terminu składania ofert (który wyznaczono na 08.01.2022 r.). Zatem z uwagi na brak możliwości zmiany terminu składania ofert, wobec wady w opisie przedmiotu zamówienia, unieważnienie jest zasadne i konieczne ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
2) termin składania ofert wyznaczono na sobotę (08.01.2022 r.), co z uwagi na fakt, iż sobota w rozumieniu Pzp uznawana jest za dzień wolny od pracy pod kątem dokonania przez Wykonawców czynności prawnej (wówczas czynności przesuwa się na najbliższy dzień roboczy, ale nie w przypadku składania ofert), mogłoby być odbierane jako naruszenie procedury; jednak wobec faktu, iż nie jest możliwym w dniu dzisiejszym (07.01.2022 r.) dokonanie zmiany terminu składania ofert z powodu trwających prac serwisowych platformy e-zamówienia UZP, konieczne jest unieważnienie postępowania ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 Pzp),
3) zgodnie z art. 256 Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6 oraz art. 256 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.