Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433435/01 - Wynik z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie sprzątania w prokuraturach okręgu olsztyńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowszczaków 12
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-959
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 52 15 475
1.5.8.) Numer faksu: 89 52 15 401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pools@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.po.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie sprzątania w prokuraturach okręgu olsztyńskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a82c68e1-aad6-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005031/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie sprzątania w prokuraturach okręgu olsztyńskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a82c68e1-aad6-11ee-a06e-7a3efa1993973.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne szczegółowo określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych zawiadamia, się że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Olsztynie, która ma swoją siedzibę przy ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn w odniesieniu do danych przetwarzanych w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych zawisłych Prokuraturze Okręgowej w Olsztynie;
2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Olsztynie oraz Prokuraturach Rejonowych okręgu olsztyńskiego jest Pani Ewelina Pyziak adres e-mail: ewelina.pyziak@prokuratura.gov.pl;
3. Dane osobowe w zakresie: imienia, nazwiska, adresu zamieszkania lub adresu poczty elektronicznej lub innych danych podanych przez osobę, której dane dotyczą będą przetwarzane w celu rozpatrzenia i załatwienia wniosku lub innej sprawy osoby, której dane dotyczą, a po jej zakończeniu – do celów praktycznych jednostki organizacyjnej;
4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
5. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:
a) zgody Pana/Pani w rozumieniu art. 4 pkt 11 RODO – gdy osobiście, korespondencyjne, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefoniczne zgłosi Pan/Pani potrzebę załatwienia sprawy przedstawiając Prokuraturze swoje dane osobowe,
b) w odniesieniu do wniosków i skarg oraz działalności administracyjnej i cywilnej:
ustawa z dnia 28 stycznia 2016 r. - Prawo o prokuraturze,
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 - Kodeks cywilny
6. Dane przez Pana/Panią podane nie podlegają udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy administratora oraz instytucje upoważnione z mocy prawa, np. organy wymiaru sprawiedliwości Policja, ABW, administracja skarbowa, podmioty związane z obsługą sfery socjalnej – ZUS, PFRON itp.
7. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają przekazywaniu do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa.
8. Decyzje w Państwa sprawach nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie stosowane profilowanie.
9. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla ich przetwarzania do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania tj.: w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, oraz zgodnie z kwalifikacją archiwalną wynikającą z jednolitego rzeczowego wykazu akt.
10. Posiada Pan/Pani prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,
2) do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
3) do żądania cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego ich przetwarzania;
4) do żądania wnioskowania o bycie zapomnianym;
5) do żądania przenoszenia danych;
Z prawa do usunięcia danych można skorzystać np. gdy dane osoby fizycznej nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane. Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, administrator danych może zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa.
11. RODO zakłada, że prawa osób, których dane są przetwarzane mogą być ograniczone w szczególnych przypadkach np.:
zapobieganie przestępczości,
konieczność zapewnienia bezpieczeństwa narodowego lub publicznego,
konieczność zapewnienia niezależności sądów,
kiedy prawa osób, których dane dotyczą utrudniają wypełnienie celów gospodarczych lub finansowych państwa członkowskiego lub Unii Europejskiej;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jednocześnie wskazuje się, iż zgodnie z art. 19 ust. 2 i ust 3 ustawy Pzp; skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3003-7.261.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania polegających na utrzymaniu w czystości i porządku pomieszczeń i budynków prokuratur okręgu olsztyńskiego na najwyższym, satysfakcjonującym Zamawiającego poziomie jakościowym. Jednostki objęte niniejszym postępowaniem oraz ich powierzchnie użytkowe przedstawiono w „Formularzu ofertowym” stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
Ponadto przedmiotem zamówienia jest dostawa i bieżące uzupełnianie (w miarę potrzeb) w jednostkach wskazanych we wspomnianym Załączniku Nr 1 materiałów higieniczno - sanitarnych zgodnie z SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2025-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 i art. 109 ustawy Pzp.;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SWZ na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00zł.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie (rozumiane jako dwie umowy/zamówienia) usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. usługi sprzątania, świadczone na podstawie umowy w sposób ciągły przez okres co najmniej 1 roku, o wartości min. 400.000,00zł brutto każda, w budynkach użyteczności publicznej (przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć budynek według definicji zawartej w § 3 ust. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy - Załącznik Nr 8 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-10
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Feromony agregacyjne w formie ampułek
- Pojemnik chwytny do bezobsługowego odłowu owadów oraz płyn do bezobsługowe-go odłowu owadów
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2025 roku
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- odczynniki laboratoryjne.
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń w wybranych jednostkach terenowych garnizonu śląskiego Policji oraz siedzibie CBZC Zarządu w Katowicach
- Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem
- Świadczenie usług sprzątania obiektów Spółki
- Usługa sprzątania pomieszczeń placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu Miasto dla rodziny
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.