eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚlesinKompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ślesin



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ślesin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_slesin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Ślesinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310500671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młodzieżowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgok@slesin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgok.slesin.pl/asp/pl_start.asp?ref=1&typ=13&menu=3&strona=1

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311562160

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 55

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspslesin@konin.lm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspslesin.szkolna.net/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Ostrowążu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001196850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrowąż 21

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spostrowaz@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spostrowaz.edu.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Wąsoszach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001196695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wąsosze 73

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spwasosze2@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spwasosze.szkolna.net/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001195000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowice 27

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@sppiotrkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sppiotrkowice.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Szyszyńskich Holendrach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001196867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szyszyńskie Holendry 162

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spholendry@gazeta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spholendry.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Licheniu Starym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001196873

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konińska 48

1.5.2.) Miejscowość: Licheń Stary

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-563

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.lichen@konin.lm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splichen.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ślesin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee05ad1e-52aa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004282/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ślesin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295179/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.6.TP.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ślesin” - dostawa.
1.1 Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 11 do SWZ.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia z uwzględnieniem Projektowanych Postanowień Umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące Załącznik Nr 5 do SWZ.
1.3. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 6 marca 2019 r., w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 503 ze zm.), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej (taryfie OSD) oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, tj. Energa Operator S.A., ul. Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdańsk.
1.4. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (Dz. U.z 2021 r. poz. 716 ze zm.). Lista jednostek organizacyjnych i podmiotów, w imieniu i na rzecz których działa Zamawiający upoważniony została określona w Załączniku nr 10 do SWZ.
1.5. Niniejsze zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.
1.6. Na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje prawo opcji, które określone zostało w następujący sposób:
1) 1.020.371 kWh stanowić będzie zamówienie podstawowe,
2) 3% zamówienie podstawowego tj. 30.611 kWh, stanowić będzie zamówienie objęte prawem opcji.
Uruchomienie opcji uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego.
1.7. Zamawiający oświadcza, iż planowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla każdego punktu poboru energii elektrycznej określone jest w Załączniku nr 11 do SWZ. Ilość stanowiąca zamówienie podstawowe jest wielkością oszacowaną dla każdego z punktów poboru energii elektrycznej, z należytą starannością w oparciu o faktyczne dotychczasowe zużycie energii elektrycznej. Powyższe dane mają charakter informacyjny, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru.
1.8. Zamówienie w ramach prawa opcji uruchamia się automatycznie po wykorzystaniu zamówienia podstawowego i nie wymaga jakichkolwiek działań ze strony Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
1.9. Łączne szacunkowe zapotrzebowania (zamówienie podstawowe + opcja) na kompleksową dostawę energii elektrycznej wynosi 1.050.982 kWh w okresie przedmiotu zamówienia, tj. od dnia 01.01.2022 roku do dnia 31.12.2022 roku.
1.10. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia.
1.11. Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesję na dystrybucję energii elektrycznej – w przypadku Wykonawców będącymi właścicielami sieci dystrybucyjnej lub Wykonawca jest zobowiązany posiadać obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. ENERGA OPERATOR S.A., umożliwiającą dostawę energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami
sieci dystrybucyjnej, do punktów poboru energii elektrycznej, określonych w Załączniku nr 11 do SWZ.
1.12. Zamawiający informuje, iż dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny. Wszystkie układy pomiarowo rozliczeniowe dostosowane są do zasady TPA. Dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej obowiązuje rezerwowa umowa sprzedaży energii elektrycznej.
1.13 Termin realizacji zamówienia od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku, jednak nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania aktualnie obowiązujących umów o świadczenie usługi kompleksowej lub umów sprzedaży energii elektrycznej lub porozumień wiążących Zamawiających na czas oznaczony, a także nie wcześniej niż z dniem rozwiązania umowy o świadczenie usług dystrybucji, po przeprowadzeniu przewidzianej przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne i przepisami wykonawczymi procedury zmiany sprzedawcy. Niniejszy warunek stosuje się oddzielnie do każdego punktu poboru energii elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1686970,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1686970,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1686970,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220418835

7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1686970,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.