Og³oszenie z dnia 2023-01-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00088698/01 - Wynik z dnia 2023-02-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych w rejonie ul. Przemys³owej w Ropczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych w rejonie ul. Przemys³owej w Ropczycach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d659df47-8c11-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00008169
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytañ, uzupe³nianie o¶wiadczeñ lub dokumentów na wezwanie Zamawiaj±cego) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza Nowa wiadomo¶æ dostêpnego w zak³adce Wiadomo¶ci na stronie dotycz±cej prowadzonego postêpowania.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie platformazakupowa.pl zwanym dalej „regulaminem”, dostêpnym na stronie g³ównej platformy.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SIWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Link do postêpowania dostêpny jest na Profilu Nabywcy Zamawiaj±cego:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce/proceedings
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
6. Sk³adaj±c ofertê Wykonawca akceptuje Regulamin platformazakupowa.pl
7. Wykonawca sk³ada Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami przy u¿yciu strony internetowej platformazakupowa.pl za po¶rednictwem Formularza OFERTA dostêpnego na stronie dotycz±cej prowadzonego postêpowania.
8. Oferta Wykonawcy zostanie zaszyfrowana przez system, tak aby nie mo¿na by³o zapoznaæ siê z jej tre¶ci± do terminu otwarcia ofert.
9. Przekazanie Zamawiaj±cemu Oferty w innym trybie ni¿ za po¶rednictwem platformy zakupowej bêdzie uwa¿ane za niez³o¿enie Oferty w przedmiotowym postêpowaniu.
10. Wszelkie pytania i w±tpliwo¶ci dotycz±ce prowadzonego postêpowania nale¿y kierowaæ przy u¿yciu platformazakupowa.pl
11. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
12. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania o ofert.
13. Je¿eli zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w ust. 12, przed³u¿a termin sk³adania ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyja¶nieniami niezbêdnymi do nale¿ytego przygotowania i z³o¿enia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w ust. 12, zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.
14. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku, o którym mowa w ust. 11.
15. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwo³ania zebrania Wykonawców w celu wyja¶nienia w±tpliwo¶ci dotycz±cych tre¶ci SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1,
39-100 Ropczyce;
2) adres mailowy do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Ropczycach: iod@ropczyce.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPZP.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowê dróg gminnych w rejonie ul Przemys³owej w Ropczycach zgodnie z dokumentacj± projektow± na dwóch odcinkach:
1) Odcinek C: Budowa drogi gminnej na odcinku C o d³ugo¶ci 1 015mb stanowi±cym przed³u¿enie ul. Przemys³owej. Zakres robót obejmuje:
wykonanie robót przygotowawczych,
wykonanie robót ziemnych,
wykonanie konstrukcji nowej jezdni oraz ci±gu pieszo-rowerowego,
wykonanie kompleksowego systemu odwodnienia drogi,
budowê kana³u technologicznego,
budowê zjazdów,
przebudowê sieci teletechnicznej ¶wiat³owodowej,
przebudowê sieci gazowej,
przebudowê sieci wodoci±gowej,
przebudowê linii energetycznych,
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
wykonanie robót wykoñczeniowych,
2) Odcinek D: Budowa drogi gminnej bocznej od ul. Przemys³owej na odcinku o d³ugo¶ci 192,90mb. Zakres robót obejmuje:
wykonanie robót przygotowawczych,
wykonanie robót ziemnych,
wykonanie konstrukcji nowej jezdni,
wykonanie odwodnienia drogi,
budowê kana³u technologicznego,
budowê przepustu w miejscu projektowanego zjazdu publicznego,
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
wykonanie robót wykoñczeniowych.
2. Ze wzglêdu na s±siedztwo inwestycji ze stanowiskami archeologicznymi nale¿y przy wycenie warto¶ci robót uwzglêdniæ koszt nadzoru archeologicznego (zgodnie z zapisami w decyzjach ZRID).
3. Przy wycenie robót dotycz±cych przebudowy sieci nale¿y zwróciæ uwagê na wycenê nadzorów przez w³a¶cicieli tych sieci zgodnie z przedmiarem robót oraz warunkami technicznymi ( szczególnie dotyczy to sieci ¶wiat³owodowej SSPW).
4. W kosztach realizacji zadania Wykonawca zobowi±zany jest uwzglêdniæ: wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zakupem znaków, ustawieniem i utrzymaniem w trakcie realizacji robót, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej (operat kolaudacyjny). Wykonawca zobowi±zany jest dodatkowo do przygotowania kompletu dokumentów niezbêdnych do oddania do u¿ytkowania obydwu odcinków dróg, zgodnie z zapisami zawartymi w decyzjach ZRID oraz z³o¿yæ w imieniu Inwestora, w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Ropczycach, zawiadomienia o zakoñczeniu budowy i zamiarze przyst±pienia do u¿ytkowania obiektu budowlanego.
5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przygotowania niezbêdnych dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym o¶wiadczenia kierownika budowy, kierowników robót, za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa, planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, itp. a tak¿e do wykonania niezbêdnych prób, odbiorów, badañ i sprawdzeñ.
6. Szczegó³owy zakres oraz sposób wykonania zamówienia okre¶laj± w kolejno¶ci wa¿no¶ci: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ, w tym dokumentacja projektowa stanowi±ca za³±cznik Nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±ca za³±cznik Nr 3 do SWZ. Przedmiary robót stanowi±ce za³±cznik Nr 4 do SWZ. Przedmiary robót s± dokumentem pomocniczym, a ilo¶ci w nim zawarte s± orientacyjne.
7. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenosz±cymi normy europejskie lub norm innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, nale¿yt± staranno¶ci±, w³a¶ciw± organizacj±, bezpiecznie i dobrze jako¶ciowo.
8 U¿yte przy realizacji robót materia³y winny spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie do u¿ytkowania i spe³nienie odpowiednich norm.
9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materia³ów i rozwi±zañ równowa¿nych pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza jednocze¶nie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze ni¿ wskazane.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y, urz±dzenia i roboty budowlane spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania (np. parametry wytrzyma³o¶ci mechanicznej, ognioodporno¶ci, wspó³czynniki izolacyjno¶ci termicznej, akustycznej, normy natê¿enia ¶wiat³a, ha³asu, itp.)
10. Parametry wskazanego przez Zamawiaj±cego standardu przedstawiaj± warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa okre¶la klasê i w³a¶ciwo¶ci produktu, a nie konkretnego producenta.
11. Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego koñcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata.
12. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowi±cej Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazoci±gów
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale X SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie drogi o warto¶ci minimum 2 000 000,00 z³.,
b) dysponuje osobami przewidzianymi do kierowania robotami budowlanymi posiadaj±cymi co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, które posiadaj± odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
- drogowej, oraz
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, oraz
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych,
lub osobami posiadaj±cymi odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i takie samo do¶wiadczenie. Osoby te musz± siê wykazaæ przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej izby in¿ynierów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
1) Wykaz robót budowlanych i us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 8 do SWZ,
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy odstêpuje od wykazania przedmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100),
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu.
2) Gwarancjach bankowych.
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu nale¿y dokonaæ wp³aty na konto Zamawiaj±cego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spó³dzielczym w Ropczycach.
4. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) Musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP.
2) Z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium.
3) Powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) Termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert).
5) W tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania.
6) Beneficjentem porêczenia lub gwarancji powinna byæ Gmina Ropczyce
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania umowy w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia brutto Wykonawcy ustalonego w ust. 1. Zaliczka zostanie wyp³acona na podstawie prawid³owo wystawionej faktury zaliczkowej w terminie do 30 dni po wystawieniu faktury VAT przez Wykonawcê. Czê¶æ wynagrodzenia do wysoko¶ci wk³adu w³asnego Zamawiaj±cego tj. do kwoty …………. z³ brutto (s³ownie: …………) bêdzie rozliczana na podstawie faktury zaliczkowej oraz faktur czê¶ciowych VAT wystawionych przez Wykonawcê nie czê¶ciej ni¿ raz w miesi±cu, na kwotê nie wy¿sz± ni¿ warto¶æ robót wykonanych do koñca okresu rozliczeniowego robót (przy uwzglêdnieniu w warto¶ci robót sfinansowania ich czê¶ci z zaliczki) zgodnie z przygotowan± przez Wykonawcê tabel± wykonanych elementów rozliczeniowych potwierdzon± przez inspektora nadzoru protoko³em odbioru wykonanych robót.2. W przypadku odst±pienia Zamawiaj±cego od umowy lub niewykonaniu przez Wykonawcê umowy z jakiejkolwiek przyczyny Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zwrotu zaliczki, niezale¿nie od przys³uguj±cego mu odszkodowania lub kar umownych. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany zwróciæ zaliczkê na wezwanie Zamawiaj±cego w terminie okre¶lonym w wezwaniu.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ n/w zmian umowy:1) skrócenie lub wyd³u¿enie terminu wykonania umowy,
2) zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonywania robót budowlanych,
3) poprawa jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana
technologii wykonywania robót,
4) zmiany kierownika budowy,
5) zmiany Inspektora nadzoru/Inspektorów nadzoru,
6) zmiany podwykonawców,
7) podniesienia bezpieczeñstwa prowadzonych robót,
8) zmiany wynagrodzenia w przypadku je¿eli w toku realizacji robót wyst±pi konieczno¶æ zmniejszenia zakresu uprzedniego
zamówienia, wówczas wysoko¶æ wynagrodzenia rycza³towego ulegnie odpowiednio zmniejszeniu o kwotê wynikaj±c± z
wyliczenia polegaj±cego na przemno¿eniu ilo¶ci nie wykonanych robót przez ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie
ofertowym. Zastrzega siê jednak, ¿e minimalny zakres ¶wiadczenia Wykonawcy obejmuje wykonanie robót o warto¶ci 80%
wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 8 ust. 1.
9) zmiany wynagrodzenia:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego;
b) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej,
ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci
stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w
ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê i nast±pi³y po dniu zawarcia Umowy.
(....) Zmiany umowy zosta³y szczegó³owo okre¶lone w § 15 wzoru umowy (za³±cznik nr 5 do SWZ) - wszystkie zapisy po¶wiêcone zmianom umowy nie zosta³y wskazane w niniejszym og³oszeniu z uwagi na ograniczon± liczbê znaków.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-19 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-19 11:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 w zw. z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego:1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w wymienionej ustawie;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w wymienionej ustawie;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w wymienionej ustawie.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- US£UGA UBEZPIECZENIA POWIATU ROPCZYCKO - SÊDZISZOWSKIEGO
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Miko³aja Kopernik w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Us³uga cateringu - dla dzieci uczêszczaj±cych do ¯³obków prowadzonych przez Gminê Ropczyce w 2025 roku
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
wiêcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zak³adu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Bia³a
- "Budowa o¶wietlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Ko¶cielnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- "Budowa ul. ¦w. £ukasza oraz ul. Dolnej w Bia³ymstoku wraz z budow± infrastruktury technicznej"
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ¶cieków w Bia³ej Drugiej
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.